Bekijk volle/desktop versie : Sukran iedereen..............



22-12-2005, 19:52
Hierbij wil k jullie bedanken voor de goede bedoelingen die jullie mij stuurde en nog steeds sturen..............
voor iedereen wens ik hetzelfde ik wens iedereen daarbij nog een mabrouk 3em zedied en natuurlijk eid mabrouk we koel 3em we entoum beghir

ik ga met el hadj en het is een hele stap

ik groet hierbij diegene die mij kennen die mij hebben gepmd en helaas is deze maatschappij erg hectisch waarbij alles helaas bestaat uit sex drugs en flirterij en sjans en roddels helaas bestaan er zulke mensen helaas zijn er mannen die de geheimen van hun kleine kinderen niet kennen en ook die van hun oudere kinderen

Moge allah insha'llah over iedere moslim waken, moge allah ons vergeven voor hetgeen dat wij verkeerd doen en verkeerd hebben gedaan moge allah ons zien als volgelingen, moge allah de schijnheilige mensen zwaar straffen, moge allah de mensen die over andere mensen roddelen of praten tenzij het niet goed is zo zwaar mogelijk straffen

de moderators jullie doen goed werk, let op racisme en gescheld broeders en zusters

Ik ben 25 ik ben jong en ik voel me heerlijk aan de ene kant nerveus aan de andere kant insha'llah gezegend

Ik heb verkeerd gedaan en zodra ik de 7 rondjes heb gedaan en de hadj heb afgerond zal ik de grond kussen zal ik mezelf in de spiegel bekijken en zien wat voor nour ik heb, zo gezegd insha'llah is het ook zo gedaan

Voor alle meiden die geheimzinnig doen en zwaar schijnheilig zijn vrees allah vrees zijn straf weet dat je wat zult merken als je overlijd, en onthoud alsjeblieft dat je snel dood kunt gaan van de 1 op de andere dag ben je er niet meer

en nog doen jullie alsof jullie neus bloed, jullie zijn nog kinderen maar neem t van mij aan er gaan ook baby's dood die hebben zelfs nooit iets gedaan en allah i r7am koel agawat wel agawien

En nogmaals jullie hoeven je niks aan te trekken van wat ik zeg maar wil jullie alleen helpen om er toch nog wat van te maken

Moge allah over jullie waken voor diegene die het goed doen en moge allah waken over diegene die de weg nog moeten vinden.

Ik heb gesproken en ik laat jullie nu

Salaam a aleikum we ra7matoellah i wa barakatoe

22-12-2005, 19:58


amien....amien...amien broeder


wens je het beste insha allah en moge allah je bijstaan

en een goeie reis

het ga je goed insha allah

22-12-2005, 20:12

Citaat door samya 2:
amien....amien...amien broeder


wens je het beste insha allah en moge allah je bijstaan

en een goeie reis

het ga je goed insha allah
Onthoud hierbij wat je zegt a oegti onthoud dat je maar 1x leeft en onthoud dat jij zelf zult merken aan je lichaam plus gedachten dat je verkeerd bezig bent

onthoud dat als je goed bezig bent dat je geprijsd zult worden, dat je geluk en voorspoed tegenkomt.

Jij bent een vrouw en makkelijk bereikbaar voor de debiele marokkaanse jongens onder ons, neem van mij aan luister el koran luister diep, en met mate de marokkaanse muziek alhoewel alle soorten muziek in de islam verboden is behalve anasheed dat is geen muziek dat is recititatie en het aanbidden van onze schepper allah

Luister el 7adith neem t van mij aan dat je ver zult komen

En voor de jongens onder ons die denken dat ze ver zullen komen met het gesjans. kijk boven dan naar beneden en dan voor je en de stoot krijg je vanzelf maar dat gebeurd met mate broeders let maar op

en voor de meiden die hun maagdelijkheid voor het huwelijk hebben verloren voor de meiden die roken of drinken of uitgaan of naar debielen zoals brace en yes-r en fouradi luisteren moge jullie gestraft worden

Mogen de dames en de meiden en de vrouwen die een hoofddoek dragen op de goede manier geprezen worden als ze ook natuurlijk goede daden verrichten

Mogen de meiden die de doekjes dragen voor hun plezier en waarmee ze hun vader kunnen afschepen,m gestraft worden omdat ze zwaar schijnheilig zijn en natuurlijk de vrouwen die hun vormen naar buiten laten komen moge allah diegene het zwaarst straffen noem jezelf alsjeblieft geen moslim als je het niet bent en je jezelf er niet naar gedraagt!!!!!

Moge alle du'aas die uitgesproken worden over de schijnheiligen insha'llah waarheid worden en laat het merken

salaam a aleikum

22-12-2005, 20:15

Citaat door wipneusje:
Dit is zowat de 5de topic al die je opent, dat je zegt dat je op Hadj gaat

Maar veel plezier, en Gods zegen toegewenst
als jij ze alle 5 voor me opzoekt dan mag jij ze hier zetten

moge allah jouw straffen insha'llah voor deze leugen

dit is mijn 2e topic en alleen omdat ik morgen insha'llah wegga

salaam a aleikum

22-12-2005, 20:18



Citaat door smartie4:
als jij ze alle 5 voor me opzoekt dan mag jij ze hier zetten

moge allah jouw straffen insha'llah voor deze leugen

dit is mijn 2e topic en alleen omdat ik morgen insha'llah wegga

salaam a aleikum
nou sorry hoor, het was meer als geintje bedoeld hoor..dat zag je toch aan die smily, ik heb gewoon in al meerdere berichten van jouw gelezen..dat je op Hadj zou gaan..
Moet Allah mij dan gelijk straffen..omdat ik dit zei

22-12-2005, 20:20

Citaat door smartie4:
Onthoud hierbij wat je zegt a oegti onthoud dat je maar 1x leeft en onthoud dat jij zelf zult merken aan je lichaam plus gedachten dat je verkeerd bezig bent

onthoud dat als je goed bezig bent dat je geprijsd zult worden, dat je geluk en voorspoed tegenkomt.

Jij bent een vrouw en makkelijk bereikbaar voor de debiele marokkaanse jongens onder ons, neem van mij aan luister el koran luister diep, en met mate de marokkaanse muziek alhoewel alle soorten muziek in de islam verboden is behalve anasheed dat is geen muziek dat is recititatie en het aanbidden van onze schepper allah

Luister el 7adith neem t van mij aan dat je ver zult komen

En voor de jongens onder ons die denken dat ze ver zullen komen met het gesjans. kijk boven dan naar beneden en dan voor je en de stoot krijg je vanzelf maar dat gebeurd met mate broeders let maar op

en voor de meiden die hun maagdelijkheid voor het huwelijk hebben verloren voor de meiden die roken of drinken of uitgaan of naar debielen zoals brace en yes-r en fouradi luisteren moge jullie gestraft worden

Mogen de dames en de meiden en de vrouwen die een hoofddoek dragen op de goede manier geprezen worden als ze ook natuurlijk goede daden verrichten

Mogen de meiden die de doekjes dragen voor hun plezier en waarmee ze hun vader kunnen afschepen,m gestraft worden omdat ze zwaar schijnheilig zijn en natuurlijk de vrouwen die hun vormen naar buiten laten komen moge allah diegene het zwaarst straffen noem jezelf alsjeblieft geen moslim als je het niet bent en je jezelf er niet naar gedraagt!!!!!

Moge alle du'aas die uitgesproken worden over de schijnheiligen insha'llah waarheid worden en laat het merken

salaam a aleikum
heel mooi gesproken!

dank je wel broeder

moge allah ons leiden insha allah...

22-12-2005, 20:30
Saalam alkoem mij broeder

ik zie dat je naar hadj gaat ik wens je een goeie reis
moge allah je daden vergeven en een schone lijn beginen AMIEN succes en we horen het gauw van je inschallah als we nog leven saalam alkoem