Bekijk volle/desktop versie : Waarom,waarom zijn sommige marokanen zo



Pagina's : [1] 2 3

16-12-2005, 15:47
IK kan er echt om huilen

Heb vorige week voor EEN LID van hier,ik ga me zelf niet verlagen om haar naam op te noemen,maar goed

WE hadden een afspraak gemaakt dat ik haar zaal zal decoreren,noiu heb ik gedaan het zag er prachtig uit,heb haar nog even geproken en ze was dik tevreden,okee

Ze zouden me spullen de volgende dag brengen,maar neeee hoor,pas de dag erop.
MAAR ze hebben de heflt van me spullen niet terug gebracht,TERWIJL HET MAAR EEN ORGANZA STOF IS
en hun beweren dat ik het niet had meegenomen,en de band van de bruiloft willen ze ook niet laten zien.

IK ben niet moeilijk,maar voortaan vraag ik gewoon borg,

En het ergste is,dat de andere bruiden ook die decoratie willen,en het is niet meer te leveren

Doe je iemand plezier ook geen borg te vragen,en krijg je dit
WAT MOETEN ZE MET ORGANZA STOF

16-12-2005, 16:04


Ohhh wat erg! Stank voor dank! Chmatta gewoon! Ze zullen er wel voor gestraft voor worden en ik hoop dat diegene het leest! Ik hoop dat je in die organza stof stikt!!!

16-12-2005, 16:07
Ahh Gair Insha Allah meid boontje kom om zn loontje..

16-12-2005, 16:08
Allahihfad ik decoreer ook en ook zonder borg, maar ik zou het er niet bijlaten..!! Ook al zou ik mezelf er voor moeten verlagen ik zou gewoon iedereen waarschuwen voor die familie..!!

16-12-2005, 16:09


Weet je mijn niyaah is schoon dat ik ze niet eens uitschold

heb gezegd MEID TAKE LLAH
ik heb het met me eigen handen gebruikt

16-12-2005, 16:09
Wat erg!...oehhhh ik kan daar echt chagerijnig om worden...
Ik kan mezelf echt in jouw gevoelens plaatsen meid.....Dit is echt frustrerend!!

16-12-2005, 16:10

Citaat door __Souf:
Allahihfad ik decoreer ook en ook zonder borg, maar ik zou het er niet bijlaten..!! Ook al zou ik mezelf er voor moeten verlagen ik zou gewoon iedereen waarschuwen voor die familie..!!
IK denk dat mensen die ze kennen,al weten van hoe ze zijn,
En ze zijn toch al getrouwd.
Allah kbir,

16-12-2005, 16:16

Citaat door ZaraAya:
Wat erg!...oehhhh ik kan daar echt chagerijnig om worden...
Ik kan mezelf echt in jouw gevoelens plaatsen meid.....Dit is echt frustrerend!!
Woedend gewoon meid,want ben absoluut niet iemand die gaat vloeken of wat dan ook,
Maar het ergste is dat die kleur niet meer te leveren is

16-12-2005, 16:21

Citaat door lieve_meid:
Woedend gewoon meid,want ben absoluut niet iemand die gaat vloeken of wat dan ook,
Maar het ergste is dat die kleur niet meer te leveren is
en dan noemen mensen zich 'moslim'.....Wie hou je dan voor de gek??
Gewoon voortaan extra alert zijn en ja dan maar borg vragen...

16-12-2005, 16:36
Wat erg!

Ik dacht altijd dat decorateurs zelf na afloop de boel gingen opruimen. In ieder geval je decoratie meenemen. Misschien is dit beter, om te voorkomen dat je spullen vermist of gestolen worden.

16-12-2005, 16:42
geen stijl zeg!

Sjonge jonge sommige mensen hebben dus echt geen geweten!!
Maar boontje komt om het loontje..

16-12-2005, 17:02

Citaat door TwinkleEye_19:
Wat erg!

Ik dacht altijd dat decorateurs zelf na afloop de boel gingen opruimen. In ieder geval je decoratie meenemen. Misschien is dit beter, om te voorkomen dat je spullen vermist of gestolen worden.
Dat klopt meis

Maar die mensen hadden een school,en ook de sleutel dus ze wisten niet precies hoelaat ze klaar zouden zijn met feesten,Dus hadden we dat afgesproken

16-12-2005, 17:03



Citaat door beertje2005:
geen stijl zeg!

Sjonge jonge sommige mensen hebben dus echt geen geweten!!
Maar boontje komt om het loontje..
Allh kbir

16-12-2005, 17:04

Citaat door ZaraAya:
en dan noemen mensen zich 'moslim'.....Wie hou je dan voor de gek??
Gewoon voortaan extra alert zijn en ja dan maar borg vragen...
Ze houden alleen zich zelf voor de gek,verder niemand

16-12-2005, 17:06
Meid,

Voortaan alles opschrijven wat je in de zaal hebt opgehangen en gezet en alles tellen. Je kunt ook beter je spullen niet meer laten brengen maar aan het einde van het feestje ze laten ophalen. En wat betreft de borg..ik weet niet dat kan heel misschien je klanten afschrikken? Koop ook dingen in voorraad voor zulke gevallen want je spulletjes kunnen altijd beschadigen of kwijtraken.

Liefs,
Egyptenaartje

Pagina's : [1] 2 3