Bekijk volle/desktop versie : De meiden Van Halal????



19-12-2005, 13:57




Zullen wij ook een Programma Maken Maar dan Echt HALAL Programma

en niet Tussen de Zwommers

Ideeën graag!!!


19-12-2005, 14:26



Citaat door SalihaxAhilas:




Zullen wij ook een Programma Maken Maar dan Echt HALAL Programma

en niet Tussen de Zwommers

Ideeën graag!!!

Een goed milieu begint bij jezelf.......

19-12-2005, 14:46

Citaat door Miss_Magrebia:
Een goed milieu begint bij jezelf.......

19-12-2005, 15:01


ik doe mee

.. vind het zo jammer.. want heel nederland krijgt een beeld dankzij hun.. en ja er zijn veel dingen waar ook zij nog lering uit kunnen trekken..

En ik weet dat ze het met de juiste intentie doen waarschijnlijk, maar ghair.. ik irriteer me dan aan het feit dat ze daar met 3 kwart mouwen zaten of dat zij bijvoorbeeld in de trein begon te schelden..

Als zij aan hadith´s terug denkt zou zij weten dat zij haar woede zou moeten inhouden.. maar ghair ..

Ik vind het een goed initiatief.. daar niet van.. maar goed.. ghair!!!

19-12-2005, 15:06



Citaat door snottebel:


ik doe mee

.. vind het zo jammer.. want heel nederland krijgt een beeld dankzij hun.. en ja er zijn veel dingen waar ook zij nog lering uit kunnen trekken..

En ik weet dat ze het met de juiste intentie doen waarschijnlijk, maar ghair.. ik irriteer me dan aan het feit dat ze daar met 3 kwart mouwen zaten of dat zij bijvoorbeeld in de trein begon te schelden..

Als zij aan hadith´s terug denkt zou zij weten dat zij haar woede zou moeten inhouden.. maar ghair ..

Ik vind het een goed initiatief.. daar niet van.. maar goed.. ghair!!!
Je hebt helemaal gelijk meid. Mijn eerste aflevering was de laatste aflevering en ik vond het wel boeiend maar nadat ik ze zag schelden schrok ik me wel maar goed wat kan je der aan doen

19-12-2005, 15:23
Die middelste is het hatelijkste van het stel!

Met haar irritante bek en die schorre mannenstem van haar wajauw toppunt van lelijkheid!

PS: Ik hoop dat ze dit leest.

19-12-2005, 15:30

Citaat door snottebel:


ik doe mee

.. vind het zo jammer.. want heel nederland krijgt een beeld dankzij hun.. en ja er zijn veel dingen waar ook zij nog lering uit kunnen trekken..

En ik weet dat ze het met de juiste intentie doen waarschijnlijk, maar ghair.. ik irriteer me dan aan het feit dat ze daar met 3 kwart mouwen zaten of dat zij bijvoorbeeld in de trein begon te schelden..

Als zij aan hadith´s terug denkt zou zij weten dat zij haar woede zou moeten inhouden.. maar ghair ..

Ik vind het een goed initiatief.. daar niet van.. maar goed.. ghair!!!
je heb helemaal gelijk!!!

dit moet echt recht worden gezet!!!

Wat gaan ze tussen de Ho mo's zitten??

19-12-2005, 15:30

Citaat door arbia_hijabia:
Je hebt helemaal gelijk meid. Mijn eerste aflevering was de laatste aflevering en ik vond het wel boeiend maar nadat ik ze zag schelden schrok ik me wel maar goed wat kan je der aan doen
ja inderdaad soms had ik het gevoel alsof ze het puur voor de show deden, de tasjes en de shirtjes reclame..

Gewoon heel veel dingen die tegen de voorschriften ingaan. Ik bedoel, konden ze dan niet gewoon normaal mensen ergens uitnodigen ofzo en met ze in dialoog gaan. Ik bedoel opeens die middelste ook met die modellen carriere van d´r .. dan denk ik echt meisje saffie kappen dan.. Ga voor het een of voor het ander..

Model met hoofddoek op? waar gaat dit heen dan..

Whollah ik gun het ze allemaal van harte hoor, en vond het ook een zeer goed en leuk initiatief maar helaas.. deze meiden hadden zich wellicht iets meer moeten verdiepen..


Vraag me eigenlijk ook wel af hoe ze op dit programma zijn gekomen, waren het deze meiden die zelf het initiatief hebben genomen en naar een zender zijn afgestapt? Of heeft iemand ze aangesproken ofzo ?

19-12-2005, 15:33
Het roddelen / kwaadspreken over andere is ook niet bepaald Halal

19-12-2005, 15:34
Ohja kapotlachen, ze wilde model worden! ! Zij model? Hahahahahahaha.

Ging ze ze3ma op de Dam met dat andere sprietje modeshow lopen. Rood tapijtje op de grond en showen maar, ye monster.

19-12-2005, 15:35

Citaat door Miss_Magrebia:
Het roddelen / kwaadspreken over andere is ook niet bepaald Halal
Het is niet roddelen, ik zou het ook gewoon recht in haar gezicht zeggen. Daarbij dit is een openbaar forum dus ze kan het ook gewoon lezen.

19-12-2005, 15:38

Citaat door Miss_Magrebia:
Het roddelen / kwaadspreken over andere is ook niet bepaald Halal
Ik geef mijn mening, als ik één van deze dames in het echt zou tegen komen had ik ze zeker ook aangesproken..

Nasee7a