Bekijk volle/desktop versie : Toch Garantie



13-12-2005, 12:54

Citaat door Tangia22:
...zoals ik zei is mijn wasmachine kapot die wij gekocht hadden vorig jaar.Wehkamp garantie waren we vergeten te verlengen .


wat blijkt...goed mijn wasmachine papieren gelezen.Blijkt dat we nog 3 jaar fabrieksgarantie hadden )dus die wehkamp garantie steld eigenlijk niks voor


poeeehh wat een opluchting.Mijn wasmachine is mijn alles en dat wou ik met jullie delen
.

13-12-2005, 13:41


Ben blij voor je. En heb je hem al op laten halen.

13-12-2005, 19:31
goedzo!gelukkig maar!!

13-12-2005, 20:08
Alhamdoulillah....

Kan me heel goed voorstellen dat een wasmachine je alles is, samen met je fornuis, vaatwasser, magnetron etc
Meskiena onze moeders vroeger in Marokko en nooit geen geklaag.
Heb zoveeeeeel respect voor ze.

14-12-2005, 08:38



Citaat door Tangia22:
...zoals ik zei is mijn wasmachine kapot die wij gekocht hadden vorig jaar.Wehkamp garantie waren we vergeten te verlengen .


wat blijkt...goed mijn wasmachine papieren gelezen.Blijkt dat we nog 3 jaar fabrieksgarantie hadden )dus die wehkamp garantie steld eigenlijk niks voor


poeeehh wat een opluchting.Mijn wasmachine is mijn alles en dat wou ik met jullie delen



Ik vind jou echt grappig... jij en je verhalen ...

14-12-2005, 08:50

Citaat door Tangia22:
...zoals ik zei is mijn wasmachine kapot die wij gekocht hadden vorig jaar.Wehkamp garantie waren we vergeten te verlengen .


wat blijkt...goed mijn wasmachine papieren gelezen.Blijkt dat we nog 3 jaar fabrieksgarantie hadden )dus die wehkamp garantie steld eigenlijk niks voor


poeeehh wat een opluchting.Mijn wasmachine is mijn alles en dat wou ik met jullie delen
Hamka!! Wa elhamdoelillah zou ik zeggen... anders had je een nieuwe wasmachine moeten aanschaffen en ze zijn nou niet bepaald goedkoop