Bekijk volle/desktop versie : Plaats Hier ff.... Je Mooiste



Pagina's : [1] 2 3 4

10-12-2005, 20:34
Liefdeservaring


En als je liefdesproblemen hebt.. of zo... Kunnen altijd helpen...


Soort van dr.Phill

10-12-2005, 20:54


Of grootste blunder.....

10-12-2005, 20:54
Niet allemaal tegelijk

12-12-2005, 13:17
het ergste is gewoon dat je weet dat iemand zo slecht voor je is en je tog niet geeft wat je verdient maar je diegene hoe dan ook niet los kan laten

12-12-2005, 16:02





Dat is bij een goeie vriendin van mij ook zo


Ik dacht ook zo ff van wow .... Klopt.. is een drama...

12-12-2005, 17:24
Pfff...........Ik had eindelijk de man van me dromen gevonden
Verloofd en alles al geregeld voor Tha Big Wedding Day
Maar helaas is hij vermoord
Ik kan hem maar niet vergeten, alsof hij rondspookt in me hoofd

13-12-2005, 13:52

Citaat door Lovelyy_Ladyy:
pff echt erg.. ik heb het met me ex ik hou echt nog steeds van hem terwijl ik weet dat hij niet goed voor me is.. en ik wil hem nog steeds terug en hij weet het maar ik moet accepteren dat het gewoon niet kan.. en dat is echt heel moeilijk iets accepteren.. sterkte
Jah ik snap precies wat je bedoelt schatje
ik was 4 jaar met hem en 3 maanden terug was hij vermoord
iedereen zegt van ik moet doorgaan met me leven
en dat probeer ik ook wel, maar het gaat gewoon niet
voor de buitenwereld ben ik een vrolijk meisje
maar van binnen ben ik gebroken

13-12-2005, 14:19

Citaat door para_zina:
Jah ik snap precies wat je bedoelt schatje
ik was 4 jaar met hem en 3 maanden terug was hij vermoord
iedereen zegt van ik moet doorgaan met me leven
en dat probeer ik ook wel, maar het gaat gewoon niet
voor de buitenwereld ben ik een vrolijk meisje
maar van binnen ben ik gebroken
Allah ye3tik sbar lieverd..
K zou me niet kunnen voorstellen hoe erg het zou zijn als mijn vriend vermoord zou worden.. allah yehfad!
Ik kan niet eens een paar dagen zonder hem, laat staan als tie er helemaal niet meer zou zijn..

Sterkte.

Bousa

13-12-2005, 15:06

Citaat door Miss_Me_4_ever:
Allah ye3tik sbar lieverd..
K zou me niet kunnen voorstellen hoe erg het zou zijn als mijn vriend vermoord zou worden.. allah yehfad!
Ik kan niet eens een paar dagen zonder hem, laat staan als tie er helemaal niet meer zou zijn..

Sterkte.

Bousa
sukran zina djelie
Ten minste iemand die me begrijpt
Me hele omgeving is hem al weer vergeten
zh3ma alsof hij nooit heeft bestaan
mensen denken te makkelijk over het leven en staan er niet bi j stil hoe gezegd we zijn met wat we hebben.
Het leven is soms korter dan we denken
En hoe je drnaaa verder moet

Pffff............khoopte dat k daar een antwoord op wisy

13-12-2005, 16:03
Oh wow... Meiden...


Maar hoe gaan jullie met zulke problemen om? Belemmert dat het dagelijks leven niet ?

13-12-2005, 16:21

Citaat door Siham_LayD:
Oh wow... Meiden...


Maar hoe gaan jullie met zulke problemen om? Belemmert dat het dagelijks leven niet ?
Pfffff.........soms vraag ik me af hoe kan ik verder gaan
het geeft zoveel problemen met zicht mee
ik was dan 4 jaar bijna 5 jaar met hem
en dan ben je in ene zonder
het zijn de kleine dingen die het moeilijk maken
als je kookt, of naar andere gezinnen kijkt
allemaal die kleine dingetjes die me pijn doen

13-12-2005, 17:25
slm, ik heb iemand lere kennen, en ik ben zot op hem, hij ook op mij. Maar er is een probleem. Hij is bezig met nogal negatieve activiteiten, bij het minste dat ik niet hoor van hem vrees ik meteen het ergste, ik denk dan altijd dat hij ergens dood ligt te bloede ofso, want dat kan ook. Hij heeft me heel graag, hij ziet egt een toekomst met me en ik met hem, en hij zegt tege me dat ie wel zal stoppen met die activiteiten later maar tog, je weet nooit wat er in de tussentijd kan gebeuren. Ik heb zo veel schrik voor hem dt er iets zal gebeuren, ik zou het egt niet aankunnen als er iets zou zijn, daarvoor houden we teveel van elkaar. Ik hou egt van hem, en hij van mij. Maar de schrik blijft er tog wel in.

14-12-2005, 12:03


Moge Allah jullie veel sbar schenken InshaAllah... wat je ook doet ... vergeet niet dat je bij Hem altijd terecht kan.. !

14-12-2005, 15:06

Citaat door Izmiralda:
slm, ik heb iemand lere kennen, en ik ben zot op hem, hij ook op mij. Maar er is een probleem. Hij is bezig met nogal negatieve activiteiten, bij het minste dat ik niet hoor van hem vrees ik meteen het ergste, ik denk dan altijd dat hij ergens dood ligt te bloede ofso, want dat kan ook. Hij heeft me heel graag, hij ziet egt een toekomst met me en ik met hem, en hij zegt tege me dat ie wel zal stoppen met die activiteiten later maar tog, je weet nooit wat er in de tussentijd kan gebeuren. Ik heb zo veel schrik voor hem dt er iets zal gebeuren, ik zou het egt niet aankunnen als er iets zou zijn, daarvoor houden we teveel van elkaar. Ik hou egt van hem, en hij van mij. Maar de schrik blijft er tog wel in.
Ik snap je helemaal meissiej
Het is zo moeilijke situatie
Maak hem duidelijk wat er allemaal op het spel staat
Het spel wat ik nu heb verloren
Maak hem duidelijk hoeveel je van hem houd
Niemand geeft je de garantie dat hij er morgen nog is

Mijn vriends is pas overleden
Mijn verloofde, mijn man, kortom mijn alles
Ik zou er alles voor over hebben om ze ze handen nog 1 keer vast te kunnen houden
En nog 1 keer in ze o zo mooie ogen te kijken
En hem te vertellen hoeveel ik van hem hou
Nu heb ik hem niet meer en voel ik de leegte door me heen gaan
Hij ziet mij en ik hem niet
Leven is o zo moeilijk zonder hem naast mijn zijde

14-12-2005, 15:14
dank je wel meisje op je reactie. pfffff, met de dag word het egt moeilijker wollah, elke dag vrees ik voor het slechte nieuws. Ik weet het , het mag niet, mr het komt eenmaal in me op, weet je. Ik kan me gewoon niet voorstellen wat jij meemaakt, ik zou het niet willen, als het bij mij zou gebeuren, dan zou ik echt niet meer weten wat te doen. Je houdt je erg sterk, meisje, echt goed. Maar ik ben bang dat ik dat niet zou kunnen als jij, daar ben ik veel te zwak voor.
Ik hou echt van hem, en hij echt van mij, elke dag zegt ie dat ie me echt niet kwijt wil raken, het doet me echt pijn als ie dat zegt, wollah. Maar ik zweer het je, ik blijf het bij hem doordringen tot hij het beseft. Ik hoop dat ie op een dag snel stopt, inchallah.

xxxx

Pagina's : [1] 2 3 4