Bekijk volle/desktop versie : wie wil mij advies geven:D



15-12-2005, 23:57
wie wil mij advies geven hoe ik het best mijn toekomstige vrouw ga tegenkomen.
zijn er dingen waarvan jullie zeggen die moet je absoluut weglaten en die absoluut gebruiken. ik hoop op wat reacties














niet wanhopig. ik ben gewoon benieuwd waar vrouwen/meiden aan denken voor hun toekomstige man. geen verlanglijstjes svp

16-12-2005, 00:08


Elk meisje is anders en verlangt ook naar wat anders!

16-12-2005, 00:09
begin eens bij jezelf, misschien zullen er meer volgen

16-12-2005, 00:12
wat ik wil van een man die met mij trouwt....

eerlijkheid, vertrouwen, liefde....veel liefde, gewoon het standaard pakket

waar ik zeker niet tegen kan is leugennaars....

16-12-2005, 00:14


waar zou je zo'n man aan kunnen herkennen. wacht je af tot iemand je hand komt vragen of kijk je zelf ook rond. hoe kan iemand jouw aandacht trekken.

16-12-2005, 00:22

Citaat door Moulay_Me:
wie wil mij advies geven hoe ik het best mijn toekomstige vrouw ga tegenkomen.
zijn er dingen waarvan jullie zeggen die moet je absoluut weglaten en die absoluut gebruiken. ik hoop op wat reacties














niet wanhopig. ik ben gewoon benieuwd waar vrouwen/meiden aan denken voor hun toekomstige man. geen verlanglijstjes svp
Geloof niet in de WARE, want ze bestaat niet

Kies voor de dame met de meeste religie, dan zit je incha'ALLAH gebakken

Kies niet voor 'n dame die waarde hecht aan materialisme.

De belangrijkste eigenschap van een moslimvrouw, in het huwelijk maar ook in het algemeen, is vroomheid en een oprecht geloof, gepaard met vrees voor Allah [/B[B]]( Soebhanhoe wa ta' ala) (taqwah). De Profeet ( sallallahoe aleihi wa sallem) heeft gezegd:

"Er zijn vier redenen waarom een vrouw ten huwelijk wordt gevraagd: rijkdom, sociale status, schoonheid en "dien". Kies degene met "dien" zodat je succesvol zult zijn (letterlijk: moge je handen met stof bedekt zijn; een uitdrukking van aanmoediging en goedkeuring)" (Boechari, Moeslim, e.a.)

SUCCES, moge ALLAH je 'n goeie praktiserende moslima schenken en mij 'n goeie praktiserende moslim......we moeten het wel eerlijk houden

16-12-2005, 00:27
ik zou zo'n man niet kunnen herkennen...ieder zijn mektab!


pumba heeft het op de juiste manier neergezet

16-12-2005, 00:28
haha insja Allah. moge jij de beste praktiserende moslim krijgen waar je zelfs niet van durft te dromen. ik geloof wel in de ware maar ben niet zo heel geduldig ik wil wat advies hoe ik het moet aanpakken. ik zou haar niet durven aanspreken uit schaamte omdat ik een moslima niet zou willen generen. begrijp je m'n probleem

16-12-2005, 00:36

Citaat door Moulay_Me:
haha insja Allah. moge jij de beste praktiserende moslim krijgen waar je zelfs niet van durft te dromen. ik geloof wel in de ware maar ben niet zo heel geduldig ik wil wat advies hoe ik het moet aanpakken. ik zou haar niet durven aanspreken uit schaamte omdat ik een moslima niet zou willen generen. begrijp je m'n probleem
incha'allah

Nee joh, je moet niet in de WARE geloven. Duizenden kunnen jouw ware zijn. Als jullie beide met de JUISTE intentie trouwen, dan kunnen jullie inderdaad elkaars ware zijn, maar dit kunnen er meerdere zijn. De intentie om te trouwen, moet niet op booly wood taferelen gebasseerd zijn.

Trouw met elkaar omdat het de helft van je geloof vervult

Ik begrijp jouw probleem. Maar ik denk wel dat jij weet hoe we onze toekomstige partner incha'allah moeten leren kennen.

16-12-2005, 00:41
zou jij het me willen uitleggen. i'm a bit confused

16-12-2005, 00:47

Citaat door Moulay_Me:
zou jij het me willen uitleggen. i'm a bit confused
ik heb je n pm gestuurd

gheir incha'allah

16-12-2005, 00:49
je zal haar vinden op het moment dat je het het minst verwacht........... veel mensen gaan zoeken, en vinden alleen maar de verkeerde