Bekijk volle/desktop versie : Cadeau Tips!!!



14-12-2005, 22:15
In naam van Allah de Barhmartige de Genadevolle,

Beste zusters in de Islaam

Omdat ik zelf altijd een beetje moeite en weinig tijd heb om een leuk cadeautje te vinden voor iemand, bedacht ik om ze zelf te maken.
Als iemand interresse heeft dan wil ik ze voor een kleine vergoeding maken en opsturen naar jou of naar degene die je wilt verassen.

Dit is wat ik tot nu toe met alle plezier heb gemaakt, op zich zijn de spulletjes in simpele winkeltjes te koop, alleen ik heb ze al voor jou in huis ik zal het mooi inpakken in doorzichtige folie en in een goede doos versturen naar jou of naar degene die je wilt verrassen.

Moge Allah het goede naar ons allen brengen

wa salamoe alaikoem
Hediya





Dit is een gevulde mand met allerlei dingetjes zoals jullie zien heb ik ze in het blauw, roze en lime.



Dit is een organza zak in het wit, gevuld met een (roze of blauwe mutsje, spuugdoekje en rompertje, je mag het verder nog uitbreiden als je wilt...






een oranje plastic mandje met 1 fles bodylotion Sunflowers van 60 ml
1 fles body mist spray Sunflowers van 60 ml, 1 gastenhandoekje, 1 blok zeep van Sunflowers, 1 badspons, 1 kaars, 1 zakje potpourri


Dit is een roze plastic mandje met een dove product, badspons, 1 kaars en 1 zakje potpourri, 1 gastenhandoekje

Dit is een roze plastic mandje met een 1 flesje bubble bath van tea Rose 170 ml en 1 tube body lotion van Tea Rose100 ml, badspons, 1 kaars en 1 zakje potpourri, 1 gastenhandoekje

23-01-2006, 21:05


Assalamoe alaikoem warahmatoe Allahi wa Barakatoeh,

Ik wou jullie vertellen dat ik sinds kort een site heb:

http://www.hediya.tk

Ik hoop dat jullie een bezoekje komen nemen en uiteraard een bestelling doen

fi amanie Allah
wa salamoe alaikoem warahmatoe Allahi wa Barakatoeh,

24-01-2006, 22:14
Salaam Allah aleikie lieve oegt,

MassAllah, ik maak ook verrassingspakketten

Succes oegtie moge Allah swt jou daarbij helpen insAllah mocht ik je kunnen helpen met wat dan ook, dan kan je altijd een beroep op mij doen.

We zijn tenslotte zusters Lie Laah wa fie Laah, en horen elkaar te steunen en elkander te helpen met wat dan ook.

Wasalaam aleikoem wr wb

Lieve groet,

Jouw oegt fie Laah

25-01-2006, 09:22
Wa Alaikoemoe Assalaam Warahmatoe Allah,

Misschien kunnen we elkaar inderdaad helpen, ik liep erg lang rond met mijn idee en ben een website begonnen, kleine maar inshaa Allah hoop ik dat het groot genoeg zal worden, misschien is het een idee om jouw spulletjes ook op mijn site te zetten alleen zouden we goed na moeten denken hoe we het oplossen als er een bestelling geplaatst zou worden...

fi amanie Allah
wa alaikoem assalaam

25-01-2006, 10:29


Salaam aleikoem wr wb oegt l3aziza,

Djezek Allah voor je bericht, insALlah is dat een optie. Voor mij was het eerst een hobby hihih, en op een gegeven moment kreeg ik allemaal positieve reacties in mijn naaste omgeving en of ik ook voor hun iets wilde samenstellen. Zodoende dacht ik misschien kan ik ook anderen blij maken met mijn pakketjes insAllah.

Gair insAllah.

Lieve groetjes,
jouw oegt fie Laah.

25-01-2006, 10:46
egt leuk en mooi masha'Allah en de prijzen zijn redelijk ga zo door

25-01-2006, 11:00

Citaat door Moslima198027:
Salaam aleikoem wr wb oegt l3aziza,

Djezek Allah voor je bericht, insALlah is dat een optie. Voor mij was het eerst een hobby hihih, en op een gegeven moment kreeg ik allemaal positieve reacties in mijn naaste omgeving en of ik ook voor hun iets wilde samenstellen. Zodoende dacht ik misschien kan ik ook anderen blij maken met mijn pakketjes insAllah.

Gair insAllah.

Lieve groetjes,
jouw oegt fie Laah.
Wa alaikoem assalaam

Als je een suggestie hebt, dan hoor ik het wel bie iednie Allah...

fi amanie Allah