Bekijk volle/desktop versie : Wie Komt Er Inscha Allah????



Pagina's : 1 2 [3] 4 5

27-04-2003, 21:13
klopt ze had geen hoofddoek op en is erg licht van kleur.

27-04-2003, 21:15


Ze Hebben Ons Verhuisd ...Ewa Hsen Was Toch Op Weg Hiernaartoe Ze Hebben Ons een Lift Gegeven...

27-04-2003, 21:15

Citaat:
Origineel gepost door Mariampjee
Wa Eleihkomo a Salaam Meditel22'

Dank je Wel Voor de Informatie!! Baraka Allahoe Fiek ...De Vraag is Wie Zal Me Brengen? Van Amsterdam naar Almere...
De Trein

27-04-2003, 21:16

Citaat:
Origineel gepost door Meditel22
klopt ze had geen hoofddoek op en is erg licht van kleur.
Tbarkallah!!! ..Thalla Fiha Meditel (Pas Goed op Haar)....

27-04-2003, 21:17



Citaat:
Origineel gepost door amitaf84
hmm misschien weet ik wie je bedoelt ze had donker haar en was ze er heel vroeg? ach ja, maar mooi dat ze het leerzaam vond!!
Juist heel laat hoor rond 14:30 kwamen we aan

me zusje , een zuster van 18 en haar nichtje zonder hijab van 11

27-04-2003, 21:17

Citaat:
Origineel gepost door Meditel22
De Trein
Mijn Ouders die Mij Helemaal naar Almere Laten Gaan Met de Trein?

27-04-2003, 21:18

Citaat:
Origineel gepost door Mariampjee
Tbarkallah!!! ..Thalla Fiha Meditel (Pas Goed op Haar)....
ze is geen moslima Oughtie , ze kwam het gewoon even meemaken snap je? en ze vondt het erg leuk dus wie weet dat ze insha Allah weer eens langs komt

27-04-2003, 21:20

Citaat:
Origineel gepost door Mariampjee
Mijn Ouders die Mij Helemaal naar Almere Laten Gaan Met de Trein?
uhmm uhmm Taxi dan op de kosten van mij
uhmm storten op giro 555 toch ?

27-04-2003, 21:22

Citaat:
Origineel gepost door Meditel22
ze is geen moslima Oughtie , ze kwam het gewoon even meemaken snap je? en ze vondt het erg leuk dus wie weet dat ze insha Allah weer eens langs komt
Ik Heb Niet Gezegd of Dat ze Een Moslima is ...Ik Heb gezegd dat Je Goed op Haar Moet Passen en Om Haar Moet Geven...Krijg je Echt een Mooie Band met ze 2en.....Hamdoulilah dat Ze Het Leuk Vond!!! ...Inschallah Maar ze Is nog Jong Neem ik aan?

27-04-2003, 21:22

Citaat:
Origineel gepost door amitaf84
ooh nee dan verwar ik haar met een ander, ach maakt ook niet uit als ze het maar naar d'r zin heeft gehad!!
Klopt , Maar mijn auto was kapoet ik moest hem even maken en dat kwam goed uit want jullie namen de gebedsruimte in beslag

Maar ik heb het gemaakt hoor maar het koste me veel moeite

27-04-2003, 21:23
Salaam eleykoem wr wb

ik ga hier een inscha Allah een samen vattting van de lezing neer zetten het is maar een korte samen vatting maar beter iets dan niets......

en ik heb vandaag echt moeten huilen het heeft me zo geraakt zo erg!!!


walikom salaam wr wb
Shafia

27-04-2003, 21:24

Citaat:
Origineel gepost door Mariampjee
Ik Heb Niet Gezegd of Dat ze Een Moslima is ...Ik Heb gezegd dat Je Goed op Haar Moet Passen en Om Haar Moet Geven...Krijg je Echt een Mooie Band met ze 2en.....Hamdoulilah dat Ze Het Leuk Vond!!! ...Inschallah Maar ze Is nog Jong Neem ik aan?
18 jaar en 18 jaar pas ik al op haar en is onze band sterk ik ken haar beter als mijn eigen moeder zelfs

27-04-2003, 21:25



Citaat:
Origineel gepost door Meditel22
uhmm uhmm Taxi dan op de kosten van mij
uhmm storten op giro 555 toch ?
Fisaballiallah Yek? ....Stichting Mariam ....Hahahaha ....Shokran!!!! Ik Ga Daarna Nog Even Langs H&m en Mango en Heel Even een Tussenstopje naar Zara..

27-04-2003, 21:27

Citaat:
Origineel gepost door shafia
Salaam eleykoem wr wb

ik ga hier een inscha Allah een samen vattting van de lezing neer zetten het is maar een korte samen vatting maar beter iets dan niets......

en ik heb vandaag echt moeten huilen het heeft me zo geraakt zo erg!!!


walikom salaam wr wb
Shafia
Baraka Allahoe Fiek Oegtie Shafia!!!! Ik Ga het Helemaal Lezen!!! IK Zou Mijn Tranen Ook Niet Kunnen Bedwingen ...De Meeste Weten Nog Lang Niet Wat ze Allemaal Te Wachten Staat..

27-04-2003, 21:28

Citaat:
Origineel gepost door amitaf84
salaam shafia,

was jij misschien die meid in het groen? het was zeker een mooie lezing!!
ja zuster dat was ik...

Pagina's : 1 2 [3] 4 5