Bekijk volle/desktop versie : geef der geen aand8 dat is precies wat ze wil



23-04-2003, 19:38
Hey skatjes


geef der geen aand8 meer ........zo krijgen wij ruzie met elkaar....en zij zit lekker te lachen om hoe wij ons helemaal gek maken...dus open geen topics meer over der....besteed geen aand8 meer aan der.......laat der schelden tot dat ze moe wordt......op een dag houddt ze toch op.....tjek hoeveel mensen op één van haar reacties reageren....dat gebeurt niet eens bij een van de mooiste verhalen dus peepz ajb plaats geen reacties meer over der......

01-05-2003, 20:40


ihihihhihi gekke casawia weer maare lieverd je hebt helemaal gelijk
geen aandacht meer
xxxxx

01-05-2003, 20:59
ahmm.. heb ik wat gemist??

01-05-2003, 23:43
ja geef ze geen aandacht meer !!!!!!!!!!

01-05-2003, 23:58


Oke skatjes,
We moeten geen aandacht meer geven aan mensen die negatieve commentaar hebben of ruzie uitlokken, want dat zijn ze echt niet waard, het zijn zieke trieste mensen die geen leven hebben, en daar gaan we onze tijd toch niet aanbesteden, veelste laag voor ons toch??So what?? hebben ze toch commentaar, gewoon negeren anders verpesten we de topics hier met gescheld en geruzie. En dat is slecht voor onze NAAM "Marrokanen" want iedereen kan lezen wat wij hier op INTERNET typen en plaatsen. En ook bij elke verhaal die ik lees, komt het uit op ruzie en gescheld, het is een schande gewoon, ik schaam me soms gewoon diep voor onze gemeenschap, ze kunnen niet eens normaal een discussie met elkaar voeren.
Niet dat ik zo een lieverdje ben, maar sommige wijfen lokken het echt uit, en dan kan ik me niet meer inhouden. Maarre goed, ik zal proberen geen aandacht meer aan ze te geven.

Soooo het is gelijk een hele verhaal geworden!!! hahaha
Maarre dat moest ik ff kwijt.

Kussies

02-05-2003, 01:28
ehmmmmmmmmmm
ok

03-05-2003, 15:23
Wie moeten we geen aandacht geven?!?!?!?!

03-05-2003, 15:30
is dat ene wijf nog steeds bezig? die bergenaar ofsjoow?

03-05-2003, 21:40
?????????????????????????????????????????????????? ????????????????????

03-05-2003, 21:40
?????????????????????????????????????????????????? ????????????????????