Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Tanden bleken! Gezond?



18-12-2005, 12:47
Is het wel goed voor je gebid?

18-12-2005, 13:08


Nope, het tast je glazuur aan.

18-12-2005, 13:14
ik wil het binnekort misschien ook gaan doen..
in tilburg zit the white smile company en daar kost het 150 euro..
nou zou ik graag willen weten of iemand het daar heeft gedaaan en
of het echt resultaat heeft?????? worden je tanden echt witter???
en is het nou wel of niet slecht voor je gebit/tandvlees???
laat het me weten???

18-12-2005, 13:41

Citaat door evagirl:
ik wil het binnekort misschien ook gaan doen..
in tilburg zit the white smile company en daar kost het 150 euro..
nou zou ik graag willen weten of iemand het daar heeft gedaaan en
of het echt resultaat heeft?????? worden je tanden echt witter???
en is het nou wel of niet slecht voor je gebit/tandvlees???
laat het me weten???
Hey meis
ik wil dit dus ook gaan doen bij de white smile company maar dan in utrecht en daar is het dus ook 149 euro ik ben echt van plan het te gaan doen 1 van de komende weken alleen wil ik meningen van mensen die hier dus al ervaring mee hebben..

Liefs Smehane

18-12-2005, 13:51



Citaat door Smehane:
Hey meis
ik wil dit dus ook gaan doen bij de white smile company maar dan in utrecht en daar is het dus ook 149 euro ik ben echt van plan het te gaan doen 1 van de komende weken alleen wil ik meningen van mensen die hier dus al ervaring mee hebben..

Liefs Smehane
haha, duszz hetzelfde als mij!!!
ik wil het ook graag laten doen en 150 euro is niet heel duur
maar dan wil ik wel resultaaat anders heeft het geen nut!!
maarja nu hopen dat er iemand is die het daar heeft laten doen
en ons wat meer kan vertellen...................................

18-12-2005, 13:56
4White Complete (6-10 tinten wittere tanden) € 295,- (inclusief Fluorbehandeling)
4White Light (4-6 tinten wittere tanden) € 149,

Dit zijn de prijzen die ik op internet heb gevonden http://www.4white.nl

18-12-2005, 13:57
Hoelang blijven mijn tanden mooi?

Zoals met zo veel dingen is dit voor ieder persoon weer anders. Recente publicatie in het Journal of the American Dental Association, bevestigt dat een behandeling met licht geactiveerde whitening gels veilig is en dat bij een goede mondhygiëne het resultaat zo'n 3,6 jaar goed blijft. Dit laatste geldt voor mensen die niet of weinig roken en ook behoudend zijn met het nuttigen van sterk verkleurende dranken als thee, koffie, cola's, rode wijn, etc.

Doet zo'n behandeling pijn?

Voor de meeste mensen is de behandeling pijnloos. Sommigen kunnen gedurende de behandeling wat last krijgen van whitening gel op het tandvlees(blanching). Hierdoor raakt het tandvlees geprikkeld. Dit lossen wij op door de geïrriteerde plek te behandelen met een vitamine E capsule.

Bleken kronen en vullingen ook mee?

Nee, de behandeling heeft alleen effect op eigen tanden. De behandeling zorgt er echter wel voor dat vlekken van een brug of kronen succesvol worden verwijderd. In de meeste gevallen bevinden kronen en vullingen zich niet in het vooraanzicht dus dan is een klein kleurverschil niet storend. Bent u bang dat het bij u wel storend is en u wil toch wittere tanden, dan kunt u beter eerst uw tanden bleken en eventueel later een kroon of vulling laten vervangen.

Kan mijn gebit erdoor beschadigd worden?

De behandeling tast het tandglazuur en de bestaande vullingen niet aan. Het hoofdbestanddeel van de behandeling is waterstofperoxide, dat al vele jaren gebruikt wordt bij het bleken van tanden. In Amerika is de gel aan alle hevige testen ondergaan en goed bevonden. Bovendien is het uitsluitend door Dental Care opgeleiden consulenten toegestaan om dit proces toe te passen, hierdoor bent u verzekerd van een deskundige behandeling van uw gebit.

Is dit geschikt voor iedereen?

Bijna iedereen die graag wittere tanden wil hebben kan via een door ons speciaal opgeleidde mondhygiënist of tandestheticus de behandeling ondergaan.

Hoe wit worden mijn tanden?

Uit onderzoek is gebleken dat tanden in één behandeling 6-10 tinten witter kunnen worden. De resultaten hangen natuurlijk af van de kleur van uw tanden en van de hoeveelheid genoten kleurstoffen. (koffie, wijn, thee, tabak e.d.)


Is het veilig?

Jazeker, als enige professionele tandenbleek methode maakt 4White gebruik van een laag percentage waterstofperoxide. Dit in combinatie met een speciale plasmalamp, maakt een zeer veilige methode om u tanden weer een natuurlijke witte kleur te geven.

Welk verschil is er in thuisbleken en professioneel bleken?

De 4White methode gebruikt een veilige waterstofperoxidegel, dit in tegenstelling tot de thuisbleek producten die vaak een te hoge dosering hebben. Het gebruik van de 4White plasmalamp verkort het bleekproces tot 1 uur. Dit komt doordat het speciale kleurspectrum een diepe inwerking heeft, om het proces van het uiteenvallen van de waterstofperoxide, (en daardoor het oplossen van de vervuiling) te versnellen. Dit in tegenstelling tot de thuisproducten waar men vaak weken mee bezig is. De professionele behandeling is zonder beschadiging van glazuur en tandvlees. Het resultaat is effectiever, veiliger en sneller.

Waarom een behandeling bij 4White?

4White behandeling gebeurt onder controle van een deskundig opgeleide consulent. Dat is niet alleen de veiligste, maar ook de snelste manier met het beste resultaat. De behandeling met witte glanzende tanden als resultaat kost in vergelijking met wat u jaarlijks bij de kapper besteedt slechts een fractie. En wie wil er op zijn bruiloft, sollicitatie of eerste afspraakje niet goed uit zien? Witte tanden geven een frisse gezonde (aantrekkelijke) uitstraling en uw zelfverzekerdheid wordt groter als u weer durft te lachen

18-12-2005, 13:58
De gel bevat waterstofperoxide. Deze gel is PH neutraal wat het grote voordeel brengt dat er geen bescherming van het tandvlees nodig is.

Mocht het toch gebeuren dat uw tandvlees in aanraking komt met de whitening gel dan vormt zich automatisch een waterlaag tussen de gel en het tandvlees.

Het kan ook zijn dat er demineralisatie optreedt ( het oplossen van enkele bouwstoffen) van het glazuur. Dit wordt opgevangen binnen 24 uur door de natuurlijke werking van uw speeksel. Het is namelijk niet anders dan een blikje cola drinken, want dat heeft hetzelfde effect ( met betrekking tot het afbreken van de bouwstoffen van uw glazuur). Eventuele fluorbehandeling is ook mogelijk bij ons om de gevoeligheid van de tanden te minimaliseren.

Om het resultaat van de totale behandeling tot een langdurig succes te brengen, is het van belang dat u na de behandeling de komende 24 uur geen verkleurende dranken nuttigt. Hieronder vallen bijvoorbeeld: thee, cola, koffie, rode wijn en citrussappen (ook de vrucht niet). En er mag gedurende 24 uur na de behandeling ook niet gerookt worden. Als u deze voorschriften goed naleeft geniet u langer van het resultaat!
Voor de zware roker en koffiedrinker wordt aangeraden een thuiskit aan te schaffen in verband met het bijhouden van u stralende glimlach.

De plasmalamp straalt licht uit van een volkomen veilige golflengte. Het lichtvenster zorgt ervoor dat uw ogen beschermd blijven en dat alleen de gel op uw tanden blootgesteld wordt aan het licht. Onlangs heeft een Belgisch onderzoeksbureau ontdekt dat et blauwe plasma licht ook een bacterie dodende werking heeft. Extra veilig dus.

Eventuele pijnlijke gevoelens aan uw tanden wordt niet verwacht. Er kunnen zich wel lichtelijke tintelingen voordoen, maar dat is slechts het glazuur wat zichzelf weer moet herstellen via de natuurlijke werking van het speeksel.

18-12-2005, 13:58
Is deze info wel betrouwbaar?

18-12-2005, 14:01
bedankt voor de info Mfelsa_nr1 ...
heb er zeker wat aan en ga binnekort maar es een afspraak maken..

18-12-2005, 14:12

Citaat door evagirl:
haha, duszz hetzelfde als mij!!!
ik wil het ook graag laten doen en 150 euro is niet heel duur
maar dan wil ik wel resultaaat anders heeft het geen nut!!
maarja nu hopen dat er iemand is die het daar heeft laten doen
en ons wat meer kan vertellen...................................
hahaha ik kan niet wachten tot ik zo'n hollywood smile heb dat wordt de hele dag lachen

18-12-2005, 14:26
http://www.thewhitesmilecompany.nl/

18-12-2005, 23:07


Ik heb het tijdje geleden ook gedaan niet omdat mijn tanden geel waren maar vind een super witte smile echt mooi... de tandarts raadde mij het af..maar heb via de tandarts mijn tanden laten bleken krijg je van die mondstukjes waarmee je moet slapen ik moet zeggen dat ik na 3x al sanitair witten tanden had (t is nu alweer 1jaar geleden) t was niet zo duur 300euro en ik ga het binnenkort weer doen isnhallah...