Bekijk volle/desktop versie : Negaffa Meysa



21-12-2005, 16:12
Hallo dames,

Ik vroeg me af of iemand onlangs negaffa Meysa heeft meegemaakt,
zo ja wat vonden jullie van haar.

groetjes een aanstaand bruidje

21-12-2005, 17:32


ik heb r afgelopen zaterdag meegemaakt ...en 1 woord verschrikkelijk....

make up..te donker en teveel voor buid
ze had om 16.00 afspraak maar ze kwam na 18.00 toen alle gasten allang gearriveerd waren...echt verschrikkelijk..en wij maar bellen om te kijken waar ze blijft....maar gsm stond uit...lekker professioneel he

jurken waren van 30 jaren terug...echt lellijk...

en zus van bruid had ook nog s ruzie met assistent van meysa en meysa besloot ineens terwijl bruid nog in woonkamer was...dr spullen te pakken en te vertrekken...pas nadat we r hebben moeten smeken te blijven voor d ebruid..is ze gebleven....nou erg of wa???


ohh ja...we schrokken ons dood van dr stoel...van die ouderwetse 20 delige hoge stoel..brodeaux en zilver...echt oerlelijk en paste totaal niet bij jurken.

nu denk...waarom heeft bruid haar genomen...omdat meysa tegen haar zei dat ze nieuwe collectie zou binnekrijgen en nieuwe stoel...allemaal leugens...dus last minute moest ze het met die oude collectie doen.

meid tis geldverspilling...niet doen meysa

21-12-2005, 22:36
wat je hier alemaal vertelt geloof ik niks van ik heb har ook meegemaakt en ze is echt een schat van een mens en haar jurken zijn echt prachtig en haar nieuwe collectie is zeker binnen want ze geeft binnenkort een modeshow dus ik raad aale bruidjes aan om een kijkje te nemen en je zult zelf zien hoe mooi haar jurken zijn. en dat haar make up te donker is is een grote leugen want ze is een van de weinige neggafat die zo mooi kunnen opmaken heel naturel en mooi en ze is een echte visagiste dus ik snap niet hoe jij zo een verhaal over haar kan verzinnen. en als jullie denken dat ik haar omhoog probeer te halen nou ik heb har maar een keer gezien toen is zij bij mij nummer1 gebleven vooral omdat ze zo beleefd was.

21-12-2005, 22:37
van mij had ze gothic gemaakt daarom ging me man vreemd

21-12-2005, 22:54



Citaat door selma88:
Hallo dames,

Ik vroeg me af of iemand onlangs negaffa Meysa heeft meegemaakt,
zo ja wat vonden jullie van haar.

groetjes een aanstaand bruidje
Salaams meid, ik las net toevallig op die andere topic dat jij haar als negaffa hebt en haar goed vindt, maar toen kwam die reactie van ouidad1...
Lieve meid, hier op het forum kan van alles gezegd worden door iedereen van ons, maar uiteindelijk ben jij de énige die de keus maakt! Onthoud dit goed!
Ik ben in Mei getrouwd en had ziyana Meysa. Ik ben niets anders dan zeer tevreden over haar. Het is een echte schat zoals iemand al zei. Ze heeft alhamdoelilah prachtwerk geleverd.
Nu aan jou... je kunt hier van alles lezen, maar zoals ik al zei, onthoud dat jij de énigste bent die de keus gaat maken en ga op je gevoel af en je eerste intuitie!! Heel erg veel succes meid

21-12-2005, 23:23
van mij had ze gothic gemaakt daarom ging me man vreemd




Ik snap het ff niet

21-12-2005, 23:25
me man zag me als een gotic nadat ze me had opgemaakt hij schrok en nam de been terwijl het die negafa de schuld is Negaffa Meysa

21-12-2005, 23:54
Nam hij de benen tijdens de bruiloft?? dan kan toch niet waar zijn...............

Volgens mij klets je maar wat hoor

22-12-2005, 08:45
zij is gewoon geen goeie negaffa

22-12-2005, 11:16

Citaat door selma88:
Nam hij de benen tijdens de bruiloft?? dan kan toch niet waar zijn...............

Volgens mij klets je maar wat hoor
Zij reageert zo op alle topics, en dan opent ze nog 'n topic van wie vind mij lief

22-12-2005, 14:08
hahahaha die is echt knetter, ik ken haar niet maar nu je zo zegt ze opent een topic met wie vind mij lief, ja dat klinkt bekend.