Bekijk volle/desktop versie : me vriendin zit me een hele grote probleem



Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6

12-05-2006, 19:01

Citaat door sahab:
Inderdaad Topic is van 2002!

wou zelf ook bijna reageren hahaha
Van 2002..? Hhahahah..

Nou ben benieuwd wat er van haar terecht is gekomen.

12-05-2006, 19:09


sow sow dat was nog zeer netjes van Nadina

12-05-2006, 19:40
Spijt ... pas als ze gaat trouwen ...
Vrouw genoeg om haar benen te spreiden : Vrouw genoeg om er vooruit te komen

12-05-2006, 19:55
Er valt niets dicht te naaien, de maagdenvlies is gescheurd. waarschijnlijk krijgt ze huidtranplantatie van onderen.
dat kan allerlei ontstekingen geven

11-05-2008, 02:19



Citaat door majem:
hallo allemaal

ik weet van jullie zelf dat jullie gaan schelden en
menigen er over hebben

ik heb de probleem niet maar me vriendin ik wil der best helpen
maar ik weet niet hoe, het is wel der eigen schuld en ze weet zelf dat
allah der zal straffen, het zit zo ze is nu verloofd maar dat is de probleem niet en de aankomende zomer gaat ze trouwen,


maar ze is geen maagd meer. dus ik heb zelf gehoord of ik denk dat het boel shit is, dat je maagden vlies kan herstellen in het ziekenhuis,

als het kan kunnen jullie me misschien helpen
wat het gaat kosten word het vergoedt door de verzekering
en waar kan je misschien terecht komen,


ik hoop dat jullie me misschien kan helpen


xxxx-jes


Een paar jaren later vonden ze de bloedpil uit ...

En lange leve de wetenschap

11-05-2008, 13:17

Citaat door IkBenNadina_:
Hahahahhaha, wat ben ik toch grappig en een grote leugenaar


11-05-2008, 13:36

Citaat door IkBenNadina_:
Hhahahaa, neeeee in 2006 hield ik mij nog wel in.


grappig zeg je eigen reacties teruglezen

nu zeg je wat je denkt yek

jah is echt raar om je reacties te lezen gisteren ging ik mijn reacties bekijken van 2004 2003 enz.. ik schrok me dood keek echt zo naar men scherm heb ik dit echt gezegd was echt raar!

11-05-2008, 13:44
fijn voor haar; had ze maar na moeten denken toen ze haar benen open deed voor hemmm

gaat ze maar nu haar kutje dichtnaaien dus bellen naar de dokter!!

12-05-2008, 01:03

Citaat door IkBenNadina_:
Hahahahhaha, wat ben ik toch grappig en een grote leugenaar




12-05-2008, 01:17
tfoe ik haat mensen die aan seks doen en dan komen janken

12-05-2008, 01:23
Eerst benen spreiden en nu janken. Yeh tfoe hou je behaarde viskut dicht, dan heb je ook geen problemen.

20-04-2009, 22:39
En leeft je vriendinnetje nog of is ze uit eindelijk maar niet gaan trouwen?

28-11-2012, 07:15


TER INFORMATIE. ALS U EEN PERSOON NIET FISIEK HEEFT BESCHADIGT OF MENTAAL VUILE WOORDEN, BELEDIGINGEN, GEPEST ECT HEEFT GEDAAN DAN HEEFT U NIETS TE GOED AAN DIE PERSOON, AL ZEKER GEEN VRAAG VOOR VERGIFFENIS!!!

OF DAT JIJ AL GESLACHTSGEMEENSCHAP HEBT GEDAAN VOOR HET HUWELIJK, (ALS VROUW OF MAN ZIJNDE, MAAKT NIET UIT! ) DOET ER NIET TOE; DAT IS NIEMAND ZIJN ZAAK! DAT IS JOUW PERSOONLIJKE ZONDE, TENZIJ JE DE PERSOON HEBT VERKRACHT, HEB JE OOK EEN ZONDE TEGEN DIE PERSOON GEDAAN. MAAR ALS JIJ GESLACHTSGEMEENSCHAP HEBT GEDAAN VOOR HET HUWELIJK MET EEN PERSOON DIE MENTAAL BEKWAAMBAAR WAS EN GEEN GEDWANG IS DIT EEN ZAAK TUSSEN JOUW EN ALLAH !!!!! AL DIE MANNEN DIE OOK MAAR IETS DURVEN TE ZEGGEN VAN HET FEIT DAT EEN VROUW GEEN MAAGD ZOU ZIJN OF OOK MAAR DURVEN TE VRAGEN DAT ZIJ HET IS ZIJN SEKSISTEN EN DIENEN GRONDIG ISLAM WAT VERDER TE STUDEREN (Zoals wij allen islam wat grondiger zouden moeten studeren, ma bon) DAMES KOM OP VOORJEZLF EN ZEG MAAR DUIDELIJK DAT HET JOUW ZAAK IS ALS IEMAND JE VRAAGT NAAR JA MAAGEDELIJKHEID. ALS JE EEN SHEIK HIEROVER WILT SPREKEN ZET HIER DAN EEN BERICHTJE EN INSHALLAH ZET IK DE GEGEVENS EROP. EN BTW, VOOR ALLE BOYS DIE NU DENKEN STOERE TE GAAN REAGEREN DOOR MIJ UIT TE GAAN SCHELDEN EN TE ZEGGEN DAT IK LEUGENS VERTEL HEB IK TWEE DINGEN TE ZEGGEN, 1 HOU JE EGO ONDER CONTROLE, 2 HEB JIJ EEN DALIEL DAT EEN VROUW (en dan op de koop toe nog zelfs ENKEL de vrouw, hoe seksistisch! ) MAAGD MOET ZIJN VOOR HET HUWELIJK EN DAT ZIJ EEN ZONDE HEEFT GEDAAN NAAR HAAR TOEKOMSTIGE ECHTGENOOT ?????
Groetjes,
En de drukletters zijn niet schreeuwerig bedoeld ofzo, tis zodat het beter leesbaar is en inshAllah beter kan doordringen in jullie kopjes

28-11-2012, 07:34
Dit meisje is doodsbang voor der omgeving terwijl alle jongens hier heel makkelijk mee wegkomen, waarom zou de man het vragen? Mijn man vroeg het ook niet en ik hem ook niet. Dat is iets tussen jou en allah!
Ik was wel maagd, maar heb hem nooit gevraagd waarom zou ik in zijn fouten willen graven mocht hij die hebben gemaakt.

28-11-2012, 09:23
Mensen die haar adviseren om erelijk te zijn en het toe te geven omdat hij zelf waarschijnlijk ook niet maagd is:........helpen dit kind de verdoemenis in.

Alsof je hier te maken hebt met redelijke, eerlijke mensen......Hallo we hebben het hier over de Marokkaanse snotaap-man en alle poeha's eromheen.

Al heeft de man heel kanaleneiland een eerste nacht bezorgd.....dan nog zal hij in deze wereld geen verantwoording of wroeging daarvoor voelen.

Meid, wat je vriendin heeft gedaan, keur ik niet goed, maar om de berouwvolle te zijn en tegen haar a.s. te vertellen....weet niet of hij op deze bekentenis zit te wachten. Hij zal haar altijd als de HxxxR zien en zal het zeker tegen haar gebruiken.

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6