Bekijk volle/desktop versie : Ligt het aan mij of.....



23-04-2003, 21:11
IS HET HIER VERDOMD SAAI DE LAATSTE TIJD????????










23-04-2003, 21:15


het ligt dus aan mij.....

23-04-2003, 21:16
nee hoor meid...tis echt saai!!!

was t nog gelukt met die palestijnse vlaggetjes??

23-04-2003, 21:20
haha dat je dat nog weet. Ik zal eerlijk zijn....ik ben (nog) niet gegaan. Ik ben iets anders van plan maar dat bespreek ik liever niet hier op een topic. ik heb pas een topic geopend over wie er geld stuur of wil sturen naar Palestina en GEEN HOND DIE ER OP HEEFT GEREAGEERD.

echt een schande

Maar toch wil ik Tnawie bedanken.......dus bij deze Tnawie


THANX

23-04-2003, 21:27



Citaat:
Origineel gepost door salimma19
haha dat je dat nog weet. Ik zal eerlijk zijn....ik ben (nog) niet gegaan. Ik ben iets anders van plan maar dat bespreek ik liever niet hier op een topic. ik heb pas een topic geopend over wie er geld stuur of wil sturen naar Palestina en GEEN HOND DIE ER OP HEEFT GEREAGEERD.

echt een schande

Maar toch wil ik Tnawie bedanken.......dus bij deze Tnawie


THANX
ewa jah, er zijn er weinig die er zo intensief mee bezig zijn....k mag ook wel meer mn best doen

stuur hem een pm, heeft ie meer aan....

waar zit je topic dan?

23-04-2003, 21:31
Hier ergens haha. Ach het boeit niemand iets. Als het aan mij ligt wallah dan vlieg ik liever vandaag dan morgen naar Palestina...

23-04-2003, 21:34

Citaat:
Origineel gepost door salimma19
Hier ergens haha. Ach het boeit niemand iets. Als het aan mij ligt wallah dan vlieg ik liever vandaag dan morgen naar Palestina...
jek, zo denk ik ook...maar daarentegen....tis moeilijk...we kunnen ze alleen financieel steunen en heel veel dou3a voor ze doen..niet alleen voor de palestijnen, maar voor alle moslims.....

algheer inshaAllah

23-04-2003, 21:42
insha'Allah en moge de Arabieren (lees verraders) in de hel branden....VOOR EEUWIG MET DIE KOLERE JODEN!!!