Bekijk volle/desktop versie : uitslagen afrikacup



14-12-2005, 10:35
Ik denk zelf dat Marokko 2-1 van Ivoorkust zal verliezen ik hoop het niet.
1-0 van Egypte winnen en 2-0 van Libie. Endat we dan als eerste of tweede van de poule worden. Wat denken jullie?

14-12-2005, 10:55


ik denk dat geen 1 tegenstander uitgesproken makkelijk is. Ook Libie niet. Ivoorkust is favoriet voor deze poul, en ik denk ook de grootste kanshebber voor de titel. Egypte is natuurlijk altijd een lastig tegenstander, maar zij vresen Marokko ook, aangezien wij de laatse jaren niet van Egypte verloren. Libie is een land in opkomst. of we doorgaan ofnie kun je nog nie zeggen...het ligt eraan wat voor spelers Troussier selecteert...ik verwacht onder troussier aanvallender voetbal dan onder het bewind van Zaki.

14-12-2005, 11:52
Marokko ligt er in de eerste ronde uit. Libië is lastig, je kunt ze vergelijken met Saudi Arabië, ze zijn een pain in the ass. Egypte speelt thuis dus die zal er alles aan doen om ons de nek om te draaien en Ivoorkust is gewoon beter dan Marokko. Daarbij kent Henri Michel het Marokkaanse voetbal door en door (hij heeft niet voor niks een Marokkaans paspoort ).

Ik zie het somber in voor Marokko. Ik hoop dat Henri Michel weer trainer wordt na het WK 2006.

14-12-2005, 11:57
Marokko gaat er als laaste uit, Egypte verslaat ons met een typische marokkanen doelpunt: Geblunder in de verdediging.
Libie gaat ons verrassen met een nulletje of twee
EN ivoorkust...........Tja dat wordt een voorstelling uit de Kamassutra



Mensen: Focus jullie maar lekker op Oranje, daar hebben we ook Marokkanen lopen....hoef je niet zo voor paal te staan.

14-12-2005, 12:04



Citaat door Don Vito:
Marokko gaat er als laaste uit, Egypte verslaat ons met een typische marokkanen doelpunt: Geblunder in de verdediging.
Libie gaat ons verrassen met een nulletje of twee
EN ivoorkust...........Tja dat wordt een voorstelling uit de Kamassutra



Mensen: Focus jullie maar lekker op Oranje, daar hebben we ook Marokkanen lopen....hoef je niet zo voor paal te staan.
hehehe Ja daar lijkt t wel op. Misschien wat overdreven, maar ik heb het gevoel dat ze er weer uitgeknikkerd worden op een sukkelachtige manier. Het verrassingselement van 2004 is eruit, men houdt weer rekening met ons en dat is alleen maar slecht.

14-12-2005, 12:08

Citaat door Atlasleeuw:
Marokko ligt er in de eerste ronde uit. Libië is lastig, je kunt ze vergelijken met Saudi Arabië, ze zijn een pain in the ass. Egypte speelt thuis dus die zal er alles aan doen om ons de nek om te draaien en Ivoorkust is gewoon beter dan Marokko. Daarbij kent Henri Michel het Marokkaanse voetbal door en door (hij heeft niet voor niks een Marokkaans paspoort ).

Ik zie het somber in voor Marokko. Ik hoop dat Henri Michel weer trainer wordt na het WK 2006.
ik had hem het liefst nu al terug gehad als bondscoach...hij staat te popelen om ons er flink van langs te geven.

14-12-2005, 12:19

Citaat door Sellatin:
ik had hem het liefst nu al terug gehad als bondscoach...hij staat te popelen om ons er flink van langs te geven.
Ja Henri Michel was na het WK 98 bezig om een nieuw elftal te vormen en dat kost natuurlijk tijd. De pers viel hem aan en bleef hem maar aanvallen tot hij vanzelf opstapte. Nu zal hij Marokko een lesje voetbal geven, zonder Naybet zal de Marokkaanse verdediging in zijn broek schijten.

14-12-2005, 12:41

Citaat door ayman_mocro:
Ik denk zelf dat Marokko 2-1 van Ivoorkust zal verliezen ik hoop het niet.
1-0 van Egypte winnen en 2-0 van Libie. Endat we dan als eerste of tweede van de poule worden. Wat denken jullie?
kweet zeker dat maroc nie zo ver komt.

14-12-2005, 17:00
hadden julie gewild marokko tegen ivoorkust 2-2. tegen egypte 3-0 winnen. en libie 5-0 winnen.

14-12-2005, 17:18
Marokko haalt geen 2de ronde, ze eindigen als 3de in de poule niet omdat ze geen goede spelers hebben maar omdat ze geen team hebben.