Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Antwerpen-->Puntschoenen????



Pagina's : [1] 2

13-12-2005, 13:19
Hey meiden,

Ik heb een vraagje, volgende week ga ik naar Antwerpen om te shoppen
maar ik ben opzoek naar mooie bruine PUNTIGE laarzen! Hier in Nl is het heel moeilijk om leuke puntige laarzen te vinden aangezien elke winkel die je ingaat vol staat met ronde schoenen, ze zijn wel leuk maar nix voor mij! dus meiden uit Antwerpen of meiden die naar Antwerpen gaan laat me effe weten hoe dat daar is! en heb je tips voor winkels in het centrum die mooie schoenen verkopen? Trouwens is er de korting in Antwerpen al begonnen?

sokran alvast

Liefs L'HBIBA

13-12-2005, 13:25


[QUOTE=L'HBIBA]Hey meiden,

Ik heb een vraagje, volgende week ga ik naar Antwerpen om te shoppen
maar ik ben opzoek naar mooie bruine PUNTIGE laarzen! Hier in Nl is het heel moeilijk om leuke puntige laarzen te vinden aangezien elke winkel die je ingaat vol staat met ronde schoenen, ze zijn wel leuk maar nix voor mij! dus meiden uit Antwerpen of meiden die naar Antwerpen gaan laat me effe weten hoe dat daar is! en heb je tips voor winkels in het centrum die mooie schoenen verkopen? Trouwens is er de korting in Antwerpen al begonnen?

sokran alvast



Er zijn genoeg winkels hier die puntige schoenen hebben .
Eerst en vooral kan je op de Meir eens gaan rondkijken .
Als je daar nix terugvind dan kan je naar de marokkaanse winkels gaan kijken in de offerandesrtaat.
Maar je kan natuurlijk ook naar Brussel gaan daar heb je meer keuze en marokkaanse winkels ( goedkoop)
En de solden beginnen bij ons begin januari.
als je nog eens iets wil weten laat je het maar weten .

13-12-2005, 14:12
offeranderstraat is dat in het centrum en de meir?

13-12-2005, 14:22

Citaat door L'HBIBA:
offeranderstraat is dat in het centrum en de meir?
De meir is in het centrum en de offerandestraat ook maar het licht wel een beetje uit elkaar.

13-12-2005, 16:29


dankjewel meid! ewa nog meer tips? iemand?

14-12-2005, 13:26
ja loretti heeft leuke schoenen maar is wel duur

14-12-2005, 13:35
en loretti ligt gewoon in het centrum? en wat is duur?

14-12-2005, 13:44
ja is daar bij de stad
ik zou niet weten hoe duur het daar is maar toen ik daar was 2 maanden geleden was het sale daar en ze hadden daar hele mooie schoenen
maar kijk maar bij die winkel als je daar bent

14-12-2005, 13:57
sokran meid

14-12-2005, 14:00
graag gedaan wanneer ga je....??
laat me weten of ze daar nog leuke schoenen hebben en of het daar sale is
shop ze

14-12-2005, 14:43
he dames, aangezien jullie t over belgie hebben...hebben ze in belgie ook ene koopzaondag...ik ben namelijk heel de week besig met school of werk en zondag is de enige dag ik dat ik vrij ben. Dus als jullie me t willen laten weten...dankjewel.

Dikke boussa

14-12-2005, 14:59
hey meid ga naar kiel daar hebben ze hele mooie bruine puntige schoenen als je de abdijstraat kent moet je daar gaan daar kan je ze vinden ze kosten ongeveer 60EURO maar alvast veel zoekplezier

14-12-2005, 15:02


Kiel wat is dat? een winkel ofzo? en de abdijstraat is dat ook in de meir?

14-12-2005, 15:02

Citaat door jamilla18:
graag gedaan wanneer ga je....??
laat me weten of ze daar nog leuke schoenen hebben en of het daar sale is
shop ze
ik ga incha-allah volgende week donderdag, en ik zal het je zeker laten weten

14-12-2005, 15:05

Citaat door L'HBIBA:
Kiel wat is dat? een winkel ofzo? en de abdijstraat is dat ook in de meir?
neen kiel is een stad apart .. ligt ook in de provincie antwerpen.. en abdijstraat is niet aan de meir

Pagina's : [1] 2