Bekijk volle/desktop versie : Ik mis haar.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

23-12-2005, 10:06
Hallo,

Ik wil graag mijn verhaal kwijt.
Ik heb de vrouw van mijn dromen laten gaan en voel me daardoor zo verrot!
Ik voel een leegte!
Ik voel me verloren zonder haar!
Ik kan gewoon niet zonder haar. Ik ben zo bang dat ik altijd met die nare gevoel blijf. Ik heb haar laten gaan omdat mijn moeder haar niet accepteert!
Ze kent haar niet, ze heeft haar nooit gezien, ze weet helemaal niks over haar... het enige wat ze van haar weet (via mij) is dat ze getrouwd is geweest (gescheiden).
Dat is de reden waarom ze het niet accepteert!
Ik hou van haar en wil zo graag mijn leven met haar delen, samen met haar oud worden en kinderen krijgen! Maar ik wil en kan niet met haar trouwen als ik niet de zegen van mijn moeder krijg.
Zijzelf is hier ook kapot van en heeft er een punt achter gezet! Ze zegt dat ze zo niet langer door kan gaan en dat als we geen toekomst hebben er een punt achter moeten zetten.

Het is zo verschrikkelijk moeilijk als 2 mensen bij elkaar willen zijn voor nu en voor altijd en dat het niet kan!

Ik ben er in ieder geval kapot van. Ik eet niet, ik slaap niet ik kan alleen maar haar voor me zien.. de tranen vloeien vanzelf naar beneden ik weet niet meer wat ik moet doen.

Ik hoop van harte dat niemand dit zal overkomen.

23-12-2005, 10:08


Jouw moeder wil enkel het beste voor je, vergeet dat niet.
Succes en sterkte.

23-12-2005, 10:14

Citaat door RisLaine:
Jouw moeder wil enkel het beste voor je, vergeet dat niet.
Succes en sterkte.
Dat weet ik!
Maar zij is degene die mij gelukkig maakt, bij wie ik me goed en op mijn gemak voel! Haar wil ik, niemand anders!
De reden waarom mijn moeder het niet accepteert is vanwege de roddels die dan gaan komen.

De roddels kunnen me gestolen worden, daar geef ik niet om!

23-12-2005, 10:18

Citaat door jouad111:
Hallo,

Ik wil graag mijn verhaal kwijt.
Ik heb de vrouw van mijn dromen laten gaan en voel me daardoor zo verrot!
Ik voel een leegte!
Ik voel me verloren zonder haar!
Ik kan gewoon niet zonder haar. Ik ben zo bang dat ik altijd met die nare gevoel blijf. Ik heb haar laten gaan omdat mijn moeder haar niet accepteert!
Ze kent haar niet, ze heeft haar nooit gezien, ze weet helemaal niks over haar... het enige wat ze van haar weet (via mij) is dat ze getrouwd is geweest (gescheiden).
Dat is de reden waarom ze het niet accepteert!
Ik hou van haar en wil zo graag mijn leven met haar delen, samen met haar oud worden en kinderen krijgen! Maar ik wil en kan niet met haar trouwen als ik niet de zegen van mijn moeder krijg.
Zijzelf is hier ook kapot van en heeft er een punt achter gezet! Ze zegt dat ze zo niet langer door kan gaan en dat als we geen toekomst hebben er een punt achter moeten zetten.

Het is zo verschrikkelijk moeilijk als 2 mensen bij elkaar willen zijn voor nu en voor altijd en dat het niet kan!

Ik ben er in ieder geval kapot van. Ik eet niet, ik slaap niet ik kan alleen maar haar voor me zien.. de tranen vloeien vanzelf naar beneden ik weet niet meer wat ik moet doen.

Ik hoop van harte dat niemand dit zal overkomen.
hmmmmm......Broeder......!

wat zal ik zeggen...dit is een pittig verhaaltje,, hier herken ik me duizend keren in....hoevaak mocht ik niet trouwen met diegene die ik wou of wil.. walloe... maar m e3lisch... ik heb steeds voor mijn familie en mijn ma gekozen en ik hoop dat het ook de juiste keuzes zijn geweest!

En ten 2e,.....je ma is het er niet mee eens.. misschien is ze bang dat mensen praten enz....snappie...! Maar ik moet je toch zeggen ik vind het goed dat je voor je moeder hebt gekozen...(stel dat je door zou gaan en je moeder en jouw de band kapot zou gaan,,,,sorry daar heb je het toch niet voor over)

Jullie hebben alle2 een punt achter gezet.....!
Waarom blijven jammeren.. gewoon slikken en doorgaan... niemand heeft je gegarandeerd dat het leven zoet en makkelijk is!
wat moet je doen.. is in ieder geval je zelf niet pijnigen
misschien heb ik makkelijk praten

Maar Allah swt kijkt naar de mensen die Geduld hebben en hij kijkt naar de mensen die Soekrililah zeggen.. no matter what.. ga nooit maar te nimmer.. huilen of niet eten enz..,(sommige dingen called Mektab)
je kunt nog links of rechts gaan,....maar bij elkaar komen doe je niet!
Degene Die hier nu opgeven zijn de gene die in het hiernamaals verliezers zijn!
Broeder kom op... hier krijg je mijn schouders.. mag je 5 minuutjes hard of stilletjes huilen en daarna niet meer!
Want hoe je het wend of keert...het gaat toch niet door!
En als je haar echt echt echt wilt.. dan zou ik nog een keer naar je moeder gaan en zeggen...mam...ik ga kapot ik wil haar zeer erg... ik wil haar zo erg.. en als je echt van mij houdt.. dan laat je je zoon niet kapot gaan!
En dan hopen dat ze van gedachten veranderd
hoewel ik weet dat de meeste ouders zullen zeggen.. van mijn part stik je,,,, je trouwt niet met die!
sorry broeder.. ik hoop echt dat je iets eraan hebt!

Assallamoe Alaikom je Zuster Soekran

23-12-2005, 10:22


Ik zal je even eerlijk zeggen wat ik denk dat het beste is.
Als je moeder het niet wil dan moet je je eroverheen zetten, is heel
moeilijk maar het is niet anders en believe me je komt er wel overheen
niet snel maar het komt wel.
Ik ken iemand die dit ook heeft meegemaakt en ze niet met hem mocht trouwen omdat hij eerder getrouwd is geweest.
Ze dacht dat ze er nooit meer overheen zou komen, en na een poos is ze toch iemand tegen gekomen door wie ze niet alles vergeten was maar het wel zo kon laten voor wat het was.
En ze is nu super gelukkig en heeft twee kinderen en is alweer 2 jaar getrouwd
Dus hou vol!!

23-12-2005, 10:24

Citaat door jouad111:
Dat weet ik!
Maar zij is degene die mij gelukkig maakt, bij wie ik me goed en op mijn gemak voel! Haar wil ik, niemand anders!
De reden waarom mijn moeder het niet accepteert is vanwege de roddels die dan gaan komen.

De roddels kunnen me gestolen worden, daar geef ik niet om!
Ik begrijp jouw situatie.
Mijn broer heeft namelijk zo ongeveer hetzelfde meegemaakt als jij.
Hij wilde trouwen met een oudere vrouw, waar mijn ouders fel op tegen waren.
Nu heeft hij het advies van mijn ouders opgevolgd, en is hij getrouwd met een andere (jonge) meid.
Ik was het er totaal niet mee eens bovendien.

Kun jij je moeder dan écht niet duidelijk maken, dat je alleen haar wil?

23-12-2005, 10:24

Citaat door jouad111:
Hallo,

Ik wil graag mijn verhaal kwijt.
Ik heb de vrouw van mijn dromen laten gaan en voel me daardoor zo verrot!
Ik voel een leegte!
Ik voel me verloren zonder haar!
Ik kan gewoon niet zonder haar. Ik ben zo bang dat ik altijd met die nare gevoel blijf. Ik heb haar laten gaan omdat mijn moeder haar niet accepteert!
Ze kent haar niet, ze heeft haar nooit gezien, ze weet helemaal niks over haar... het enige wat ze van haar weet (via mij) is dat ze getrouwd is geweest (gescheiden).
Dat is de reden waarom ze het niet accepteert!
Ik hou van haar en wil zo graag mijn leven met haar delen, samen met haar oud worden en kinderen krijgen! Maar ik wil en kan niet met haar trouwen als ik niet de zegen van mijn moeder krijg.
Zijzelf is hier ook kapot van en heeft er een punt achter gezet! Ze zegt dat ze zo niet langer door kan gaan en dat als we geen toekomst hebben er een punt achter moeten zetten.

Het is zo verschrikkelijk moeilijk als 2 mensen bij elkaar willen zijn voor nu en voor altijd en dat het niet kan!

Ik ben er in ieder geval kapot van. Ik eet niet, ik slaap niet ik kan alleen maar haar voor me zien.. de tranen vloeien vanzelf naar beneden ik weet niet meer wat ik moet doen.

Ik hoop van harte dat niemand dit zal overkomen.
Wat erg !!!


Ga voor haar !!!


... je moeder zal het op den duur denk ik wel accepteren



volg je hart....


veel succ6 !!

23-12-2005, 10:25

Citaat door jouad111:
Dat weet ik!
Maar zij is degene die mij gelukkig maakt, bij wie ik me goed en op mijn gemak voel! Haar wil ik, niemand anders!
De reden waarom mijn moeder het niet accepteert is vanwege de roddels die dan gaan komen.

De roddels kunnen me gestolen worden, daar geef ik niet om!
Marokkanen !!!




23-12-2005, 10:32
Als ik jou was zou ik echt voor dat meisje gaan... je moeder draait heus wel bij

23-12-2005, 10:33
Verdiend een gescheiden vrouw het niet om weer gelukkig te worden dan?
Ik vind dat jou moeder een oordeel heeft terwijl ze die meid niet eens kent, en ze niet weet waarom ze gescheiden is of iets dergelijks... Ik vind dat je moeder haar een kans moet geven.

23-12-2005, 10:37
Ik zou met haar wegvluchten naar luxemburg.

23-12-2005, 10:40

Citaat door deboeman10:
Ik zou met haar wegvluchten naar luxemburg.
waarom belgie niet?



23-12-2005, 10:41


Je ouders willen haar niet omdat ze gescheiden is? Als je haar wilt als je vrouw
dan ga je ervoor en dan vecht je voor haar ipv huilen omdat je ma haar niet wilt.

23-12-2005, 10:46
als je echt met haar verder je leven wilt delen, dan zul je je moeder moeten overtuigen! het is wel te hopen dat ze met mekaar over kunnen komen anders ga je het zwaar krijgen.

23-12-2005, 10:48
echt onzin dat je haar daarom laat gaan. go for it jongen . wat vind je er van dat ze 2 mensen het geluk probeert te ontzeggen? wat is er mis met gescheiden vrouwen niks toch? of ze moet vreemd zijn gegaan of zo.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7