Bekijk volle/desktop versie : Verliefd op een fantastische vrouw....



21-12-2005, 19:43

Citaat door Rotch:
Sinds kort heb ik een nieuwe baan en daar ontmoette ik haar.
Ze is een mooie marrokaanse jongedame en brengt mij al vanaf dag één het hoofd op hol.
Haar donkere ogen kijken mij mooi aan en haar lach is oogverblindend. En als ze tegen me praat, smelt ik terplekke.
We mailen elkaar elke dag tot 'ons' plezier en spreken elkaar af en toe.
Gisteren liep ze naar de bus en ik kwam haar tegen met de auto. Ik vroeg of ik haar een lift kon geven en tot mijn geluk wilde ze dat. Ik bracht haar naar het station en al rijdend spraken we heel fijn met elkaar.
Ik vroeg haar of ze nog thuis woonde en ze antwoordde daar twijfelachtig 'ja' op.
Ik vertelde dat ik als nederlander heel veel respect voor heb dat ze nog thuis woont tot haar huwelijk.
Aangekomen bij het station bedankte ze me en gaf me een hand.....
Met een kloppend hart reed ik naar huis....op weg naar mijn gezin.

En daar zit dus de moeilijkheid.....Ik ben getrouwd met een zorgzame vrouw en heb twee schatten van kinderen. Waarom voel ik mij dan toch zo aangetrokken tot die ander?

Het rare is dat nu ik dit typ al mijn vragen kan beantwoorden. Verliefdheid is namelijk een chemische reactie (bewezen!) en zal dus overvliegen. Maar ik zal nooit weten of ik de synergie met haar zal hebben.....
Buiten dat moet ik me op m'n nieuwe werk concentreren en niet op 'iets' tijdelijks.
Maar ze haalt zoveel goeds in mij naar boven.....

Misschien heeft iemand hier ervaring mee of wil hij/zij dit ook bespreken?
.

21-12-2005, 19:58



Citaat door Rotch:
Sinds kort heb ik een nieuwe baan en daar ontmoette ik haar.
Ze is een mooie marrokaanse jongedame en brengt mij al vanaf dag één het hoofd op hol.
Haar donkere ogen kijken mij mooi aan en haar lach is oogverblindend. En als ze tegen me praat, smelt ik terplekke.
We mailen elkaar elke dag tot 'ons' plezier en spreken elkaar af en toe.
Gisteren liep ze naar de bus en ik kwam haar tegen met de auto. Ik vroeg of ik haar een lift kon geven en tot mijn geluk wilde ze dat. Ik bracht haar naar het station en al rijdend spraken we heel fijn met elkaar.
Ik vroeg haar of ze nog thuis woonde en ze antwoordde daar twijfelachtig 'ja' op.
Ik vertelde dat ik als nederlander heel veel respect voor heb dat ze nog thuis woont tot haar huwelijk.
Aangekomen bij het station bedankte ze me en gaf me een hand.....
Met een kloppend hart reed ik naar huis....op weg naar mijn gezin.

En daar zit dus de moeilijkheid.....Ik ben getrouwd met een zorgzame vrouw en heb twee schatten van kinderen. Waarom voel ik mij dan toch zo aangetrokken tot die ander?

Het rare is dat nu ik dit typ al mijn vragen kan beantwoorden. Verliefdheid is namelijk een chemische reactie (bewezen!) en zal dus overvliegen. Maar ik zal nooit weten of ik de synergie met haar zal hebben.....
Buiten dat moet ik me op m'n nieuwe werk concentreren en niet op 'iets' tijdelijks.
Maar ze haalt zoveel goeds in mij naar boven.....

Misschien heeft iemand hier ervaring mee of wil hij/zij dit ook bespreken?
Geniet van dat gevoel en stick with your wife and kids

21-12-2005, 20:16
Lastige situatie..

Je bent getrouwd en hebt kids.. daar moet je als eers aan denken.

Verliefdheid geeft je een heerlijk gevoel.. Maar je bent met je vrouw getrouwd omdat je van der houd.

Maak er een leuke collega-band van met der,

21-12-2005, 20:35
Verliefd zijn is een bevlieging.

21-12-2005, 20:35


Het onbereikbare is altijd interessant: het is nieuw, het is spannend...maar hoe lang zal dit gevoel duren?

Kijk goed naar je kinderen en stel jezelf die vraag....

Succes!

Moeskiela

21-12-2005, 20:50

Citaat door Rotch:
Bedankt.....het is waar wat jij zegt/typt.

BTW. super naam+pic 'miss under stood'. Ook jouw understatement bevalt me.

Maar ik zal er van genieten en haar in haar waarde laten....en bij mijn gezin blijven.
Ik wil dat zij mij blijft waarderen als een verstandig man. Want haar respect hebben, is voor het belangrijkst.
thanks..

Zou toch zonde zijn iets waardevols op te geven voor iets wat onzeker is.
Maybe you´ll be chasing a dime, losing a treasure...

21-12-2005, 20:54
Zie die verliefdheid als een relatietest.

Bedrieg haar niet - vergooi al die jaren niet - je zal het uzelf nooit vergeven.

Ik vind dat je nu juist extra aandacht moet schenken aan u vrouw om die tydelyke verliefdheid te laten verdwynen.

Je bent oud & wys genoeg om te weten wat het beste is voor jou & voor u gezin.
Doe wat je denkt te moeten doen!

PS: Voor NL'ers is de kerstperiode toch een prachtige tyd?
Geniet ervan met u dametje..

21-12-2005, 21:02
Je hebt kids.

Zielig man.

Stomme vent!

21-12-2005, 21:05
Typisch Nederlands.

21-12-2005, 22:31

Citaat door Rotch:
Sinds kort heb ik een nieuwe baan en daar ontmoette ik haar.
Ze is een mooie marrokaanse jongedame en brengt mij al vanaf dag één het hoofd op hol.
Haar donkere ogen kijken mij mooi aan en haar lach is oogverblindend. En als ze tegen me praat, smelt ik terplekke.
We mailen elkaar elke dag tot 'ons' plezier en spreken elkaar af en toe.
Gisteren liep ze naar de bus en ik kwam haar tegen met de auto. Ik vroeg of ik haar een lift kon geven en tot mijn geluk wilde ze dat. Ik bracht haar naar het station en al rijdend spraken we heel fijn met elkaar.
Ik vroeg haar of ze nog thuis woonde en ze antwoordde daar twijfelachtig 'ja' op.
Ik vertelde dat ik als nederlander heel veel respect voor heb dat ze nog thuis woont tot haar huwelijk.
Aangekomen bij het station bedankte ze me en gaf me een hand.....
Met een kloppend hart reed ik naar huis....op weg naar mijn gezin.

En daar zit dus de moeilijkheid.....Ik ben getrouwd met een zorgzame vrouw en heb twee schatten van kinderen. Waarom voel ik mij dan toch zo aangetrokken tot die ander?

Het rare is dat nu ik dit typ al mijn vragen kan beantwoorden. Verliefdheid is namelijk een chemische reactie (bewezen!) en zal dus overvliegen. Maar ik zal nooit weten of ik de synergie met haar zal hebben.....
Buiten dat moet ik me op m'n nieuwe werk concentreren en niet op 'iets' tijdelijks.
Maar ze haalt zoveel goeds in mij naar boven.....

Misschien heeft iemand hier ervaring mee of wil hij/zij dit ook bespreken?
Ik vraag me af of het niet gewoon lichamelijke aantrekkingskracht is, meer niet.