Bekijk volle/desktop versie : vorig jaar..



15-12-2005, 17:04
..rond deze tijd zijn mijn weeen begonnen Boy&girl.. bij jou ook he

Soub7anAllah.. wat is de tijd gevlogen.. .. ik kan me alles nog herrineren als de dag van gister.. ik was brood aan t maken.. opeens die steek en ik zak op de keukenvloer in elkaar.. een uur later kwamen ze om de 15min.. 9u later kwam de verloskundige.. had al 9cm.. 05.53 was mijn zenjabiel geboren.. en nu is ze 1 jaar.. SoubhanAllah..

ik deed er 12u over.. Boy&Girl deed t in minder dan 6uur .. anders hadden onze dochtertjes dezelfde geboortedatum..
vAN HARTE GEFELICITAART MET JE KLEINE!!

Nu is boy&girl lekker taart aan t eten.. vergeet je ons niks te sturen wij vieren t niet, maar taart gaat er altijd in


welke gebeurtenis staat in jou geheugen gegrifd? Iets wat je je precies nog kan herrineren van die dag? ook de geboorte van je kids? of iets anders? was t een vrolijk of een verdrietig moment?

16-12-2005, 11:43


en boy-girl.. hoest om een dochtertje te hebben van één jaar en één dag !?!?

16-12-2005, 11:49
De geboorte van Amine was eigenlijk ook een gebeurtenis dat altijd in mn geheugen gegrift staat...
Vind het ook hartstikke eng allemaal..de tijd vliegt en vliegt en ik heb vaak het gevoel op een plek te blijfen staan.

16-12-2005, 12:18
Beide moeders hartelijk gefeliciteerd.........

16-12-2005, 12:37


Hamdolilah.. vandaag is Zenjabiel 1 jaar geworden masha allah.. gefeliciteerd.. ook al vier je het niet.. het is toch bijzonder dat het alweer een jaar geleden is dat jou Zenji geboren is.. het is toch iets waar je even bij stil staat toch..

Hoe is het met de gezondheid van Zenjabiel??? Gaat het al wat beter dan gisteren??

16-12-2005, 12:47
hahhaha ik lees dit nu pas
ja ik zat gisteren op bed met mijn kleine meid in mijn armen ze was toen presies een jaar gelden gebooren ook op die plek waar ik zat was ze gebooren
ik ben supper trots op mijn kleine meid heb ook een zoontje (aanstaande van zennie hihihi) en dat is ook mijn groote schat
ja alhamdoillah heeft allah mij deze 2 mooie kinderen gegeven

inschallah dat al onze kinderen op groeien tot goeie moslim mensen
groetjes boy en girl

16-12-2005, 12:53

Citaat door Ighlaas:
Hamdolilah.. vandaag is Zenjabiel 1 jaar geworden masha allah.. gefeliciteerd.. ook al vier je het niet.. het is toch bijzonder dat het alweer een jaar geleden is dat jou Zenji geboren is.. het is toch iets waar je even bij stil staat toch..

Hoe is het met de gezondheid van Zenjabiel??? Gaat het al wat beter dan gisteren??
dank je hbiba.. ja zeker weten dat ik er stil bij sta.. ik denk constant: nu was ik zo rond deze tijd, nu deed ik dit of dat.. toen mn ouders haar zagen, mn zus en broertje.. laat staan dat moment van ons als kersverse ouders.. SoubhanAllah.. maar ongelofelijk dat dat alweer zo'n 365 dagen geleden is.. lijkt wel gister.. tijd gaat erg hard.. zoals smurfi al zei: zelf lijk je stil te staan en alles vliegt je voorbij..

met zenji gaat t goed nu elhamdolillah.. ze heeft geen koorts meer en ook die uitslag is weg.. ze wil alleen niet eten, maar drinkt wel elhamdolillah, dus dat zal ook wel goed komen inshallah.. Zjazaki Allah dat je even naar haar vraagt

16-12-2005, 12:58

Citaat door xxxboy&:
hahhaha ik lees dit nu pas
ja ik zat gisteren op bed met mijn kleine meid in mijn armen ze was toen presies een jaar gelden gebooren ook op die plek waar ik zat was ze gebooren
ik ben supper trots op mijn kleine meid heb ook een zoontje (aanstaande van zennie hihihi) en dat is ook mijn groote schat
ja alhamdoillah heeft allah mij deze 2 mooie kinderen gegeven

inschallah dat al onze kinderen op groeien tot goeie moslim mensen
groetjes boy en girl
ow jah !??! is dat zo.?? en wanneer heeft mevrouw dat even besloten zonder mij?!

anyway.. hij staat op de w8lijst.. dus haal je niet al teveel in je bolletje boy&girlyyyy...mn dochter is me dierbaar en blijft tot haar 50e ofzo bij mij..

(ben benieuwd of ik dat nog zeg als ze 16 is .. )