Bekijk volle/desktop versie : me vriendin zit me een hele grote probleem

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

13-05-2002, 15:07
hallo allemaal

ik weet van jullie zelf dat jullie gaan schelden en
menigen er over hebben

ik heb de probleem niet maar me vriendin ik wil der best helpen
maar ik weet niet hoe, het is wel der eigen schuld en ze weet zelf dat
allah der zal straffen, het zit zo ze is nu verloofd maar dat is de probleem niet en de aankomende zomer gaat ze trouwen,

maar ze is geen maagd meer. dus ik heb zelf gehoord of ik denk dat het boel shit is, dat je maagden vlies kan herstellen in het ziekenhuis,

als het kan kunnen jullie me misschien helpen
wat het gaat kosten word het vergoedt door de verzekering
en waar kan je misschien terecht komen,

ik hoop dat jullie me misschien kan helpen

xxxx-jes

13-05-2002, 15:17

lieve majem!

ik denk dat als je vriendin naar het ziekenhuis gaat, dat het niet helpt, dus het is hopeloos!
ik heb mijn meningen over de liefde en over alles maar ik hou die altijd voor me, dus je hoeft ook niet bang te zijn dat ik je vriendin ga uitschelden ofzo.
ik kan alleen zeggen dat jij niks voor je vriendin kan doen, alleen er voor haar zijn als ze wilt uihuilen of zo??
wat wil je voor haar doen de verzekering betalen ofzo??
De waarheid kom vroeg of laat toch boven de tafel!
En als ik haar was zou ik snel een beslissing maken en de waarheid zeggen voor dat iedereen erachter komt dat ze ontmaagd is!
Als haar verloofd hier achterkomt denk ik dat hij haar naam van de familie ook zal zwartmaken!
ik weet je hebt hier niks aan en je vriendin ook niet!
maar ik hoop dat je er steun aan vindt???
doeg , thallah!

13-05-2002, 15:41
waaaaaaaaar gaat dat heen met de meiden van tegenwoordig??? hier kan ik me echt boos om maken maar ja het helpt niets.....meid ga maar naar de huisdokter en vraag het aan hem dat is de enigste oplossing...

13-05-2002, 16:04
waarom schelden en zo, daar heeft niemand wat aan en we helpen je vriendin er ook niet mee.

Ik weet alleen niet of het dichtnaaien nou DE oplossing is, want wie hou je nou voor de gek? juist, je zelf!!
En het zal je de rest van je leven achtervolgen en je zal nooit gerust zijn.
Ik heb me laten vertellen dat een jongen er vroeg of laat toch wel achter komt of je al ervaring hebt of niet of je moet echt goed kunnen faken.

Maar dan nog, waar is dat hele huwelijk dan op gebasseerd? Op een leugen!!
Kan ze daar mee leven???

Hoe goed en hoe lang kennen je vriendin en haar toekomstige elkaar?
Kunnen ze over alles met elkaar praten?
Hoe denkt hij over meisjes die geen maagd meer zijn?

En als dit allemaal ok is, dan vind ik dat ze gewoon eerlijk tegen hem moet zijn en het hem gewoon moet vertellen, voordat ze gaan trouwen!
Want als ze het na het huwelijk zou doen dan heeft ze helemaal de poppen aan het dansen!!

En mocht ie er negatief op reageren, dan weet ze dat in ieder geval dat hij niet genoeg van haar houd.

Want iedereen maakt wel eens fouten!!

En mijn vraag aan jou is: Is hij nog maagd?
Zo niet, dan moet ie al helemaal zijn mond dicht houden.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Ik wens jou vriendin heel veel sterkte en veel suc6.

15-05-2002, 19:40

hij hoeft er toch niet achter te komen? niet ieder meisje bloedt! maar het is gewoon beter als ze eerlijk is... als het al kon dat herstellen dan lieg je hem voor dat kan toch ook niet?!? ze moet het eerlijk vertellen...

beslema

15-05-2002, 19:56
Nou Vlasje,

Dat is niet zo wat je net zei. Je merkt wel degelijk het verschil tussen maagd en onmaagd. Kijk, als een meid nog maagd is maar ze bloed niet kan de man heus wel voelen dat de ingang nauw is. Dat is natuurlijk niet zo bij iemand die al onmaagd is. Bloeden zegt niet altijd alles.

Ene Merjam,

Het lijkt mij ook verstanding dat je vriendin het gewoon eerlijk tegen haar man zegt. Kijk... als hij ECHT van haar houd dan kan hij het haar wel vergeven, en ik hoop dat je vriendin er ook spijt van heeft zo haar waarde verloren te hebben aan een onjuiste persoon. Dat is hartstikke zonde!!!!!!!

Betreft het dichtnaaien van je k u t (sorry voor mijn taalgebruik).
Ik heb gehoord dat het mogelijk is en het wordt gedeeltelijk door de ziekenfonds voorgoed dus je moet er zelf ook centen aan kwijt raken. Ook heeeeeel zonde!!

Heel veel succes Merjam........

16-05-2002, 15:53
eigen schuld dikke bult

17-05-2002, 01:05
assalaam aleikoum,

ik heb al eens eerder op zoiets gereageerd: het maagdenvlies is totale onzin! het bewijs hiervoor is:
----------------------------------------------------------------
De term maagdenvlies is misleidend.
· De vaginale opening wordt niet door een vlies afgesloten, maar door een randje weefsel dat als een soort kraagje rond de ingang van de vagina zit. Als het een vlies was, zou het menstruatiebloed er niet doorheen kunnen.
· Dit randje weefsel kan breed zijn of smal, elastisch of stug. Sommige meisjes worden zonder geboren.
· Dit randje weefsel kan wat inscheuren door vrijen of door het in de vagina inbrengen van een tampon (d.ildo of vingers). Ook sport kan het doen inscheuren.

er stond op deze site ook een vraag van een marokkaans meisje met antwoord:
M (15): "Ik ben van Marokkaanse afkomst en moet maagd blijven tot het huwelijk. Tijdens de huwelijksnacht moet je bloeden. Maar ik heb wel eens tampons gebruikt. Zal ik dan wel bloeden?"

Veel meisjes die maagd zijn bloeden niet als ze voor het eerst met een jongen naar bed gaan. Dat komt omdat het maagdenvlies geen echt vlies is dat inscheurt en bloedt. Het is slechts een randje weefsel rond de ingang van de vagina, dat door allerlei oorzaken kan inscheuren. Scheurt dit bij het vrijen wat in, dan kan het bloeden, maar dat gebeurt lang niet altijd. Er is dus grote kans dat je niet bloedt. Veel Marokkaanse vrouwen hebben dit probleem opgelost door in hun huwelijksnacht een truc toe te passen. Ze prikten zichzelf bijvoorbeeld ongezien in de vinger en smeerden dit bloed op het laken onder zich. Of ze drenkten een stukje spons in bijvoorbeeld kippenbloed en stopten dit vlak voor het vrijen in hun vagina. Bij het vrijen kwam dit bloed dan naar buiten. Omdat veel vrouwen op deze manier het spel meespeelden, is de mythe blijven bestaan dat elke maagd in haar huwelijksnacht bloedt. Maar dat is niet het geval.
-------------------------------------------------------------
dus wat betreft het 'maagdenvlies' is er niets aan de hand, hij heeft geen bewijs of je zij nu wel of niet maagd is, behalve als hij haar laat onderzoeken door een arts/expert. ook is het NIET herstelbaar, ze vogelen alleen wat waardoor er zeker bloed komt, vreemde zaak! maar mocht die man er toch achter komen dat ze geen maagd meer is, is de boosheid van die man helemaal niet erg, want de boosheid/toorn van Allah is wat erg is aan dit verhaal. er is hier duidelijk zina (sxx vh huwelijk of als je getrouwd bent sxx met een niet rechtmatige partner dus vreemdgaan) gepleegd en dit is een zeer ernstige overtreding. als je de soennah volgt zou je met deze overtreding 80 zweepslagen moeten aanvaarden om je berouw aan Allah te tonen (besteniging is alleen de beste vorm van berouw als je getrouwd bent). mocht zij dit niet willen (wat mij logisch lijkt) raad ik haar aan om elke dag enorm veel taubah (berouw) aan Allah te tonen voor deze grootse zonde en niet alleen vandaag, morgen en volgende week, nee tot haar dood. het is spijtig, maar die dingen kunnen gebeuren, zeker als je je niet genoeg met de Islam bezig houdt. ik hoop dat een ieder in jullie omgeving geleerd heeft van deze fout en moge Allah jullie leiden naar het Sirata l'mostakiem (Rechte Pad).

wa salaam

17-05-2002, 01:29
he zijn jullie zot

allooooooo meid jou vriendin moet de waarheid zegen
want als zij zoiets doe sorry zij gaat dan toch ooit de waarheid zegen en zie liever nu dan nooit

ps: islam is ook elkaar vergeven

22-05-2002, 12:26
Wie geeft jullie het recht om haar te beoordelen??

Zij vraagt om advies JA!

Dit is in ieder geval mijn advies aan jouw vriendin

Vertel het je vriend in ieder geval niet! als jij je zonde bedekt dan bedekt Allah je zonde en als je die openbaart dan zal Allah je zonde openbaren. Heb berouw en vraag Allah om jou het rechte pad te leiden.

We leven in een moderne tijd gelukkig! bel het ziekenhuis of bel met de Rutgerstichting!! en je zal geholpen worden, maar ik kan je helaas niet vertellen hoe ze dat precies gaan doen. Ze doen het wel!! Ik heb verhalen gelezen van meiden die dit hebben gedaan in het Tijdschrift Mijn Geheim!!

Moge Allah jou genadig zijn en ook jij hebt recht op een normale huwelijksleven.

p.s. (tegen mijn voorganger) Ook meisjes raken opgewonden, !! ja, echt waar. Weer wat geleerd zeker!!!!!!!!!!!!!!!

22-05-2002, 12:41

Citaat:
Origineel gepost door DutchSpanishMuslim
assalaam aleikoum,

ik heb al eens eerder op zoiets gereageerd: het maagdenvlies is totale onzin! het bewijs hiervoor is:
----------------------------------------------------------------
De term maagdenvlies is misleidend.
· De vaginale opening wordt niet door een vlies afgesloten, maar door een randje weefsel dat als een soort kraagje rond de ingang van de vagina zit. Als het een vlies was, zou het menstruatiebloed er niet doorheen kunnen.
· Dit randje weefsel kan breed zijn of smal, elastisch of stug. Sommige meisjes worden zonder geboren.
· Dit randje weefsel kan wat inscheuren door vrijen of door het in de vagina inbrengen van een tampon (d.ildo of vingers). Ook sport kan het doen inscheuren.

er stond op deze site ook een vraag van een marokkaans meisje met antwoord:
M (15): "Ik ben van Marokkaanse afkomst en moet maagd blijven tot het huwelijk. Tijdens de huwelijksnacht moet je bloeden. Maar ik heb wel eens tampons gebruikt. Zal ik dan wel bloeden?"

Veel meisjes die maagd zijn bloeden niet als ze voor het eerst met een jongen naar bed gaan. Dat komt omdat het maagdenvlies geen echt vlies is dat inscheurt en bloedt. Het is slechts een randje weefsel rond de ingang van de vagina, dat door allerlei oorzaken kan inscheuren. Scheurt dit bij het vrijen wat in, dan kan het bloeden, maar dat gebeurt lang niet altijd. Er is dus grote kans dat je niet bloedt. Veel Marokkaanse vrouwen hebben dit probleem opgelost door in hun huwelijksnacht een truc toe te passen. Ze prikten zichzelf bijvoorbeeld ongezien in de vinger en smeerden dit bloed op het laken onder zich. Of ze drenkten een stukje spons in bijvoorbeeld kippenbloed en stopten dit vlak voor het vrijen in hun vagina. Bij het vrijen kwam dit bloed dan naar buiten. Omdat veel vrouwen op deze manier het spel meespeelden, is de mythe blijven bestaan dat elke maagd in haar huwelijksnacht bloedt. Maar dat is niet het geval.
-------------------------------------------------------------
dus wat betreft het 'maagdenvlies' is er niets aan de hand, hij heeft geen bewijs of je zij nu wel of niet maagd is, behalve als hij haar laat onderzoeken door een arts/expert. ook is het NIET herstelbaar, ze vogelen alleen wat waardoor er zeker bloed komt, vreemde zaak! maar mocht die man er toch achter komen dat ze geen maagd meer is, is de boosheid van die man helemaal niet erg, want de boosheid/toorn van Allah is wat erg is aan dit verhaal. er is hier duidelijk zina (sxx vh huwelijk of als je getrouwd bent sxx met een niet rechtmatige partner dus vreemdgaan) gepleegd en dit is een zeer ernstige overtreding. als je de soennah volgt zou je met deze overtreding 80 zweepslagen moeten aanvaarden om je berouw aan Allah te tonen (besteniging is alleen de beste vorm van berouw als je getrouwd bent). mocht zij dit niet willen (wat mij logisch lijkt) raad ik haar aan om elke dag enorm veel taubah (berouw) aan Allah te tonen voor deze grootse zonde en niet alleen vandaag, morgen en volgende week, nee tot haar dood. het is spijtig, maar die dingen kunnen gebeuren, zeker als je je niet genoeg met de Islam bezig houdt. ik hoop dat een ieder in jullie omgeving geleerd heeft van deze fout en moge Allah jullie leiden naar het Sirata l'mostakiem (Rechte Pad).

wa salaam
mensen de enige die hier iets zinnig heeft verteld is DutchSpanishMuslim, dus goed lezen, en in de oren knopen

groetjes

25-05-2002, 12:49
Hoi

Het maagdenvlies kan ook allang gescheurt zijn door het sporten e.d .
Veel meiden bloeden ook niet en je kan ook nooit zeker weten of iemand maagd is of niet. het is iets tussen jou en Allah swt. je vriendin heeft een grote zonde begaan en ik hoop dat ze dat inziet en dat Allah swt haar berouw aanvaard.
suc-6

28-05-2002, 16:39

Hoi Mojahid,

Ik had niets anders van je verwacht!!!!!!!!!!!

Maar ik geloof ook dat je moet bloeden bij je ontmaagding...........

Bloed hoort erbij..........

Ik weet dat velen dat maar niet willen geloven, maar iedereen in mijn omgeving heeft gebloed, dus het zijn inderdaad smoesjes hahahahaha

28-05-2002, 18:49

Citaat:
Origineel gepost door majem
hallo allemaal

ik weet van jullie zelf dat jullie gaan schelden en
menigen er over hebben

ik heb de probleem niet maar me vriendin ik wil der best helpen
maar ik weet niet hoe, het is wel der eigen schuld en ze weet zelf dat
allah der zal straffen, het zit zo ze is nu verloofd maar dat is de probleem niet en de aankomende zomer gaat ze trouwen,

maar ze is geen maagd meer. dus ik heb zelf gehoord of ik denk dat het boel shit is, dat je maagden vlies kan herstellen in het ziekenhuis,

als het kan kunnen jullie me misschien helpen
wat het gaat kosten word het vergoedt door de verzekering
en waar kan je misschien terecht komen,

xxxx-jes
Ja meid je kunt je maagdenvlies laten herstellen.Je zegt dat je informatie wilt.Is heel simpel gewoon langs een gynocoloog langs gaan.Hij/zei zal je verder helpen en informatie geven.Ik heb veel verhalen gehoord dat er meisjes zijn die hun maagdenvlies herstellen via de dokter.
Dus je vriendin is niet meer maagd.Ja kan gebeuren iedereeen kan een grote fout maken.Als ik haar was dan zou ik Allah om vergifenis vragen.
In verband met het vertellen aan haar verloofde ja dat ligt in haar handen.Dat is haar beslissing en ik ga daar mij niet in moeien.
Maar wat ik me afvraag is haar verloofde wel maagd??? Dat betwijfel ik je kent de meeste venten die hebben het allemaal al gedaaan.
En dan verwachten ze dat hun vrouwtje maagd is voor het huwelijk.

Beslama

31-05-2002, 13:15
Maagdenvlies herstellen?! en dan....krijgt zij haar waardigheid terug? het gaat er om of zij enige berouw toont tegenover Allah dat is het geen wat op de eerste plaats komt....en wat Dutchspanischmuslim heeft geschreven klopt helemaal....ik volg zelf de opleiding tot verpleegkundige en dat is wat wij hebben geleerd.......het enigste wat ze doen als ze "het herstellen" is het manipuleren van het hele gebeuren daar beneden en dan kan het meisje door het leven gaan als "maagd".....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6