Bekijk volle/desktop versie : Alweer een jaar voorbij!!



Pagina's : [1] 2

23-12-2005, 11:02

Af en toe is het beangstigd dat de dagen, weken, maanden en jaren zo snel voorbij gaan. Gisteren was ik nog een puber en nu een volwassen vrouw van alweer bijna 24 jaar.

Sta er even bij stil.....en het is alweer bijna 2006!!!!!!!

Wat was 2005 voor jouw en wat zijn je goede voornemens in 2006?

23-12-2005, 11:06


K ben 19, voel me al zo oud

Nog ff en wordt 20

23-12-2005, 11:07
sta erbij stil je gaat ook bijna dood.

23-12-2005, 11:08

Citaat door sammy_boeffie:
K ben 19, voel me al zo oud

Nog ff en wordt 20

19??!! Verdomme kind ik ben over een paar weekjes 24!

Dus husch up!

23-12-2005, 11:09



Citaat door Flasher:
sta erbij stil je gaat ook bijna dood.
Nou doe ff gezond...


Hmmmmm ik wil trouwen en kindjes krijgen...

23-12-2005, 11:09
Maar wat was 2005 voor jouw?

En wat zijn jou goede voornemens voor 2006?

23-12-2005, 11:10

Citaat door Summer:

19??!! Verdomme kind ik ben over een paar weekjes 24!

Dus husch up!
19 jaar is oud

18 is een mooie leeftijd

Kan me nog zo goed herinneren toen ik 12 was. Geen werk, geen zorgen, kreeg toen lekker nog kinderbijslag

23-12-2005, 11:11

Citaat door Thimoes/Ahma:
Nou doe ff gezond...


Hmmmmm ik wil trouwen en kindjes krijgen...
doe effe reeel bedoel je.....je kan zo je laatste adem uitblazen.

23-12-2005, 11:13

Citaat door sammy_boeffie:
19 jaar is oud

18 is een mooie leeftijd

Kan me nog zo goed herinneren toen ik 12 was. Geen werk, geen zorgen, kreeg toen lekker nog kinderbijslag
19 jaar oud?

Je begint dan net een je eigen persoonelijkheid te creeren

23-12-2005, 11:19

Citaat door Flasher:
doe effe reeel bedoel je.....je kan zo je laatste adem uitblazen.

23-12-2005, 11:20

Citaat door Wifey:
Ik word ook 20 met een paar dagen, en blijf liever nog een jaartje 19. 19 Is zo'n leeftijd waarbij je nog niet zoveel aan de toekomst hoeft te denken, alhoewel ik dat wel heb gedaan het afgelopen jaar.

2005 Was het meest slopende jaar voor mij. Ik ben verloofd met de jongen van wie ik ontzettend veel heb gehouden, en waar ik nog steeds van hou, en om onduidelijke redenen is deze verloving verbroken. Ben r nog steeds kapot van.
Verder was 2005 een jaar waarin ik heel wat mensen beter heb leren kennen, en daar bedoel ik de keerzijde van een persoon mee. Het lijkt wel dat hoe ouder je wordt, hoe minder vriendinnen erover blijven.
Verder was het wel een goed jaar wat betreft de studie, en familie alhamdulilah.

Ik hoop dat ik in 2006 alleen maar sterker zal worden van alle tegenslagen en dat Allah swt me zal leiden.

Wa kol 3am wa antom bikhirun..
Aaaaah schattig, ik hoop het ook voor je...

23-12-2005, 11:20

Citaat door sammy_boeffie:
K ben 19, voel me al zo oud

Nog ff en wordt 20
Me either.

23-12-2005, 11:21



Citaat door Wifey:
Ik word ook 20 met een paar dagen, en blijf liever nog een jaartje 19. 19 Is zo'n leeftijd waarbij je nog niet zoveel aan de toekomst hoeft te denken, alhoewel ik dat wel heb gedaan het afgelopen jaar.

2005 Was het meest slopende jaar voor mij. Ik ben verloofd met de jongen van wie ik ontzettend veel heb gehouden, en waar ik nog steeds van hou, en om onduidelijke redenen is deze verloving verbroken. Ben r nog steeds kapot van.
[SIZE="7"]Verder was 2005 een jaar waarin ik heel wat mensen beter heb leren kennen, en daar bedoel ik de keerzijde van een persoon mee. Het lijkt wel dat hoe ouder je wordt, hoe minder vriendinnen erover blijven.[/SIZE]
Verder was het wel een goed jaar wat betreft de studie, en familie alhamdulilah.

Ik hoop dat ik in 2006 alleen maar sterker zal worden van alle tegenslagen en dat Allah swt me zal leiden.

Wa kol 3am wa antom bikhirun..
Subhanallah ik dacht dat ik de enige was met dit gevoel...Heb dit jaar ook vooral mijn ''goeie'' vriendinnen leren kennen..

Wanneer het niet goed met je gaat, dan pas zie je wie je ''echte'' vriendinnen zijn, de meiden die ALTIJD voor je klaar staan en die je accepteren zoals je bent..

en mijn ervaring was: van die meiden van wie ik niet veel verwachten, die waren er voor me..

Echt vreemd!!maar aan de andere kant wel duidelijkheid voor mij!!

23-12-2005, 11:21

Citaat door Wifey:
Ik word ook 20 met een paar dagen, en blijf liever nog een jaartje 19. 19 Is zo'n leeftijd waarbij je nog niet zoveel aan de toekomst hoeft te denken, alhoewel ik dat wel heb gedaan het afgelopen jaar.

2005 Was het meest slopende jaar voor mij. Ik ben verloofd met de jongen van wie ik ontzettend veel heb gehouden, en waar ik nog steeds van hou, en om onduidelijke redenen is deze verloving verbroken. Ben r nog steeds kapot van.
Verder was 2005 een jaar waarin ik heel wat mensen beter heb leren kennen, en daar bedoel ik de keerzijde van een persoon mee. Het lijkt wel dat hoe ouder je wordt, hoe minder vriendinnen erover blijven.
Verder was het wel een goed jaar wat betreft de studie, en familie alhamdulilah.

Ik hoop dat ik in 2006 alleen maar sterker zal worden van alle tegenslagen en dat Allah swt me zal leiden.

Wa kol 3am wa antom bikhirun..
Klopt helemaal hoe ouder je worder des te minder vriendinnen je gaat overhouden.
Zodra je klaar bent met je studie--> Full Time werken ---> En dan is het over met je sociale leven.

Laten we hopen dat 2006 een goed jaar jaar voor jouw wordt want zo te lezen heb jij het verdiend.

En je bent nog harstikke jong geniet van je jonge jaren, morgen wordt je wakker en dan ben je alweer een kwart eeuw oud.

23-12-2005, 11:23
Voor mij begon 2005 minder maar eindigt
elhamdulileh gelukkig verloofd en vandaag komt me vrouwtje langs
Relax als je met elkaar kunt chillen en beide ouders weten ervan .

Wat goede voornemens betreft die moet je elke dag hebben vind ik niet alleen wanneer het nieuwe jaar begint. Elke dag die je ingaat zonder goede voornemens is een verloren dag

Pagina's : [1] 2