Bekijk volle/desktop versie : Hoeveel uur zit jij achter de pc voornamelijk op Yasmina?



Pagina's : [1] 2

21-12-2005, 17:19
Ik zelf ongeveer drie of vier uurtje per dag!!! Ik heb geen internet op me werk daar ben ik wel blij mee, want anders zat ik wel meer uurtjes.


En nu zijn jullie aan de beurt.


Samira

21-12-2005, 17:23


vandaag zit ik al de hele dag op de pc!!
maar heb niet getelt hoelang ik op yasmina zit!!

al die dagen dat ik er niet op kon haal ik in hahahaha! en er zullen meerdere dagen dat ik er niet op kan

21-12-2005, 17:25
Het is erg verschillend. Meestal ga ik er op en kijk ik ff rond en dan meld ik meer weer af en vervolgens meld ik me later weer aan.
Soms zit ik er dagen niet op. Het id dus erg afwisselend........

De tijd dat ik er op zit is dan ook meestal de tijd dat ik me verveel en niks te doen heb..........

21-12-2005, 17:25
Miss toevallig al zwanger????

21-12-2005, 17:27


In het begin was ik echt verslavend ik verwaarloze mijn huishouden ( stel dat ik toen die tijd kinderen had hahahaha) ik ben blij dat ik er nu vanaf ben, paar uurtjes vind ik wel voldoende.

21-12-2005, 17:28

Citaat door Samira_C:
Miss toevallig al zwanger????
nee helaas nog niet ! ik denk dat het deze maand ook niet zal lukken!!
we zijn er niet zo mee bezig vanwegen de verhuizing en verbouwing!!

en met de hormonen ben ik effe mee gestopt vanwege de feestdagen!! omdat ik dan niet terecht kan in het zieknhuis

21-12-2005, 17:31

Citaat door Samira_C:
In het begin was ik echt verslavend ik verwaarloze mijn huishouden ( stel dat ik toen die tijd kinderen had hahahaha) ik ben blij dat ik er nu vanaf ben, paar uurtjes vind ik wel voldoende.
Juistem, dat is best gevaarlijk.
Laat je je hele huis links liggen en dan
zit je de hele dag achter de pc.

Ben bang dat mij dat ook gaat overkomen. In Spanje, wil MSNen met mijn broers en vriendinnen en familie.......... Komt mijn mannetje van zijn werk ziet mij nog steeds achter de pc zitten.....
Mijn moeder is me daar nu al over aan het preken dat ik pas op internet moet gaan als ik alles heb gedaan enz........... meskina.........

21-12-2005, 17:31
De hele dag

ik ben echt zwaar verslaafd


gelijk als ik wakker word ga ik wel eerst douchen bidden huis opruimen boodschappen doen en dan huplaaaaaaa m.nl in tussen eten maken als ik dat klaar is weeeeer m.nl en zo gaat dat dag in en dag uit

21-12-2005, 17:39

Citaat door marocloubna:
Juistem, dat is best gevaarlijk.
Laat je je hele huis links liggen en dan
zit je de hele dag achter de pc.

Ben bang dat mij dat ook gaat overkomen. In Spanje, wil MSNen met mijn broers en vriendinnen en familie.......... Komt mijn mannetje van zijn werk ziet mij nog steeds achter de pc zitten.....
Mijn moeder is me daar nu al over aan het preken dat ik pas op internet moet gaan als ik alles heb gedaan enz........... meskina.........
succes meid!!

21-12-2005, 17:40

Citaat door Samira_C:
succes meid!!
Soukran............

21-12-2005, 17:40
Droevige_meid heb je geen baan??

21-12-2005, 17:42

Citaat door marocloubna:
Soukran............
Ach je man raakt het wel aan gewend. Heeft die van mij teministe wel gedaan

Maar gelukkig ben ik wel vanaf gekomen!!! de soaps houden mij wel bezig om niet op internet te komen hahahah

21-12-2005, 17:43



Citaat door Samira_C:
Droevige_meid heb je geen baan??
Nope ik werk niet

21-12-2005, 17:58
Oke dat kan!!

21-12-2005, 18:04
Het verschilt bij mij. Toen ik werkte kwam ik alleen s avonds op internet als ik thuis was en alles gedaan heb, maar nu met zwangerschapsverlof ben, ben ik hier wel dagelijks, en soms niet eens vaak, want als ik me niet goed voel dan ga ik liever me bed in, dan hier rondhangen, en meestal s morgens ben ik hier niet, eerst rustig samen met me man ontbijten, huis opruimen en dan pas pc aanzetten. En ja s avonds ben ik hier wel te vinden, omdat me man werkt en ik niks te doen heb, tussendoor wel: MNO/GTST kijken hahahah.

Pagina's : [1] 2