Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk L' óreal Hot Straight



Pagina's : [1] 2

23-12-2005, 14:22


Wie heeft deze weleens gebruikt in combinatie met een stijltang...en helpt het? Krijg je een mooi resultaat???


Graag hier wat ervaringen plaatsen...

23-12-2005, 14:42


Ik hoor van andere mensen dat het wel helpt maar zelf heb
ik het niet gebruikt maar ik ga het binnenkort ook proberen
kusjjj sanna

23-12-2005, 14:46
ik gebruik hem ook en vind hem heeel goed krijg je zacht haar van als je het stijlt

23-12-2005, 14:47
oke dan thnx dan weet ik dat ik die dan ga gebruiken

23-12-2005, 14:49


Ik heb m gebruikt (hahaha volgens mij heb ik echt alles gebruikt) maar ik heb heel dik krullend haar en bij mij vind ik m niet echt goed werken...ik merk niet echt veel verschil of ik nou dat spul in mn haar doe of niet.
Ik heb wel een hele goede tip voor je je moet die Biosilk kopen die je bij de cosmokapper kunt kopen, heb je maar heel weinig van nodig en je haar blijft de hele dag mooi glanzen...hij is alleen best wel prijzig maar je doet er lang mee en hij is t geld zeker waard......

23-12-2005, 14:52

Citaat door poezzie:
Ik heb m gebruikt (hahaha volgens mij heb ik echt alles gebruikt) maar ik heb heel dik krullend haar en bij mij vind ik m niet echt goed werken...ik merk niet echt veel verschil of ik nou dat spul in mn haar doe of niet.
Ik heb wel een hele goede tip voor je je moet die Biosilk kopen die je bij de cosmokapper kunt kopen, heb je maar heel weinig van nodig en je haar blijft de hele dag mooi glanzen...hij is alleen best wel prijzig maar je doet er lang mee en hij is t geld zeker waard......
jah maar alleen heb ik geen dik haar en ook niet egtt krullen dus als
ik men haren style gaat dat heel snel maar in ieder geval
bedankt voor je tip

23-12-2005, 14:53

Citaat:
ik heb heel dik krullend haar en bij mij vind ik m niet echt goed werken...ik merk niet echt veel verschil of ik nou dat spul in mn haar doe of niet.
dames 'hot straight" is natuurlijk niet voor als je al krullen hebt, maar voor als je
krullen wilt maken met een krultang!

23-12-2005, 15:00

Citaat door olijfjee:
dames 'hot straight" is natuurlijk niet voor als je al krullen hebt, maar voor als je
krullen wilt maken met een krultang!
Nee meis, die hot straight is als je haar wil steil maken met de steiltang en je hebt ook nog een andere fles dat is een spray en die heet Hot Curl en die gebruik je in cominatie met de krultang om dus krullen te maken....ik denk dat jij die bedoelt...

23-12-2005, 15:01

Citaat door olijfjee:
dames 'hot straight" is natuurlijk niet voor als je al krullen hebt, maar voor als je
krullen wilt maken met een krultang!
nee hoor meid

Je hebt hot straight

en hot curl.



23-12-2005, 15:04
hot straight en hot curl
hot straight beschermt je haar tegen de hitte van stijltang etc.
en...
hot curl beschermt je haar tegen de krultang.

23-12-2005, 15:13

Citaat door olijfjee:
hot straight en hot curl
hot straight beschermt je haar tegen de hitte van stijltang etc.
en...
hot curl beschermt je haar tegen de krultang.
jaa maar het zorgt er ook beter voor dat je haar krult..! ik heb hem in de aanbieding gekocht in combinatie met hot curl..en een krultang..

dames als jullie iets van de 2 willen kopen deze week in de aanbieding bij de kruidvat..


23-12-2005, 15:17
Ik wil die Hot straight ook kopen, maar ben bang dat het niet helpt als ik mijn haar ga stijlen met de stijltang.............Misschien toch maar eens proberen...........

23-12-2005, 15:20



Citaat:
jaa maar het zorgt er ook beter voor dat je haar krult..! ik heb hem in de aanbieding gekocht in combinatie met hot curl..en een krultang..

dames als jullie iets van de 2 willen kopen deze week in de aanbieding bij de kruidvat..
jij geeft er weer een andere draai aan...... want het dient eigenlijk voor krultang stijltang etc!

24-12-2005, 23:42
Ik gebruik zelf ook die Hot straigt en ik moet eerlijk zeggen dat ie wel goed helpt hoor, en die Hot curl zekers ook, als je krullen wil dan.. Gebruik het allebei en ik raad je het ook aan meid, zeker proberen!

25-12-2005, 00:27
Hot Straight en Hot Curl dienen (wat ze je ook wijsmaken) niet ter bescherming, maar gewoon om je haar makkelijker plat te maken respectievelijk te krullen, zonder kroes. Er zit namelijk bijna niets van verzorgende ingrediënten in, grotendeels enkel siliconen (dienen om het haar handelbaar en kroesvrij te maken). 'Vergemakkelijkt het gladmaken' staat er, en waarom denk je dat het bij de stylingproducten staat ipv bij de haarverzorgingsproducten op de site en in de winkel? Juist ja, beschermt helemaal niet.

Als je bescherming wil tegen hitte moet je beschermingscrèmes kopen die je niet moet uitspoelen, bv van Elvive of Hennaplus.

Zoek je iets om kroes tegen te gaan zoals Hot Straight dan raad ik jullie het Frizz-Ease serum van John Frieda aan. Ik heb onlangs het haar van een vriendin van me gefohnd, met de Hot Straight bleef er nog veel te veel kroes, met de John Frieda lukte het perfect. Ik moet wel zeggen dat ze hevige krullen heeft, maar toch. John Frieda is ietsje duurder maar je hebt er maar heel weinig van nodig dus je kan er langer mee doen.

Hot Straight is wel goed als je van je zelf golvend of bijna steil haar hebt, want bij mijn zus lukte het wel. Maar anders neem je dus beter Frizz Ease.

Wassalaam.

Pagina's : [1] 2