Bekijk volle/desktop versie : Jaaroverzicht M.NL 2005.



Pagina's : [1] 2

23-12-2005, 12:22
Dames,

Wij zijn het jaar 2005 aan het afsluiten, op elke zender zie je een jaaroverzicht.

Hier op M.NL. (DPMV) is er in 2005 ook heel wat gebeurt.

- Wat is je bijgebeleven van dit jaar binnen DPVM.

- Wat is er in 2005 (persoonlijke) gebeurt voor jou. Was het een leuk jaar of juist niet?

- Wat wil je doen in 2006 ?


Voor mij:
- De topic van Tangia of mimi " hoe zien de m.nl leden in het echt uit" dat was een heel grappige topic, heb kapot gelachen.

-In 2005 (pers.) is mijn zoontje geboren, een prachtig periode. en de besnijdenis was ook een mooie moment.
Na een slecht periode op mijn werk gaat het nu wel goed, en ga weer met plezier naar mijn werk.

- In 2006 wil ik graag een andere functie binnen mijn werk. Ook interne een opleiding volgen.
Leuk zomervakantie in marokko houden, (voor het eerst met de kleine). Vooral gelukkig zijn.

Dames nu jullie.

N

23-12-2005, 12:30



Citaat door nissrin:
Dames,

Wij zijn het jaar 2005 aan het afsluiten, op elke zender zie je een jaaroverzicht.

Hier op M.NL. (DPMV) is er in 2005 ook heel wat gebeurt.

- Wat is je bijgebeleven van dit jaar binnen DPVM.

de ontmaskering van shnieula en de zusterke ontmakering

- Wat is er in 2005 (persoonlijke) gebeurt voor jou. Was het een leuk jaar of juist niet?

persooonlijk was het een redelijk jaar , alleen men zus die ziek is geweest was een harde klap en een zware tijd voor mij...voor de rest heb ik gebroken met een ten goede vriendin en daar ben ik echt blij om...en gebroken met een jongen..uuuffftttt en van alle dagen moest ik vandaag over hem dromen en jah verder men familie is gezond , ik heb geweldige vriendinnen op school gaat het redelijk...dus ik ben een tevreden mens hamdoulilah

- Wat wil je doen in 2006 ?
1 doel en dat is AFSTUDEREN!!!!! en als er een leuke jongen men pad kruist...dan is dat ook leuk
xxx nysha

23-12-2005, 12:39

Citaat door Nysha:
xxx nysha
Oh ja de ontmaskering van Snhneula was er ook nog

Hoop voor je dat je in 2006 je diploma haalt.

23-12-2005, 12:55
Vooral veel gekibbel op m.nl PVDMV. Gelukkig heb ik er nooit op gereageerd. Hou er niet van! Dat vond ik wel jammer. Veel ontmaskeringen etc....

Persoonlijk.

2005 was minder omdat ik van maart tot augustus werkloos was. Maar alhamdullilah toch in het zelfde jaar weer werk gevonden. Verder mijn theorie en rijbewijs in 1 keer gehaald, en hoop nog voor het einde van het jaar een autootje te kopen.

Voor 2006 hoop ik veel goeds mee te maken, en incha'allah een mooie vakantie met vrienden en familie. Familiebanden versterken, imaan versterken, en voor de rest weer een mooi Ramadan en alles wat erbij hoort incha'allah!

23-12-2005, 12:55


2005

januari: Rijbewijs gehaald
April: Mijn lievie was om mijn hand komen vragen
Mei:Ondertrouw en ja woord in het stadhuis
Juni: Zewzieja en Verloving gegeven
juli: voldoende studiepunten om naar het 3de jaar te gaan en een stage gevonden..
September: hebben we een huisje gekregen

Ik heb niets te klagen over het afgelopen jaar, ik dank allah (SWT) voor al het moois en alle goede dingen die mij heeft gegeven!! Hamdoelillah oe schoekroe lillah!!

23-12-2005, 12:58
Laat ik de sfeer maar niet verpesten.

23-12-2005, 12:58

Citaat door Ghatar_tangawia:
2005

januari: Rijbewijs gehaald
April: Mijn lievie was om mijn hand komen vragen
Mei:Ondertrouw en ja woord in het stadhuis
Juni: Zewzieja en Verloving gegeven
juli: voldoende studiepunten om naar het 3de jaar te gaan en een stage gevonden..
September: hebben we een huisje gekregen

Ik heb niets te klagen over het afgelopen jaar, ik dank allah (SWT) voor al het moois en alle goede dingen die mij heeft gegeven!! Hamdoelillah oe schoekroe lillah!!
Alhamdullilah meid!

Moge 2006 ook een mooi jaar voor je worden!

23-12-2005, 13:21
hey twinkeleye......ik weet van je verlies....geloof me zulke jaren heb ik ook meegemaakt.....zo gaat dat eenmaa in het leven....ene dag ben je dolgelukkig, de volgende dag wil je niet opstaan....

hou vol meid, inshallah zul jij er weer bovenop komen

dikke knuffel

23-12-2005, 13:24

Citaat door TwinkleEye_19:
Laat ik de sfeer maar niet verpesten.
Na regen komt zonneschijn...Sabri, daba ie 7en Allah...

23-12-2005, 13:24

Citaat door Nysha:
hey twinkeleye......ik weet van je verlies....geloof me zulke jaren heb ik ook meegemaakt.....zo gaat dat eenmaa in het leven....ene dag ben je dolgelukkig, de volgende dag wil je niet opstaan....

hou vol meid, inshallah zul jij er weer bovenop komen

dikke knuffel
Ssst...niet de topic verpesten.

23-12-2005, 13:25

Citaat door serenity:
Na regen komt zonneschijn...Sabri, daba ie 7en Allah...
Incha'Allah.

Jij bent ook zo lief he!



P.s.: Check kledingtopic van gister.

23-12-2005, 13:29

Citaat door TwinkleEye_19:
Incha'Allah.

Jij bent ook zo lief he!



P.s.: Check kledingtopic van gister.
Gekkie, dank je wel

Haha, ik heb het gezien: TwinkleEye; ons bordeaux rode lid....

23-12-2005, 13:34


twinkeleye

ik verpest helemaal geen topic.......!

onthoud dat maar goed....

23-12-2005, 13:40

Citaat door serenity:
Gekkie, dank je wel

Haha, ik heb het gezien: TwinkleEye; ons bordeaux rode lid....
Typisch! Ik heb exact hetzelfde jasje en rok in het zwart, maar die had ik niet aan.



Citaat door Nysha:
twinkeleye

ik verpest helemaal geen topic.......!

onthoud dat maar goed....
Spelbreekster.

23-12-2005, 13:41

Citaat door TwinkleEye_19:
Typisch! Ik heb exact hetzelfde jasje en rok in het zwart, maar die had ik niet aan.

Misschien kun je die rode en zwarte ook wel met elkaar combineren!


Pagina's : [1] 2