Bekijk volle/desktop versie : disneyland!!!!!!!!!!!



17-12-2005, 23:10
hoi dames
ik wil met kerst naar disneyland gaan
met 2 kids (2,5jr en 7 mnd)
mijn vraag is is hier iemand wel eens geweest? is het wel te doen
wat is beter, met eigen vervoer of met de trein?
alvast bedankt

18-12-2005, 11:55


hallo hier
waarom reageert niemand
nogmaals aub, het is echt dringend

18-12-2005, 12:10
kan echt niemand mij helpen?????????????

18-12-2005, 12:11
ik ben een keer geweest met school
was heel erg leuk alleen wij zijn toen een dagje geweest
ik zou lekker een heel weekend gaan

18-12-2005, 12:22



Citaat door oemtarik:
hoi dames
ik wil met kerst naar disneyland gaan
met 2 kids (2,5jr en 7 mnd)
mijn vraag is is hier iemand wel eens geweest? is het wel te doen
wat is beter, met eigen vervoer of met de trein?
alvast bedankt
wij zijn vorige zomer een weekend geweest en ik moet je zeggen,het was erg leuk.wij zelf zijn met eigen vervoer gegaan en hebben daar een hotel geboekt vlak bij het park.
je kan ook met de trein gaan maar dan heb je niet echt bewegingsvrijheid naar mijn menign,vooral als je kinderen hebt.verder hebben we het heel leuk gehad en de kids kregen er maar geen genoeg van,toen hebben we er maar een dagje bij geplakt.
ik raad je wel aan om voor je oudste ook een buggy mee te nemen aangezien hij nog maar 2,5 is.het park is heel groot anders raakt hij meskien uitgeput.
het lijtk me ook wle leuk om rond deze tijd van het jaar te gaan,heerlijk de sfeer die er rond hangt.

18-12-2005, 12:23
hoi mimi
ik wil ook drie dagen gaan
maar ik weet niet waar ik meer info kan vinden
ik ben op de site van d-reizen
maar word er niet veel wijzer van
de meeste hotels zijn al geboekt

18-12-2005, 12:28

Citaat door oemtarik:
hoi mimi
ik wil ook drie dagen gaan
maar ik weet niet waar ik meer info kan vinden
ik ben op de site van d-reizen
maar word er niet veel wijzer van
de meeste hotels zijn al geboekt
het is natuurlijk de drukste periode van het jaar

18-12-2005, 18:21
Toevallig zit ik daar ook nu te kijken, en weet niet wat ik moet kiezen

Hier kun je kijken voor me info http://www.disneylandparis.com/nl/introduction.htm?c=nl&l=nl

18-12-2005, 21:51
hee,

Ik raad je aan om met eigen vervoer te gaan. De park ligt natuurlijk wat afgelegen. En als je meer wilt zien van Parijs dus buiten Disneyland dan raad ik je aan om een hotel in het centrum te nemen en anders dus in Disneyland zelf. Het zal verschrikkelijk druk zijn dat is minder leuk. Ik ben verleden jaar met pasen gegaan en toen was het ook erg druk, al bij de entree hebben we iets van een uur tot anderhalf gewacht. Mijn advies is dan ook daarom ga in een periode wanneer het niet druk is.

19-12-2005, 11:18
Ik ga 6 januari vertrekken!


Maar ik combineer het met 2 dagen parijs.

19-12-2005, 12:38
Ik ben 2 keer geweest. 1 keer met eigen vervoer en 1 keer met de thalys. Beide keren hebben we in een hotel gelogeerd in Parijs en niet bij disneyland zelf.
Ik zelf vind het openbaar vervoer handiger ook met 2 kids. De metro is stukken beter dan hier en als je een dagkaart hebt hoef je.nergens meer aan te denken. Er stopt zelfs een metro voor disney. Ik vond het een uitkomst. geen file geen parkeerprobleem en zeker ook je hoeft niet te rijden in Parijs!! Ik zou gaan voor de trein.