Bekijk volle/desktop versie : Ik ben echt in de war....!!!!



Pagina's : [1] 2

22-12-2005, 12:54
Ik ben echt in de war.....Ik weet echt niet wat ik moet doen !

Ik ben al een paar maanden verloofd.
Het was een keer mis gegaan in de zomer omdat ik toen twijfelde en heb toen nee gezegd.Maar 2 maanden later was het weer goed waren we bij elkaar gekomen.
Nu we bijna gaan trouwen ...twijfel ik weer.
Wat nou de probleem is waarom ik twijfel is dat ik denk dat ik niet gelukkig met hem word.
Ik denk heel anders over dingen dan hoe hij er over denkt. En dat gaat zeker botsen.
Vb...Ik hou van vakantie gaan..jje weet wel familie enzo
En hij wil niet naar marokko gaan ...hij wel elk zomer gaan werken ofso

Of Ik ben iemand die weer veel lacht en serieus op zen tijd.
Maar hem zie ik nooit lachen of iets....altijd over werk praat ie over geld en hoe andere mensen over hem denken.

En ik weet niet of hij me wel als een vrouw ziet die met hem gaat trouwen en die voor hem gaat zorgen.
Ik denk dat ie mij ziet als een klein meisje.

Ik ben bang dat ik ga trouwen met hem en dat ik dan ongelukkig word en dan een gescheiden vrouw eindig.
En verder heeft me schoonmoeder 2 kanten.Voor mij is ze lief..Maar als ik me omkeer dan is ze over me aan het praten met vrouwen enzv
Mijn ma heeft het niet goed met hem
me zussen broers ook niet
schoonmoeder ziet me ook als klein meisje die niets ken ...en ze bemoeit haar veel met ons en mijn schoonzusjes ook
En mijn verloofde die luistert echt veel naar zijn moeder
Dat vind ik ok ik bedoel het is zijn moeder.....maar stel dat het een keer mis gaat tussen mij en zijn moeder ...dan gaat ie zekrs haar kant kiezen ook al ligt het aan haar.

Dan dnek ik bij mezelf dit gaat niks worden
Ik ben ook een jong meisje ...mischien stel ik me aan.

Wat moet ik doen?????

22-12-2005, 12:57


vraag je ouders om raad zou ik je maar zeggen

22-12-2005, 12:57
hoe jong ben je als ik vragen mag???

22-12-2005, 12:57
aiii...
dat gaat inderdaad botsen....
ik zou niet weten wat je moet doen...
maar in ieder geval veel sterkte toegewenst meid...

22-12-2005, 12:58


ik ben 18 en hij 22

22-12-2005, 13:00
Das moeilijk.

Je moet zien wat het zwaarste weegt, de negatieve of positieve aspecten.

Je zegt dat het helemaal niet klikt tussen familie enz. Maar ook tussen jou en hem, dat jullie bijna niks gemeen hebben enz.

Ik zou er met hem echt uitgebreid over praten. Echt waar. Praten helpt. Nu je nog kunt kan je alles afblazen en verder gaan met je leven. Maak een keuze, waarvan je weet dat je geen spijt zult hebebn, dat is moeilijk, maar zie wat jij wilt en hoe jij de toekomst ziet met je 'man'. Maar wees niet bang om er met hem over te praten. Mss ben jij gewoon nog niet zeker, en zal hij je wel laten zien dat je die gevoelens echt niet moet hebben en dat je gewoon zenuwachtig bent. Zeg het ook duidelijk van je schoonmoeder, zodat hij er ook over weet...de dingen zullen wel duidelijk worden met de tijd...insha'Allah

Alvast veel succes en moed toegewenst. Allah ie 3awen.

22-12-2005, 13:00

Citaat door SaMyOmAr:
ik ben 18 en hij 22
Dus jullie zijn allebei nog best jong!!
Als ik jou was zou ik nog maar een keertje goed met hem praten en kijken of jullie dit allebei nog wel willen.

22-12-2005, 13:00
Nou je noemt alleen nadelen zijn er ook voordelen. Waarom ben je ooit verliefd op hem geworden?

Wat schoonmoeders / zussen betreft----> kan ik je geen tips over geven, want alleen het woord schoonmoeder vind ik al eng

22-12-2005, 13:03

Citaat door SaMyOmAr:
Ik ben echt in de war.....Ik weet echt niet wat ik moet doen !

Ik ben al een paar maanden verloofd.
Het was een keer mis gegaan in de zomer omdat ik toen twijfelde en heb toen nee gezegd.Maar 2 maanden later was het weer goed waren we bij elkaar gekomen.
Nu we bijna gaan trouwen ...twijfel ik weer.
Wat nou de probleem is waarom ik twijfel is dat ik denk dat ik niet gelukkig met hem word.
Ik denk heel anders over dingen dan hoe hij er over denkt. En dat gaat zeker botsen.
Vb...Ik hou van vakantie gaan..jje weet wel familie enzo
En hij wil niet naar marokko gaan ...hij wel elk zomer gaan werken ofso

Of Ik ben iemand die weer veel lacht en serieus op zen tijd.
Maar hem zie ik nooit lachen of iets....altijd over werk praat ie over geld en hoe andere mensen over hem denken.

En ik weet niet of hij me wel als een vrouw ziet die met hem gaat trouwen en die voor hem gaat zorgen.
Ik denk dat ie mij ziet als een klein meisje.

Ik ben bang dat ik ga trouwen met hem en dat ik dan ongelukkig word en dan een gescheiden vrouw eindig.
En verder heeft me schoonmoeder 2 kanten.Voor mij is ze lief..Maar als ik me omkeer dan is ze over me aan het praten met vrouwen enzv
Mijn ma heeft het niet goed met hem
me zussen broers ook niet
schoonmoeder ziet me ook als klein meisje die niets ken ...en ze bemoeit haar veel met ons en mijn schoonzusjes ook
En mijn verloofde die luistert echt veel naar zijn moeder
Dat vind ik ok ik bedoel het is zijn moeder.....maar stel dat het een keer mis gaat tussen mij en zijn moeder ...dan gaat ie zekrs haar kant kiezen ook al ligt het aan haar.

Dan dnek ik bij mezelf dit gaat niks worden
Ik ben ook een jong meisje ...mischien stel ik me aan.

Wat moet ik doen?????
sorry dat ik het zeg maar weet je wat ik zou doen??
ik zou gewoon niet met hem willen en kunnen trouwen jullie zijn niet voor elkaar bestemd hij denkt alleen aan werk en geld. dat is natuurlijk belangrijk maar geld maakt niet gelukkig. hij moet ook aan zijn vrouw denken en aandacht geven niet alleen aan geld denken mohiem it's you're desicion
maak een goede keuze voordat je ongelukkig zult leven

groetjes nora

22-12-2005, 13:08
Er zijn ook voordelen daar ben ik ook blij mee

maar dan zie ik weer die nadelen daar gaat egt geen verandering in komen
mijn verloofde is gewoon zichzelf
als hij dat moet veranderen dan is hij niet zichzelf en dat wil ik ook weer niet

wajawww serieusss ik heb echt slapeloze nachten ik zit er 24 uur aan te denken

22-12-2005, 13:08
Een klein kind kan hier al een oordeel over geven. Aan je verhaal zelf is al te zien dat je niet met hem wil trouwen. Zelf wil je het liefst niet met hem trouwen, maar toch wil je het niet verbreken omdat je al "vergevorderd" bent (verloofd). Je bent 18 en hebt een heel toekomst voor je, dus om dat nu al te gaan vergooien aan een kapot huwelijk is gewoon zonde. Praat er met je ouders over, die zullen je altijd het beste raad geven en vertel ze hoe jij er over denkt. Veel succes.

22-12-2005, 13:10

Citaat door SaMyOmAr:
Er zijn ook voordelen daar ben ik ook blij mee

maar dan zie ik weer die nadelen daar gaat egt geen verandering in komen
mijn verloofde is gewoon zichzelf
als hij dat moet veranderen dan is hij niet zichzelf en dat wil ik ook weer niet

wajawww serieusss ik heb echt slapeloze nachten ik zit er 24 uur aan te denken
ewa laat hem gaan hoe pijnlijk het ook is... Je moet aan je toekomst denken
succes

22-12-2005, 13:28


mischien dat jullie mij raar vinden

maar kijk mijn verloofde is een aparte jongen als ik eerlijk moet zijn
Is een jongen die niet naar meisjes kijkt en geeft veel om mij.En hij zal zen vrouw goed behandelen
Maar hij heeft zelf niet door dat hij zichzelf te goed vind en hoe goed mensen over hem praten daar pronkt ie veel mee.En dat zegt ie ook vaak.
Maar ik zeg er niks over ...elke keer zeg ik van maak niet uit wie weet als we getrouwd zijn dan gaat het beter dan nu.


IK ben bang als ik nu neej ga zeggen en dat k niet meer wil
en dat ik later hoor dat ie met een ander trouwt ..ik zou dan echt jaloers wordenn


ik begrijp mezelf echt niet.....ik wil het niet maar aan andere kant kan ik hem niet zien met een andere...dat gaat me pijn doen

22-12-2005, 13:38
Ik heb ni alles geleze gwn jullie leeftijd & ik vond da jullie een beetje te jong zijn.......als ik eerlijk mag zijn.....je bent nu 18j & je twijfelt......denk zelf na, eens da je getrouwd bent, kan je eigenlijk ni terug......

22-12-2005, 14:04

Citaat door SaMyOmAr:
Ik ben echt in de war.....Ik weet echt niet wat ik moet doen !

Ik ben al een paar maanden verloofd.
Het was een keer mis gegaan in de zomer omdat ik toen twijfelde en heb toen nee gezegd.Maar 2 maanden later was het weer goed waren we bij elkaar gekomen.
Nu we bijna gaan trouwen ...twijfel ik weer.
Wat nou de probleem is waarom ik twijfel is dat ik denk dat ik niet gelukkig met hem word.
Ik denk heel anders over dingen dan hoe hij er over denkt. En dat gaat zeker botsen.
Vb...Ik hou van vakantie gaan..jje weet wel familie enzo
En hij wil niet naar marokko gaan ...hij wel elk zomer gaan werken ofso

Of Ik ben iemand die weer veel lacht en serieus op zen tijd.
Maar hem zie ik nooit lachen of iets....altijd over werk praat ie over geld en hoe andere mensen over hem denken.

En ik weet niet of hij me wel als een vrouw ziet die met hem gaat trouwen en die voor hem gaat zorgen.
Ik denk dat ie mij ziet als een klein meisje.

Ik ben bang dat ik ga trouwen met hem en dat ik dan ongelukkig word en dan een gescheiden vrouw eindig.
En verder heeft me schoonmoeder 2 kanten.Voor mij is ze lief..Maar als ik me omkeer dan is ze over me aan het praten met vrouwen enzv
Mijn ma heeft het niet goed met hem
me zussen broers ook niet
schoonmoeder ziet me ook als klein meisje die niets ken ...en ze bemoeit haar veel met ons en mijn schoonzusjes ook
En mijn verloofde die luistert echt veel naar zijn moeder
Dat vind ik ok ik bedoel het is zijn moeder.....maar stel dat het een keer mis gaat tussen mij en zijn moeder ...dan gaat ie zekrs haar kant kiezen ook al ligt het aan haar.

Dan dnek ik bij mezelf dit gaat niks worden
Ik ben ook een jong meisje ...mischien stel ik me aan.

Wat moet ik doen?????
eeuuum sorry hoor dat j hier nog over twijfelt..

je bent nog zeer jong, hij ook daar niet van maare ik zou dr persoonlijk allang n eind achter hebben gezet...

maar ja ga op je gevoel af zou ik zeggen, want ik las dat je m ook wel ziet zitten in bepaalde dingen en in t meeste weer niet...

praat anders met hem erover zul je hierover veel beter n oplossing voor hebben

okie t ga je goed meid


Pagina's : [1] 2