Bekijk volle/desktop versie : Welke Nederlander



Pagina's : [1] 2 3 4

14-12-2005, 19:22
Ik denk dat veel mensen mij hier zien als een racist die kaaskoppen haat, ik heb nu onderhand al best veel dreigpm's en vooral dreig rode puntjes gehad omdat ik mijn mening verkondig.. Ik vind het zielig, maar niet meer dan dat, zulke leeghoodige racisten hoef ik niks te bewijzen... Maar toch wil ik een lijstje maken met Nederlanders die ik erg mag, niet om te laten zien dat ik geen racist ben, maar gewoon omdat ik het leuk vind en te benadrukken dat er wel enkele leuke Nederlanders zijn.

stem welke Nederlander jij het leukste vind

15-12-2005, 09:38


komaan stemmen!

15-12-2005, 11:38
Hahaha niemand die wil stemmen zo te zien? ..

Ik ken ze niet eens dus ..

15-12-2005, 11:46
Femke halsema . Ik vind haar altijd sympathyk, doordacht en rustig en vooral eerlijk zover het kan

15-12-2005, 11:52



Citaat door Ismene:
Hahaha niemand die wil stemmen zo te zien? ..

Ik ken ze niet eens dus ..
welke ken je niet??

je moet er minstens een paar kennen...

15-12-2005, 11:53

Citaat door turgut_alp01:
Femke halsema . Ik vind haar altijd sympathyk, doordacht en rustig en vooral eerlijk zover het kan
ik deel jou mening, ik heb echt respect voor Femke

15-12-2005, 12:13

Citaat:
soufiane19

welke ken je niet??

je moet er minstens een paar kennen...
Ik woon in België, dus vandaar dat ik ze niet ken .. althans niet bij naam

15-12-2005, 12:16

Citaat door Ismene:
Ik woon in België, dus vandaar dat ik ze niet ken .. althans niet bij naam
oo ok misschien is het dan begrijpelijk

15-12-2005, 12:17

Citaat:
Geplaatst door soufiane19

oo ok misschien is het dan begrijpelijk
ik mag al blij zijn dat ik er een paar van België kan onthouden hehe

15-12-2005, 12:42

Citaat door soufiane19:
Ik denk dat veel mensen mij hier zien als een racist die kaaskoppen haat, ik heb nu onderhand al best veel dreigpm's en vooral dreig rode puntjes gehad omdat ik mijn mening verkondig.. Ik vind het zielig, maar niet meer dan dat, zulke leeghoodige racisten hoef ik niks te bewijzen... Maar toch wil ik een lijstje maken met Nederlanders die ik erg mag, niet om te laten zien dat ik geen racist ben, maar gewoon omdat ik het leuk vind en te benadrukken dat er wel enkele leuke Nederlanders zijn.

stem welke Nederlander jij het leukste vind
Er staat geen een Nederlandse Moslim(a) tussen!

Dat had ik verwacht na jouw verhaaltje.

15-12-2005, 12:52
Dat Nederlandse moslim(a)s toppie zijn weet bijna iedereen, en als ik ze erbij had gedaan had iedereen op hun gestemt... het gaat bij mij ook om dat er ook aardige Nederlanders die zich (nog) niet bekeerd hebben naar de islam... Ik heb helemaal niks tegen Nederlanders die zich naar de islam bekeren... ik heb wel iets tegen Nederlanders die geloven in dat aapgedoe (het zijn gewoon heel vaak racisten) maar niet allemaal (dat kun je in de poll zien)

15-12-2005, 12:53

Citaat door Ismene:
ik mag al blij zijn dat ik er een paar van België kan onthouden hehe
hahaha

ik ken 1 belg en dat is dewinter, wat een kneus

15-12-2005, 12:55


femke en wouter

15-12-2005, 12:55

Citaat door soufiane19:
Dat Nederlandse moslim(a)s toppie zijn weet bijna iedereen, en als ik ze erbij had gedaan had iedereen op hun gestemt... het gaat bij mij ook om dat er ook aardige Nederlanders die zich (nog) niet bekeerd hebben naar de islam... Ik heb helemaal niks tegen Nederlanders die zich naar de islam bekeren... ik heb wel iets tegen Nederlanders die geloven in dat aapgedoe (het zijn gewoon heel vaak racisten) maar niet allemaal (dat kun je in de poll zien)
Vanaf vandaag zal ik je niet kunnen bestempelen als racist!

15-12-2005, 12:58

Citaat door 3ir_ana:
femke en wouter
en wat heb je gestemt, want je kan er maar 1 stemmen

Pagina's : [1] 2 3 4