Bekijk volle/desktop versie : ID-tjes voor verjaardagsuitje voor 2 personen?? :)



19-12-2005, 00:19
Hellow peepzz

Ik heb jullie hulp nodig...

Kom maar op met al jullie ideeen wat je kan doen op je verjaardag

T liefst ideeen voor 2 personen

Het is voor a.s vrijdag doeshhh Kom op mensuhhh

19-12-2005, 00:22


Wat is je budget?

19-12-2005, 00:26
Maakt niet uit... maar t hoeft niet te overdreven zijn... T hoeft maar 1 dagje te zijn als zo n dagje maar vol en gezellig is . T mag ook sportief zijn of iets waarbij we kunnen stuntelen lekker om elkaar lachen... Wat had jij in gedachten?

19-12-2005, 00:36
Scenario1:

Ik had saampjes lekker romantisch winkelen in de negen straatjes, in hartje Amsterdam in de Jordaan in gedachten.

Om tegen dinner time richting Zeedijk of ouzuid (v Baerlestr.) te gaan en lekker te gaan eten.

En daarna mischien nog een filmpje, maar dat zal wel niet romantisch worden aangezien het vrijdag is en al die schreeuwende pubers naturlijk ook naar de fil moeten


Scenario2:

Lekker naar zantvoort en eerst uitwaaien op het strand, wat drinken in zo een tent aan de kust en dan ergens dara wat gan eten

Kan erg romantisch zijn

19-12-2005, 00:40



Citaat door turgut_alp01:
Scenario1:

Ik had saampjes lekker romantisch winkelen in de negen straatjes, in hartje Amsterdam in de Jordaan in gedachten.

Om tegen dinner time richting Zeedijk of ouzuid (v Baerlestr.) te gaan en lekker te gaan eten.

En daarna mischien nog een filmpje, maar dat zal wel niet romantisch worden aangezien het vrijdag is en al die schreeuwende pubers naturlijk ook naar de fil moeten


Scenario2:

Lekker naar zantvoort en eerst uitwaaien op het strand, wat drinken in zo een tent aan de kust en dan ergens dara wat gan eten
Kan erg romantisch zijn
very nice...

maar heb je misschien ook een wat sportievere ideetje? ik hou ervan om bezig te zijn haha niet zo een stille en rustigpersoontje

19-12-2005, 00:59
vrijdag zeg je ??? ik zou hem of haar naar een moskee sturen en jij kan dan meteen volgen ook gaan bidden. En na het gebed beetje uitleg vragen aan de imam wat betreft verjaardag en misschien wat tips vragen aan hem


sallaam mou3allaikoum

19-12-2005, 01:37

Citaat door MoslimAndMan:
vrijdag zeg je ??? ik zou hem of haar naar een moskee sturen en jij kan dan meteen volgen ook gaan bidden. En na het gebed beetje uitleg vragen aan de imam wat betreft verjaardag en misschien wat tips vragen aan hem


sallaam mou3allaikoum