Bekijk volle/desktop versie : Neusknopje

13-05-2002, 18:50

Citaat door Shyka:
Okee ik heb dus even een vraagje over de Islam. Ik hoor van verschillende geleerden verschillende antwoorden please help me!

Punt 1)
Is een neusknopje haram?

Punt 2)
Is een gouden tand haram (voor een vrouw natuurlijk he beide)

Dank je wel!!!
.

14-05-2002, 13:18

Of het nou haraam is of niet?? ik vind het echt RANZIG!!!!!!

14-05-2002, 19:43
nou of het nou haram is dan is het haram
en dat het ranzinig is awel de meesten ranzilige dinges zijn dan ook haram he
en da is de bedoeling van die haram

14-05-2002, 19:54
doe wat met je neus wat je zelf wilt he
en ik heb niks gezegt of het mag of niet
moest ik het weten dan had ik het zeker en duidelijker gezet

15-05-2002, 10:29

Weet je wat, we hebben op http://www.maroc.nl ook een forum over de islam etc. ga het daar maar vragen, die weten het vast wel. En trouwens anders ga je toch gewoon naar de bieb, en zoek je het op in een vertaalde koran.......leer je zelf tenminste ook nog iets van

18-05-2002, 13:30
ik weet niet of het haram is ik weet wel dat ik het bij iedereen lelijk vind staan neusknopje dan en goude tand staat maar heel weinig mensen.
maar als ikjou was zou ik het niet doen, je tand gaat er van rotten en je neus alsje m er uit haalt dan blijft er een litteken over.
dus denk er goed over na

laterZ :blauwkus:

18-05-2002, 15:43
Meid, het is echt wel haram.....en de reden daarvoor is dat Allah bij ieder mens eerst het gezicht heeft geschapen en het eerste dat met een klomp bloed is gecreeerd is de neus. Het is ook heel haram om iemands neus af te kraken.

Ik ben er heel zeker van dat het haram is, heb het tijdens lezingen wel eens gehoord......................Maar uiteraard moet je doen wat je wil.

18-05-2002, 22:46
Wat maakt het nou uit of het een knopje of een ringetje is het gaat om het feit dat je je gezich op die manier min of meer verminkt en dat is Haram..........................