Bekijk volle/desktop versie : Gaatjes in je oren!!!



Pagina's : [1] 2 3 4

23-12-2005, 08:49
Dag dames,

Ik heb gisterenavond mijn 4de gaatje laten prikken in mijn oor. Nou zul je wel denken 4 pfffff ja 4 jah Maar die 4de deed verdomd veel pijn zeg

Hoeveel gaatjes hebben jullie? (in je oren.)

Koejessss,
Profiela

23-12-2005, 08:55


2, in ieder oor 1. Maar ik draag nooit oorbellen omdat ik toch een hijaab draag.
Dus eigenlijk onnodig!

23-12-2005, 08:55

Citaat door Profiela:
Dag dames,

Ik heb gisterenavond mijn 4de gaatje laten prikken in mijn oor. Nou zul je wel denken 4 pfffff ja 4 jah Maar die 4de deed verdomd veel pijn zeg

Hoeveel gaatjes hebben jullie? (in je oren.)

Koejessss,
Profiela
ik er er 2

en eetje in mijn bovenoor, dus schelp

dat deed pas pijn

23-12-2005, 09:01
Ik heb er ook twee in elk oorlel 1....

Ik vind het trouwens afschuwlijk wanneer meiden veel gaatjes/oorbellen in 1 oor hebben...ziet er niet uit vind ik....gelukkig verschillen smaken...

23-12-2005, 09:04



Citaat door rif_toppertje:
ik er er 2

en eetje in mijn bovenoor, dus schelp

dat deed pas pijn
Die heb ik dus ook gezet gisteren dat was echt vet pijnlijk...

23-12-2005, 09:05

Citaat door Safah83:
Ik heb er ook twee in elk oorlel 1....

Ik vind het trouwens afschuwlijk wanneer meiden veel gaatjes/oorbellen in 1 oor hebben...ziet er niet uit vind ik....gelukkig verschillen smaken...
Gelukkig denkt iedereen er anders over, anders liepen we allemaal met dezelfde kleren en hadden we allemaal 2 gaatjes in elk oor

23-12-2005, 09:06

Citaat door Profiela:
Die heb ik dus ook gezet gisteren dat was echt vet pijnlijk...
Ja meid je kent het gezegde:wie mooi wil zijn moet pijn lijden

23-12-2005, 09:08

Citaat door beni said 1978:
Ja meid je kent het gezegde:wie mooi wil zijn moet pijn lijden
Die heb ik zeker geleden jah, maar ben er niet mooier op geworden

23-12-2005, 09:16

Citaat door Profiela:
Die heb ik dus ook gezet gisteren dat was echt vet pijnlijk...
Heb ik ook en het deed fx pijn

23-12-2005, 09:16

Citaat door een_Rotterdamse:
2, in ieder oor 1. Maar ik draag nooit oorbellen omdat ik toch een hijaab draag.
Dus eigenlijk onnodig!
hoezo onnodig meid .als je hijaab draagt draag je die toch voor buiten. en binnenshuis kan je die toch wel in doen . tenminste ik wel, ik heb altijd oorbellen in ,of het zijn knoppjes of gewoon iest ,wat bij een setje hoort . maar als je der niet van houd, dat is natuurlijk iets anders .

ps ik heb ook 4 gaatjes maar heb altijd een paar oorbellen in

23-12-2005, 09:18

Citaat door nadine26:
Heb ik ook en het deed fx pijn
Ja dat kun je wel zeggen, misschien dat ik ooit een keer ga overwegen om een gaatje te nemen in mijn oorschelp je weet wel dat lelletje dat eraan zit

23-12-2005, 09:19

Citaat door lilchakir:
hoezo onnodig meid .als je hijaab draagt draag je die toch voor buiten. en binnenshuis kan je die toch wel in doen . tenminste ik wel, ik heb altijd oorbellen in ,of het zijn knoppjes of gewoon iest ,wat bij een setje hoort . maar als je der niet van houd, dat is natuurlijk iets anders .

ps ik heb ook 4 gaatjes maar heb altijd een paar oorbellen in
Ja idd, en wat d8 je van bruiloften en feesten enzo.....

23-12-2005, 09:28


Ik heb in elke oorlel sinds kort 2 gaatjes.

Ik had met mijn nicht besloten om een 2 gaatje erbij te laten schieten.
Aangekomen in de winkel vroeg ik of zij als eerste was en het viel bij haar best wel mee.

Toen ik aan de buurt was en het eerste gaatje geschoten werd had ik het gevoel dat mijn oor in brand stond
Heel mijn oor werd rood en pijn dat het deed.
Ik had echt spijt dat ik het laten doen.
Het is inmiddels vier maanden geleden; doet geen pijn meer, maar als ik het geweten dat het zo een pijn zou doen, zou ik het niet hebben gedaan.

23-12-2005, 09:36
In elke oor 1 gaatje.. Baraka 3lia!! Ik houd van oorbellen, maar ik vind het niet nodig om meer gaatjes erbij te nemen!

23-12-2005, 09:44

Citaat door Ghatar_tangawia:
In elke oor 1 gaatje.. Baraka 3lia!! Ik houd van oorbellen, maar ik vind het niet nodig om meer gaatjes erbij te nemen!

Pagina's : [1] 2 3 4