Bekijk volle/desktop versie : Protest Dam as zataredag 16 uur!



Pagina's : [1] 2

15-12-2005, 13:22
Naar aanleiding van:


Hirsi Ali komt met Submission III

Uitgegeven: 14 december 2005 10:58

AMSTERDAM - Tweede Kamerlid Hirsi Ali (VVD) komt met een nieuwe Submission-film. In deel III zal ze God zelf opvoeren. "Dat wordt het moeilijkste deel", zegt ze in het kerstnummer van het weekblad De Groene Amsterdammer. "Want wie zal Allah kunnen spelen?"

Een maand geleden werd bekend dat Hirsi Ali het script af had van Submission II, dat gaat over de discriminatie van homo's binnen de islam. Dat deel is het vervolg op de film die ze samen met de vermoorde regisseur Theo van Gogh maakte. Submission I was een aanklacht tegen de onderdrukking van vrouwen in de islamitische cultuur.


In het interview eist Hirsi Ali verder dat de VVD haar in een nieuwe Kamerperiode dezelfde ruimte geeft als nu, anders vertrekt ze. "Vlak voor de verkiezingen van 2007 maak ik de balans op, en leg aan de VVD voor of er ruimte blijft, zoals nu. Is dat zo, dan teken ik graag voor een nieuwe periode in de Kamer. Ik ben nog lang niet klaar met mijn onderwerp." Een post in het kabinet ambieert ze niet. Hirsi Ali kwam de afgelopen jaren regelmatig in botsing met collega's in de VVD-fractie omdat ze zich fel uitsprak over andermans beleidsterrein.

Want zeg nu zelf: GENOEG IS GENOEG! EN SOMS IS DE MAAT VOL!

Dus neem je spandoeken mee!

En tot zaterdag!

15-12-2005, 13:31


niemand?


15-12-2005, 13:35
dat mens is echt ziek

15-12-2005, 14:06
ja en de moslims hier zijn echte moslims... merk er niks van dus.

(ik heb het niet over jou)

15-12-2005, 15:25


ik kom wel incha allah

15-12-2005, 15:26
by the way miss moeten mense wel werke of moeten ze ergens heen

15-12-2005, 16:29

Citaat door samira_321:
dat mens is echt ziek
dat mens is zeker ziek

15-12-2005, 16:36
Een georganiseerde demonstratie of 'spontaan'?

Moge Allah deze vrouw leiden naar het Goede Pad en haar genezen van haar slechte gedachtegangen, a3oedoebillah, deze vrouw is vervloekt door de Saytaan.

15-12-2005, 16:46

Citaat door turgut_alp01:
Naar aanleiding van:


Hirsi Ali komt met Submission III

Uitgegeven: 14 december 2005 10:58

AMSTERDAM - Tweede Kamerlid Hirsi Ali (VVD) komt met een nieuwe Submission-film. In deel III zal ze God zelf opvoeren. "Dat wordt het moeilijkste deel", zegt ze in het kerstnummer van het weekblad De Groene Amsterdammer. "Want wie zal Allah kunnen spelen?"

Een maand geleden werd bekend dat Hirsi Ali het script af had van Submission II, dat gaat over de discriminatie van homo's binnen de islam. Dat deel is het vervolg op de film die ze samen met de vermoorde regisseur Theo van Gogh maakte. Submission I was een aanklacht tegen de onderdrukking van vrouwen in de islamitische cultuur.


In het interview eist Hirsi Ali verder dat de VVD haar in een nieuwe Kamerperiode dezelfde ruimte geeft als nu, anders vertrekt ze. "Vlak voor de verkiezingen van 2007 maak ik de balans op, en leg aan de VVD voor of er ruimte blijft, zoals nu. Is dat zo, dan teken ik graag voor een nieuwe periode in de Kamer. Ik ben nog lang niet klaar met mijn onderwerp." Een post in het kabinet ambieert ze niet. Hirsi Ali kwam de afgelopen jaren regelmatig in botsing met collega's in de VVD-fractie omdat ze zich fel uitsprak over andermans beleidsterrein.

Want zeg nu zelf: GENOEG IS GENOEG! EN SOMS IS DE MAAT VOL!

Dus neem je spandoeken mee!

En tot zaterdag!
weet jij wel if het is toegestaan wat jij doet?ga dat maar eerst uitzoeken,en ik help je wel inshallah een handje...

15-12-2005, 16:47
http://www.selefiepublikaties.com/Artikelen/DeIslaamitischeRegelgevingBetreffendeDemonstraties e.pdf

16-12-2005, 12:00
Danjewel voor de link,maar ik zie nergens wat de Profeet (SAAS) heeft gezegd????

16-12-2005, 12:27
ik gun die big niks amper mijn demontratie tegen haar een vervloeking voor haar dat ius wat ik allah vraag in mijn gebeden.

hirsi ali moge ALLAH jou vervloeken van boven de 7de hemel.

16-12-2005, 13:17


isdit nou een georgsniseerde protest wella spontaan zelf bedacht ya aghie??

16-12-2005, 14:15
ok hoeveel mensen komen er zeker?? weet je dat al?

16-12-2005, 14:28
Ik schat het op zo een 50 mensen nu op het moment.

Maar ik moet eerlijk zeggen dat we niks hebben gedaan met betrekking tot verguningen enzo.

Pagina's : [1] 2