Bekijk volle/desktop versie : God speelt een rol in Submission III



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

15-12-2005, 21:40

Citaat door Mootje_maroc8:
Tweede-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali (VVD) zal na de tweede Submission-film nog een film maken. Waar in het tweede deel de discriminatie van homo's binnen de Islam centraal staat zal in het derde deel God zelf aan bod komen. "Dat wordt het moeilijkste deel", zegt de politica in het kerstnummer van het weekblad De Groene Amsterdammer. "Want wie zal Allah kunnen spelen?"

Vorige maand waren uitspraken van Hirsi Ali nog de aanleiding van een rel binnen de VVD. Daarna kreeg Hirsi Ali voor het eerst openlijk kritiek van VVD'ers. In het interview eist Hirsi Ali daarom dat de VVD haar in een nieuwe Kamerperiode dezelfde ruimte geeft als nu, anders vertrekt ze. "Vlak voor de verkiezingen van 2007 maak ik de balans op, en leg aan de VVD voor of er ruimte blijft, zoals nu. Is dat zo, dan teken ik graag voor een nieuwe periode in de Kamer. Ik ben nog lang niet klaar met mijn onderwerp."



Waarom doet die xxxx dat?? ze vraagt erom ze wilt achter theo aan zeker
wat vinden jullie ervan
.

15-12-2005, 21:49


Het zij zo !

15-12-2005, 22:15
Ey fuck haar... laat haar... Strax als ze afgeknald wordt moeten ze niet weer bij ons komen zeuren..

15-12-2005, 22:22

Citaat door Karrar:
Ey fuck haar... laat haar... Strax als ze afgeknald wordt moeten ze niet weer bij ons komen zeuren..

15-12-2005, 22:23


Tja, vrijheid van meningsuiting slaat een beetje door. Je mag best kritiek hebben maar zij beledigt mensen gewoon. Er is ook nog zoiets als respect wat zij waarschijnlijk nooit van heeft gehoord. Wat wil ze hier nu mee bereiken?

Hirsli Ali is publiciteits geil, tja dat lelijke wijf krijgt toch geen sex van geen 1 fatsoenlijke man..

15-12-2005, 22:47
hirsi ali laat haar toch doen wat ze wil. ik lig er nie wakker van hoor!

salaam alaykoum

15-12-2005, 22:54

Citaat door Mootje_maroc8:
Tweede-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali (VVD) zal na de tweede Submission-film nog een film maken. Waar in het tweede deel de discriminatie van homo's binnen de Islam centraal staat zal in het derde deel God zelf aan bod komen. "Dat wordt het moeilijkste deel", zegt de politica in het kerstnummer van het weekblad De Groene Amsterdammer. "Want wie zal Allah kunnen spelen?"

Vorige maand waren uitspraken van Hirsi Ali nog de aanleiding van een rel binnen de VVD. Daarna kreeg Hirsi Ali voor het eerst openlijk kritiek van VVD'ers. In het interview eist Hirsi Ali daarom dat de VVD haar in een nieuwe Kamerperiode dezelfde ruimte geeft als nu, anders vertrekt ze. "Vlak voor de verkiezingen van 2007 maak ik de balans op, en leg aan de VVD voor of er ruimte blijft, zoals nu. Is dat zo, dan teken ik graag voor een nieuwe periode in de Kamer. Ik ben nog lang niet klaar met mijn onderwerp."



Waarom doet die xxxx dat?? ze vraagt erom ze wilt achter theo aan zeker
wat vinden jullie ervan
Waarom maken we niet een film over Hirsi Ali? Dat zou veel waardevoller zijn dan haar fims. Dan begrijpen we haar denken en optreden in de politiek. Onderwerpen:
1. de fixatie van Hirsi ali op de islam; zo bezeten is zij van de islam dat ze bijna alle poblemen van moslims reduceert tot de islam met als gevolg een stigmatisering van moslims en haar eigen beperkte visie en vooroordelen.
2. de bestrijdingsdrang van hirsi ali van de islam
3. Haar zogenaamde liberalisme

15-12-2005, 23:15

Citaat door AsJeMeNoe:
Mischien dat gene waar jij je zo druk om zit te maken en ze heeft wat dat betreft gelijk want je bent zo pissig als een konijn

Zij beledigd nu jou wel maar ga niet over haar klit beginnen want je doet hetzelfde als wat Hirchi doet. Hou je eens in.
Provocatie om te provoceren! niets anders. Wat een afschuwelijke mens

Zij moet een leven zoeken en zich niet focussen op de Islam. Kan iemand mij vertellen wat ze nou al tijd in de 2e kamer heeft bereikt. Volgens mij helemaal niks maar dan ook niks. Wat doet ze dan als ze niks heeft bereikt: Moslims provoceren en beldeigen en denkt niemand meer aan wat ze bereikt heeft.
Dat mens krijgt geld om volksvertegenwoordiger te zijn en niet om films te maken.

15-12-2005, 23:17
Het is toch zo? , ik zie niemand op Hirsi vallen

15-12-2005, 23:21
Zalm valt op Hirsi Ali.

15-12-2005, 23:37

Citaat:
Ze komt er wel achter wat de gevolgen zijn van haar films; en helemaal over deel 3; in het hiernamaals =)
Heerlijk om daar niet in te hoeven geloven die bangmakerij.

15-12-2005, 23:41

Citaat door moorkop3:
Heerlijk om daar niet in te hoeven geloven die bangmakerij.
Lekker he dat je gewoon kan leven, wij gaan gewoon dood en dan is er niets meer, al die bangmakerij zucht

15-12-2005, 23:41



Citaat door Fietspomp:
Provocatie om te provoceren! niets anders. Wat een afschuwelijke mens

Zij moet een leven zoeken en zich niet focussen op de Islam. Kan iemand mij vertellen wat ze nou al tijd in de 2e kamer heeft bereikt. Volgens mij helemaal niks maar dan ook niks.
Dat jij je hier al druk over maakt heeft ze bereikt. De heftige discussies, dat heeft ze bereikt, en dat was ook haar doel.
Tevens een boel geld verdienen, en dat heeft ze ook bereikt, best knap en veel hoor.

15-12-2005, 23:42

Citaat door rianne:
Lekker he dat je gewoon kan leven, wij gaan gewoon dood en dan is er niets meer, al die bangmakerij zucht
Precies Rianne, een heerlijk rustgevend idee/leven.

15-12-2005, 23:46
wanneer trappen ze haar nou eens uit die partij


ik hoop echt dat wouter bos, hij verandert zoiezo dit vvd en cda

ze houden zich totaal niet met het volk bezig, enkel moslims!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11