Bekijk volle/desktop versie : Pikante foto's nicht Bin Laden ..........



23-12-2005, 17:00

Citaat door BillSucksagain:
LONDEN - De terreurleider Osama bin Laden zou zich de haren uit zijn baard trekken als hij het glossyblad American GQ onder ogen zou krijgen met daarin de pikante foto's van zijn schaars geklede nicht [URL="http://en.wikipedia.org/wiki/Wafah_bin_Laden"]Wafah Dufour[/URL] . Slechts gekleed in struisvogelveren ligt de 26-jarige schone in een bevallige pose op een bed en in een bubbelbad.
Dufour is de dochter van Bin Ladens halfbroer Yeslam en werkt als fotomodel. Osama en Yeslam zijn twee van de in totaal vijftig kinderen die hun vader Bin Laden heeft verwekt.
Ze is geboren in de Verenigde Staten, maar woonde tot haar tiende in Saudi-Arabië. Nu woont ze in New York, maar op het moment van de aanslagen van 11 september 2001 verbleef ze in Genève. Osama bin Laden wordt gezien als het brein achter deze en andere aanslagen.
Wafah wil niets met Osama bin Laden te maken hebben en heeft daarom na 9/11 de meisjesnaam van haar moeder Dafour aangenomen.
"Iedereen brengt mij in verband met die man (Osama), maar ik heb niets met hem te maken." Ook zegt ze geen contact te hebben met haar vader en de andere vierhonderd familieleden van zijn kant die in Saudi-Arabië wonen.
Over de aanslagen zegt ze: "Toen ik dat hoorde, werd ik helemaal gek en moest ik hysterisch huilen. Het was alsof iemand mijn stad bombardeerde en ik wilde naar huis. Ik ben geboren in de VS en ik wil dat de mensen weten dat ik een Amerikaanse ben. Voor mij is New York mijn thuis."

Bron
.

23-12-2005, 17:05



Citaat door BillSucksagain:
LONDEN - De terreurleider Osama bin Laden zou zich de haren uit zijn baard trekken als hij het glossyblad American GQ onder ogen zou krijgen met daarin de pikante foto's van zijn schaars geklede nicht [URL="http://en.wikipedia.org/wiki/Wafah_bin_Laden"]Wafah Dufour[/URL] . Slechts gekleed in struisvogelveren ligt de 26-jarige schone in een bevallige pose op een bed en in een bubbelbad.
Dufour is de dochter van Bin Ladens halfbroer Yeslam en werkt als fotomodel. Osama en Yeslam zijn twee van de in totaal vijftig kinderen die hun vader Bin Laden heeft verwekt.
Ze is geboren in de Verenigde Staten, maar woonde tot haar tiende in Saudi-Arabië. Nu woont ze in New York, maar op het moment van de aanslagen van 11 september 2001 verbleef ze in Genève. Osama bin Laden wordt gezien als het brein achter deze en andere aanslagen.
Wafah wil niets met Osama bin Laden te maken hebben en heeft daarom na 9/11 de meisjesnaam van haar moeder Dafour aangenomen.
"Iedereen brengt mij in verband met die man (Osama), maar ik heb niets met hem te maken." Ook zegt ze geen contact te hebben met haar vader en de andere vierhonderd familieleden van zijn kant die in Saudi-Arabië wonen.
Over de aanslagen zegt ze: "Toen ik dat hoorde, werd ik helemaal gek en moest ik hysterisch huilen. Het was alsof iemand mijn stad bombardeerde en ik wilde naar huis. Ik ben geboren in de VS en ik wil dat de mensen weten dat ik een Amerikaanse ben. Voor mij is New York mijn thuis."

Bron
Ach, als Moslims zelfde soort foto's van de nicht van Geert Wilders konden publiceren, gingen ze ook collecteren om die foto's te plaatsen in de Playboy.

Persoonlijk vind ik het het laagste van het laagste om je politieke tegenstander zwart te maken door een onbetekenend familielid die wat zwakker en wat dommer is, te misbruiken in een misselijkmakende propaganda.

Begrijp me goed, Osama Bin Laden moeten ze aan zijn ballen omgekeerd ophangen aan een lantaarnpaal om te rotten, maar bestrijd hem op zijn ideeën en veroordeel hem op zijn daden, maar niet omdat hij ook nog familieleden heeft die mogen doen waar ze zelf zin in hebben ...

23-12-2005, 17:08

Citaat door BillSucksagain:
leuk typje.....


aangeklede spijker.

23-12-2005, 17:10
Her father hasn't spoken to her since she was 15 because she refused to be a submissive Saudi girl and marry someone she did not know.

En er is geen dwang in de islam, alleen weigert pa nog met zijn dochter te spreken.
Schattige vader en een ontroerend warme liefde voor zijn dochter heeft ie.

U zal wel begrijpen dat dit wat sarcastisch bedoeld is.

23-12-2005, 17:11



Citaat door Einherjer:
aangeklede spijker.
Brilletje nodig Einherjer?
De koplampen zijn toch niet mis...

23-12-2005, 17:15

Citaat door rijmaran:
Brilletje nodig Einherjer?
De koplampen zijn toch niet mis...

das waar.xgrinnikx

23-12-2005, 18:05
Nieuw naam ,nieuw leven.


En toch gunnen jullie en de westerse media haar niet.

23-12-2005, 18:06
Wat tel is Osama Bin Laden en zijn familie.


Het verkoopt ook goed.

23-12-2005, 18:08

Citaat door BillSucksagain:



Zie persoonlijk toch liever een burka.........
MAN.............

23-12-2005, 18:22

Citaat door BillSucksagain:
leuk typje.....

een mooie moderne meid
Maar ik die het innerlijk ook belangrijk vind zou graag een beetje bio van die dame lezen