Bekijk volle/desktop versie : Pizzakoerier



Pagina's : [1] 2

12-12-2005, 10:49
Ik merk dat je erop kickt om te reageren,

Reageer maar op deze topic. Ik weet dat je broeders van hofstad zo erg haat zoals zij jullie ook haten. Vecht het maar met ze uit of wees gewoon broeders en praat niet over dingen waarover je het toch niet eens wordt dat is zinloos.

12-12-2005, 11:02



Citaat door bdgazagsg:
Ik merk dat je erop kickt om te reageren,

Reageer maar op deze topic. Ik weet dat je broeders van hofstad zo erg haat zoals zij jullie ook haten. Vecht het maar met ze uit of wees gewoon broeders en praat niet over dingen waarover je het toch niet eens wordt dat is zinloos.
salam alaykum

waarom moet je een topic speciaal voor mij openen ?

ik haat de hofstadgroep vanwege hun dwalingen maar ik hou van hen vanwege dat beetje islam wat bij hen is

begrijp je ?

dus ik hou van hen en ik wens het beste voor hen (de leiding) daarom probeer ik hen ook te laten zien dat hun weg, de weg van vernietiging en corruptie is

daarom haat ik hen, omdat zij zorgen voor vernietiging en corruptie

wat betreft jouw laatste opmerking, dat is een valse zin, die is geinnoveerd door de Ikhwan Muslimun (dwalende sekte uit Egypte oorspronkelijk)

12-12-2005, 11:05
wat betreft jouw laatste opmerking, dat is een valse zin, die is geinnoveerd door de Ikhwan Muslimun (dwalende sekte uit Egypte oorspronkelijk)

Wat is je bewijs

Als je niet de kennis hebt om iemand zijn shubuhaat weg te halen wat is dan het nut.

12-12-2005, 11:06
en wat is je bewijs dat je tabdie3 op ze mag doen.
Je mag toch pas takfir doen als je iqamaat alhudja hebt gedaan, is dat ook zo bij tabdie3?? anders meten jullie met twee maten.

12-12-2005, 11:08


oké nu zijn we wat verder

12-12-2005, 11:09

Citaat door bdgazagsg:
en wat is je bewijs dat je tabdie3 op ze mag doen.
ik heb geen tabdi3 op hen gedaan


Citaat:

Je mag toch pas takfir doen als je iqamaat alhudja hebt gedaan, is dat ook zo bij tabdie3?? anders meten jullie met twee maten.
takfir, tabdi3, tafsiq is niet aan ons. dat moeten we overlaten aan de geleerden

12-12-2005, 11:11

Citaat door bdgazagsg:
wat betreft jouw laatste opmerking, dat is een valse zin, die is geinnoveerd door de Ikhwan Muslimun (dwalende sekte uit Egypte oorspronkelijk)

Wat is je bewijs
zal ik je laten zien insha Allah


Citaat:

Als je niet de kennis hebt om iemand zijn shubuhaat weg te halen wat is dan het nut.
iqaama al-hujja

dat we hen in ieder geval de kans geven om terug te keren + dat we degenen die nog niet in hun trapje zijn gevallen behoeden voor hun dwalingen

12-12-2005, 11:38

Citaat door Pizzakoerier:
ik heb geen tabdi3 op hen gedaan



takfir, tabdi3, tafsiq is niet aan ons. dat moeten we overlaten aan de geleerden
Die jongens zijn ghulaat van tabdie3 dat weet je zelf ook en ontken het niet

12-12-2005, 11:39
Maar ik stop met deze 'discussie' Leef je maar uit zou ik zeggen

12-12-2005, 14:05
als je aan iets begint moet je wel mans genoeg zijn het af te maken of wil je gewoon twijfels zaaien nu je tog over shubuhaat begint

je doet met denken aan een uitspraak van sjaich alfowzan toen hij zei: het is verplicht voor een jahil om zn mond te houden en de 3olama te vragen als hij het niet weet.

dus meldt iets goeds of hou je mond dicht broer

12-12-2005, 14:41
Tbaraka Allaah

12-12-2005, 17:57
salam goed gezegt broeder
tbaraka allah'oefik
wasalam

12-12-2005, 21:01


ik ben een ougt... ougtie

12-12-2005, 21:29

Citaat door nixaan:
als je aan iets begint moet je wel mans genoeg zijn het af te maken of wil je gewoon twijfels zaaien nu je tog over shubuhaat begint

je doet met denken aan een uitspraak van sjaich alfowzan toen hij zei: het is verplicht voor een jahil om zn mond te houden en de 3olama te vragen als hij het niet weet.

dus meldt iets goeds of hou je mond dicht broer
Verwijs terug naar de quraan of de profeet Salla Allahu 3alaihi wa salaam.

12-12-2005, 21:29
ik weet mar ik had het tegu nixaan
snapie zuster

Pagina's : [1] 2