Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse beltonen... dOwnload ze hier. :)



18-12-2005, 12:03
Ahlal,

Ik zie dat er veel vraag is naar Marokkaanse (Berberse/Arabise) beltonen...
Dus mijn vraag aan jullie is...
Geef mijn de naam van de Artiest en Song... dan zoek/maak ik daar van een beltoon ik wil er liefst ongeveer 20 verschillend dan doe ik ze in een map plaatsen.


Dus 20 titels met Artiest en ze staan er zo snel mogelijk op...

CM

18-12-2005, 12:21



Citaat door zakelijk:
Ahlal,

Ik zie dat er veel vraag is naar Marokkaanse (Berberse/Arabise) beltonen...
Dus mijn vraag aan jullie is...
Geef mijn de naam van de Artiest en Song... dan zoek/maak ik daar van een beltoon ik wil er liefst ongeveer 20 verschillend dan doe ik ze in een map plaatsen.


Dus 20 titels met Artiest en ze staan er zo snel mogelijk op...

CM

Ik vind het een Supper idee ! Maar betaal je er ook voor ?
Gaat dat van je beltegOed af ?




MimaVanilla

18-12-2005, 12:26

Citaat door MimaVanilla:

Ik vind het een Supper idee ! Maar betaal je er ook voor ?
Gaat dat van je beltegOed af ?




MimaVanilla
Nee, ik heb het al eens eerder gedaan maar dan moet jij je telefoon met de computer verbinden of met bluetooth of infrarood... ik doe het zelf met een usb kabel voor de nokia...


Maja tegenwoordig hebben veel mensen iets van deze zooi (bluetooth, kabel ofzo) dus kun je al snel terecht bij vrienden het is gewoon de ringtone overzetten naar de telefoon... ik dat zo al maanden dus...

CM


DUS KOSTENLOOS

18-12-2005, 12:29

Citaat door zakelijk:
Nee, ik heb het al eens eerder gedaan maar dan moet jij je telefoon met de computer verbinden of met bluetooth of infrarood... ik doe het zelf met een usb kabel voor de nokia...


Maja tegenwoordig hebben veel mensen iets van deze zooi (bluetooth, kabel ofzo) dus kun je al snel terecht bij vrienden het is gewoon de ringtone overzetten naar de telefoon... ik dat zo al maanden dus...

CM


DUS KOSTENLOOS
Oowwh op diie maniierr ! Ik snap 'm al !

Dat klOptt..Ik ben benieuwdd. ..



MimaVanilla

20-12-2005, 11:05


amr biab leyla naharie