Bekijk volle/desktop versie : Advies nodig



11-12-2005, 19:46
Het is me laatste jaartje op de havo...maar ik weet nog steeds niet wat voor opleiding ik wil gaan volgen...

Wat doen jullie "havo'ers" als opleiding..kunnen jullie me misschien wat inlichten: bijv. is het leuk, moeilijk enz.

Alvast bedankt!

11-12-2005, 22:10


ik doe accountancy... het is me eerste jaartje... dus ik kan moeilijk zeggen of ik het leuk vind..
het eerste jaar krijg ik namelijk ook te maken met andere opleiding zoals marketing, bedrijfseconomie etc etc... het tweede jaar ga je dieper in op accountancy...
maar het bevalt me wel tot nu toe...
heb wel gehoord dat deze opleiding echt bikkelen is... maar dat zie ik dan nog wel...

groetjes,
khadija

12-12-2005, 16:29
dankjwel Khadija,, ik heb gekeken naar die opleiding.....acountans worden nu veel gevraagd..moet je ook 1x per week bij een bedrijf gaan werken?? of is dat nog niet het geval...

Sarah

12-12-2005, 22:58
hey sarah....
je moet zelf ook gaan kijken wat jou het meest ligt. zorg en welzijn, economie, management, theoretisch gericht, praktijkgericht, noem maar op, je hebt zoveel richtingen die je op kunt gaan. kijk waar jouw interesse het meest naar uit gaat. je kunt eventueel testen op school doen.
als je weet welke richting je op wilt kun je met mensen praten die dat ook doen om zo er achter te komen of het idd is wat je wilt gaan doen.

goed van je dat je er nu mee bezig bent, binnenkort open dagen......kijk je ogen uit!
succes meid!