Bekijk volle/desktop versie : vriendschap vriendinnen verbreken voor man



13-12-2005, 14:16
Wat zou jij ervan vinden als je man eist dat je geen contact meer mag hebben met je vriendinnen? Hij legt je uitgebreid uit waarom hij liever wil dat je niet meer met ze omgaat. Een reden kan zijn dat hij het zekere voor het onzekere wil nemen, zoals een afgunstige vriendin die haar kan opstoken om de relatie kapot te maken. Een vrouw kan in haar naiviteit meegaan in de opstookakties van haar vreindin(nen) waarvan zij denkt dat ze het beste met haar voorhebben. Ze kent hen immers al heel lang en heeft veel met ze meegemaakt. De man eist dit niet omdat hij onzeker is maar meer uit liefde voor zijn vrouw: hij wil niet dat de relatie strand.

13-12-2005, 14:27



Citaat door OptimusPrime:
Wat zou jij ervan vinden als je man eist dat je geen contact meer mag hebben met je vriendinnen? Hij legt je uitgebreid uit waarom hij liever wil dat je niet meer met ze omgaat. Een reden kan zijn dat hij het zekere voor het onzekere wil nemen, zoals een afgunstige vriendin die haar kan opstoken om de relatie kapot te maken. Een vrouw kan in haar naiviteit meegaan in de opstookakties van haar vreindin(nen) waarvan zij denkt dat ze het beste met haar voorhebben. Ze kent hen immers al heel lang en heeft veel met ze meegemaakt. De man eist dit niet omdat hij onzeker is maar meer uit liefde voor zijn vrouw: hij wil niet dat de relatie strand.
ik ben geen dame...

maar ik wil wel mijn steentje bijdragen...

vriendinnen heb je in verschillende categorieen, en in verschillende maten...

en ik denk dat elk meisje wel een vriendin heeft die meer dan een vriendin is. een vriendin die met haar mee voelt, en die haar als een zus ziet. een vriendin die haar weerspiegelt...

zo een vriendin wil altijd het beste voor haar, en ze let niet op hoe haar man is, maar ze wil alleen dat haar vriendin gelukkig met haar man is...

zo een vriendin kan je moeilijk contact mee verbreken. misschien gaat het wel beetje anders dan normaal als die vriendin niet getrouwd is. maar als ze ook getrouwd is, is het helemaal geen probleem.

vind ik................................ dussssssssssssssss............ boeiend

13-12-2005, 14:27
ahum, natuurlijk als je man echt van je houd en hij merkt dat zijn vrouw door haar vriendinnen nogal het slechte pad opgaan, waarom niet??
Uiteindijk wilt hij toch het beste voor je, toch?

13-12-2005, 14:29
[QUOTE=OptimusPrime]Wat zou jij ervan vinden als je man eist dat je geen contact meer mag hebben met je vriendinnen? Hij legt je uitgebreid uit waarom hij liever wil dat je niet meer met ze omgaat. Een reden kan zijn dat hij het zekere voor het onzekere wil nemen, zoals een afgunstige vriendin die haar kan opstoken om de relatie kapot te maken. Een vrouw kan in haar naiviteit meegaan in de opstookakties van haar vreindin(nen) waarvan zij denkt dat ze het beste met haar voorhebben. Ze kent hen immers al heel lang en heeft veel met ze meegemaakt. De man eist dit niet omdat hij onzeker is maar

Ja, maar wie zegt dat die man goede intenties heeft? Wellicht heeft die vriendin ook wel veel goede redenen om te stoken in de relatie en wil zij die "naieve" vriendin helpen.

13-12-2005, 15:08



Citaat door HEEEELP:
ik ben geen dame...

maar ik wil wel mijn steentje bijdragen...

vriendinnen heb je in verschillende categorieen, en in verschillende maten...

en ik denk dat elk meisje wel een vriendin heeft die meer dan een vriendin is. een vriendin die met haar mee voelt, en die haar als een zus ziet. een vriendin die haar weerspiegelt...

zo een vriendin wil altijd het beste voor haar, en ze let niet op hoe haar man is, maar ze wil alleen dat haar vriendin gelukkig met haar man is...

zo een vriendin kan je moeilijk contact mee verbreken. misschien gaat het wel beetje anders dan normaal als die vriendin niet getrouwd is. maar als ze ook getrouwd is, is het helemaal geen probleem.

vind ik................................ dussssssssssssssss............ boeiend
i agree....

13-12-2005, 15:13
als het mijn echtgenoot zou zijn .. zou ik het begrijpen.. maar ik vind het onzinnige argumenten.. "stoken in de relatie".. dan zou ik dat ook kunnen zeggen van zijn vrienden.

13-12-2005, 15:16

Citaat door OptimusPrime:
Wat zou jij ervan vinden als je man eist dat je geen contact meer mag hebben met je vriendinnen? Hij legt je uitgebreid uit waarom hij liever wil dat je niet meer met ze omgaat. Een reden kan zijn dat hij het zekere voor het onzekere wil nemen, zoals een afgunstige vriendin die haar kan opstoken om de relatie kapot te maken. Een vrouw kan in haar naiviteit meegaan in de opstookakties van haar vreindin(nen) waarvan zij denkt dat ze het beste met haar voorhebben. Ze kent hen immers al heel lang en heeft veel met ze meegemaakt. De man eist dit niet omdat hij onzeker is maar meer uit liefde voor zijn vrouw: hij wil niet dat de relatie strand.
ik zou het niet egt makkelijk vinden want ik heb een vriendin die ik al 13 jaar ken dus vandaar. maar ik zou het wel accepteren want ja tenslotte zul je toch je hele leven met hem lijden. maar ik wil toch voor dat ik met hem ga trouwen mijn man aan haar voorstellen en hij zal mij volgens mij alleen maar met haar zien duss

13-12-2005, 15:18
Als Me Man met goede redenen+Bewijzen komt ....Dan zal ik zeker naar hem luisteren InshAllah ....Mara daarentegen ...Als ie gewoon wat bull loopt te praten ..dan trek k me gewoon niets van hem aan