Bekijk volle/desktop versie : Wie begrijpt dit ook niet?



Pagina's : [1] 2 3

12-12-2005, 01:54
Vandaag dacht ik bij mezelf laat ik eens naar Utrecht afreizen om even lekker te gaan shoppen met mijn beste vriendin. Ik ben al bijna 1 jaar niet meer in Utrecht geweest en het leek me leuk om daar weer eens alle winkels af te lopen. Eeenmaal daar aangekomen schrok ik me rot van het geen ik daar aan publiek aantrof................................
Het publiek dat daar rondhing waren bijna allemaal van die Marokkaanse oudjes, zeg maar vijvenvijftig plussers............ En ze liepen niet alleen of met z'n tweeen, nee, ze liepen met groepen daar rond............bazz gewoon!!!
En wat een opmerkingen en blikken ze de meiden die daar ook rondliepen schonken!! Elkehba en pssst a zin vlogen je om de oren gewoon..............

Ik vond het werkelijk niet normaal meer, dacht ik bij mezelf even lekker te gaan winkelen, niet dus, mijn hele dag was gelijk verpest hierdoor. Ik heb de eerstvolgende trein gepakt en ben direct naar huis terug gereisd.

Ben ik de enige die me hieraan irriteert of zijn er ook anderen die zich hier mateloos aan irriteren????

12-12-2005, 02:01



Citaat door haddoum22:
Vandaag dacht ik bij mezelf laat ik eens naar Utrecht afreizen om even lekker te gaan shoppen met mijn beste vriendin. Ik ben al bijna 1 jaar niet meer in Utrecht geweest en het leek me leuk om daar weer eens alle winkels af te lopen. Eeenmaal daar aangekomen schrok ik me rot van het geen ik daar aan publiek aantrof................................
Het publiek dat daar rondhing waren bijna allemaal van die Marokkaanse oudjes, zeg maar vijvenvijftig plussers............ En ze liepen niet alleen of met z'n tweeen, nee, ze liepen met groepen daar rond............bazz gewoon!!!
En wat een opmerkingen en blikken ze de meiden die daar ook rondliepen schonken!! Elkehba en pssst a zin vlogen je om de oren gewoon..............

Ik vond het werkelijk niet normaal meer, dacht ik bij mezelf even lekker te gaan winkelen, niet dus, mijn hele dag was gelijk verpest hierdoor. Ik heb de eerstvolgende trein gepakt en ben direct naar huis terug gereisd.

Ben ik de enige die me hieraan irriteert of zijn er ook anderen die zich hier mateloos aan irriteren????
Waarom moet je je daar aan irriteren?????
Niet letten op die handel zou ik zeggen...
Doe je ding en laat die zielige mannetjes, ze komen zichzelf wel tegen....

Ik zelf zou mijn dagje hier ECHT niet door laten verpesten......
Je moet gewoon door dit soort situaties heen kijken........


Groetjes Loubna

12-12-2005, 02:08
ik werk zelf af en toe ik utrecht en ben dan ook altijd in HC......maar ik heb nog nooit wat gemerkt van rare marokkanen.....iedereen heeft het daar maar over ...:S

12-12-2005, 02:09

Citaat door Nysha:
ik werk zelf af en toe ik utrecht en ben dan ook altijd in HC......maar ik heb nog nooit wat gemerkt van rare marokkanen.....iedereen heeft het daar maar over ...:S
Ze zijn er wel, maar die moet je gewoon negeren......

12-12-2005, 02:11



Citaat door Nysha:
ik werk zelf af en toe ik utrecht en ben dan ook altijd in HC......maar ik heb nog nooit wat gemerkt van rare marokkanen.....iedereen heeft het daar maar over ...:S
Nou misschien heb je niet goed om je heen gekeken, maar wallah, Mac Donalds en Charlie Chui's zat helemaal vol met die oudjes en overal waar ik keek zag ik ze gewoon. Het was werkelijk niet normaal meer..........ze vielen zo erg op!!

12-12-2005, 02:11
Ja je hoort er wel eens over ja...Hoogcaterijne in utrecht staat er wel bekend om ja... Maar ik heb er ook geen last van...

12-12-2005, 08:36
Ik heb meestal ook spijt als ik naar de HC ben geweest. Ik heb geen last van de oudere mannen..maar meer van de losgeslagen pubers. Echt raar volk wat er daar rondloopt

12-12-2005, 09:23
Ik woon in Utrecht en werk in het centrum van utrecht maar heb ze nooit gezien of gehoord! Vooral als je het hebt over de oudere mannen van 50 jaar en ouder...

Ja ik geef toe dat er rare mensen rond lopen...En dat er wel eens rare opmerkingen worden gemaakt, maar dit heb ik nooit mee gemaakt!!!

Of kijk ik gewoon niet om me heen???

12-12-2005, 10:10
Ik werk ook in het centrum en loop dan dagenlijks in HC om naar de trein te lopen, maar als je zelf niet om je omgeving reageert, heb je nergens last van.


Pubers of oudjes, joh, het gaat langs me heen.

12-12-2005, 10:17
Denk dat je die wel overal tegen komt en voornamelijk in grote steden ........ Irritatie ... waarom zou ik ..... als ze je willen naroepen etc.... laat ze.... schenk ze geen aandacht moet je eens opletten hoe snel ze ophouden .....

Blaffende honden bijten niet

12-12-2005, 10:22
Salem,

Jaren geleden (± 8 jaar ofzo) toen ik nog op school zat, was ik een keer op cs utrecht.
Nou, ik wist niet wat ik zag. Overal groepjes mannen en veel meiden.
Bij ons hier zie je dat echt niet, marokkaanse mannen boven de 50 die op het station rondhangen.
Ik zou ze gewoon op hun opmerkingen aanspreken als ze het persoonlijk tegen mij zouden hebben.

12-12-2005, 11:35

Citaat door Mozhima1:
Salem,

Jaren geleden (± 8 jaar ofzo) toen ik nog op school zat, was ik een keer op cs utrecht.
Nou, ik wist niet wat ik zag. Overal groepjes mannen en veel meiden.
Bij ons hier zie je dat echt niet, marokkaanse mannen boven de 50 die op het station rondhangen.
Ik zou ze gewoon op hun opmerkingen aanspreken als ze het persoonlijk tegen mij zouden hebben.
Jah, het kwam niet bij me op om ze aan te spreken op hun gedrag of opmerkingen. Ik ben er echt een jaar niet geweest en het viel me gewoon op. Het zijn echt van die Marokkaanse mannen die wel onze vader kunnen wezen. Dan zag je ze echt rondslenteren daarzo in grote groepjes............... Dan heb ik zo iets van, wat doen jullie hier eigenlijk? Horen jullie niet thuis te zitten bij jullie vrouw of in de moskee in plaats van de marathon te lopen en koffie te leuten bij Mac Donalds? En dan hebben ze commentaar op de shebab van tegenwoordig, nou die kunnen er ook wat van hoor en zijn misschien wel een tikkeltje erger............................

12-12-2005, 12:13



Citaat door haddoum22:
Jah, het kwam niet bij me op om ze aan te spreken op hun gedrag of opmerkingen. Ik ben er echt een jaar niet geweest en het viel me gewoon op. Het zijn echt van die Marokkaanse mannen die wel onze vader kunnen wezen. Dan zag je ze echt rondslenteren daarzo in grote groepjes............... Dan heb ik zo iets van, wat doen jullie hier eigenlijk? Horen jullie niet thuis te zitten bij jullie vrouw of in de moskee in plaats van de marathon te lopen en koffie te leuten bij Mac Donalds? En dan hebben ze commentaar op de shebab van tegenwoordig, nou die kunnen er ook wat van hoor en zijn misschien wel een tikkeltje erger............................
Helemaal mee eens
Dat is nou de reden waarom ik nooit naar Utrecht wil..

Je kan niet eens normaal de Mac binnen of die andere tent, iets met Charlie Chiu ofzo, of je treft daar een marokkaanse bejaardentehuis
Maar zoiezo kom je ze op elke hoek tegen daar..

Hier in Amsterdam kom je dat gelukkig echt niet tegen.. Je ziet ze meer bij de moskee hangen en praten.. En echt niet zo doelloos in de Mac ofzo..

12-12-2005, 12:17

Citaat door miss_burberry:
Helemaal mee eens
Dat is nou de reden waarom ik nooit naar Utrecht wil..

Je kan niet eens normaal de Mac binnen of die andere tent, iets met Charlie Chiu ofzo, of je treft daar een marokkaanse bejaardentehuis
Maar zoiezo kom je ze op elke hoek tegen daar..

Hier in Amsterdam kom je dat gelukkig echt niet tegen.. Je ziet ze meer bij de moskee hangen en praten.. En echt niet zo doelloos in de Mac ofzo..
Wallah illa..............

12-12-2005, 12:50
Ik ga binnenkort naar een vriendin van mij in woerden en ik denk dat ik maar met de trein ga.
Dan kan ik een tussenstop op cs utrecht maken en kijken wat daar allemaal gebeurd.

Pagina's : [1] 2 3