Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse senoritas op bruiloften



14-05-2002, 10:06

Citaat door Kenitra:
H Hallo marokkaanse jongens en dames.Ik was zaterdag naar een bruiloft geweest en zoals jullie allemaal weten komen daar natuurlijk de mooiste marokkaanse dames.Het is echt moeilijk om je ogen bij te houden.Ik heb lekker gedanst en geschanst.Het was echt gezellig vooral als je er zelf mee begint.Maar ik begrijp 1 ding niet.Alle dames zien er mooi uit maar toch gaan ze kijken naar elkaar van wat denk je dat je bent.En als ze gaan dansen dan kijken ze ook naar elkaar van denk je dat je beter kan dansen dan mij en dan gaan ze met die ass zo snel schudden dat mijn ogen hun ass niet meer bij kunnen houden.Dames wees eerlijk en beantwoord mijn question.Waarom doen jullie zo tegen elkaar.Jongens zijn gewoon rustig op een bruiloft.

Grand Bisous F....
.

14-05-2002, 11:33


Was het niet op de bruiloft van het zusje van Redouan? Ze wonen bij de Hoofdweg...

En om jou antwoord te geven op je vraag...
Ik weet wat je bedoelt en eerlijk gezegd snap ik er zelf ook niet zoveel van.
Mede hierdoor zie je me niet snel op Marokkaanse feestjes of bruiloften.
Ben ook zeker iets van 6 jaar niet meer geweest.
Dus denk niet dat ik je die reden kan geven.


Liefs,
Sunshine

14-05-2002, 14:11
Ik ga helemaal niet meer naar Marokkaanse bruiloften.......3eni rasi...

14-05-2002, 14:34
De bruiloften waar ik kom zijn heel leuk gezellig en je hebt het er altijd naar je zin. Ik geef toe er zijn altijd mensen die de boel verzieken, dat heb je bijna altijd. En sommige mensen kunnen geen bruiloften geven maar ach ja het leven is niet altijd goed.

Hajira

26-05-2002, 18:44


Ik wil ff op Kenitra reageren, welke bruiloft was jij niet toevallig die in wellant college werd gehouden in Amsterdam osdorp??

Ik begrijp precies wat je bedoelt en wat ze uiteindelijk mee wil bereiken, weet ik zelf ook niet ..




Big kis

08-06-2004, 23:11
hoi allemaal

ik ga wel eens naar bruiloften maar ik kijk niet naar anders mensen
kleding daar hou ik niet van .
maar ik denk dat die meisjes de mooiste en de beste willen zijn ( zijn jarloers) en ik ken dat dat soort typenn..

maarja ..

ik hoop dat ik het antwoord heb beantwoord.
kus loubie

11-06-2004, 12:23

Citaat:
Origineel gepost door Kenitra
H Hallo marokkaanse jongens en dames.Ik was zaterdag naar een bruiloft geweest en zoals jullie allemaal weten komen daar natuurlijk de mooiste marokkaanse dames.Het is echt moeilijk om je ogen bij te houden.Ik heb lekker gedanst en geschanst.Het was echt gezellig vooral als je er zelf mee begint.Maar ik begrijp 1 ding niet.Alle dames zien er mooi uit maar toch gaan ze kijken naar elkaar van wat denk je dat je bent.En als ze gaan dansen dan kijken ze ook naar elkaar van denk je dat je beter kan dansen dan mij en dan gaan ze met die ass zo snel schudden dat mijn ogen hun ass niet meer bij kunnen houden.Dames wees eerlijk en beantwoord mijn question.Waarom doen jullie zo tegen elkaar.Jongens zijn gewoon rustig op een bruiloft.

Grand Bisous F....
Salaam oe Helejkom...

Je hebt inderdaad groot gelijk, tegenwoordig gaan ze niet bésch eyfer7oe voor le3ries el le3roessa...maar om hun zelf daar te showen!...ikzeg niet dat iedereen zo is, elhamdolileh niet.
Jw moet juist met de intentie gaan om plezier te maken, om het gezellig te maken met je groep.
Ewa jah, Allah ej dir tewil!
k hoop dat k je genoeg heb geinformeerd
Ma3a salama....
Meknesia...(F)

11-06-2004, 14:25
miauw

er is altijd een deel meiden die komen om zichzelf wat in de kijker te zetten,en andere meiden proberen neer te halen.
Ik merk het vaak op feesten dat er ergens wel een groepje dames met een scheef oog zit te kijken,vaak meiden die niet beter kunnen dan bubbling dance,of die ineens een kroeskoppie krijgen door de warmte.
ik ga voor het plezier,en dans ook omdat ik me wil uitleven,...heerlijk....ik trek het me ook helemaal niet aan als iemand zo raar zit te doen,of wedstrijd dansen wil doen,dan ga ik me gewoon zetten..

leve de dansvloer en de normale mensen..

11-06-2004, 14:34
ja, das waar.

en dat is niet alleen zo in NL
geloof mij, in belgië is dat ook zo,

ik denk dat ze zo doen, omdat ze dan te kampen hebben met CONCURRENTIE, iedereen wil de mooiste zijn, en als ze zien dat een ander toevallig iets mooiers aan heeft, of een beter kapsel heeft, safé, dan zijn ze jaloers, hé.

erg.......

als ik naar trouwfeesten ga, dan doe ik gewoon gek, ik trek me van niemand iets aan, ik dans me kapot, en ga alleen zitten als mijn moeder me even raar bekijkt (zo van: dans normaal e gekke wijf)
of als de bruid binnenkomt, ik heb gewoon geen tijd om naar anderen te kijken,
heb het veel te druk met amuseren.

maar er zijn er inderdaad een heleboel die zo vijandig doen.

11-06-2004, 15:34

Citaat:
Origineel gepost door Majidah
en dit is nou een van de redenen waarom het haram is...wat is er met jullie??? zijn we geen moslims??? met jullie dansen hier en daar...bla bla
oh nee, je hebt echt gelijk, woulah

wij zijn zo druk bezig met dit aardse leven dat we Allah vergeten.

ya rabbi tesmahlie !


11-06-2004, 16:07
.........mij kunnen ze niets schelen ga alleen naar dichtbij familie daar ben ik de.....das 100% zeker...

11-06-2004, 16:12


Bij dichte familie ben ik ook

ik ken eerlijk gezegd zulke toestanden niet. Ik kom nie bij veel trouwfeesten, enkel familie en daar loopt het mashAllah goed en prachtige sfeer .




11-06-2004, 21:53


hey kenitra

effe een vraag die niet related is to the topic van waar ben jij uit kenitra ?
ik woon daar ook en ik ken daar niet echt veel mensen van Belgie of Nederland buiten mijn familie you know beetje nieuwsgierig

groetjes
xxx