Bekijk volle/desktop versie : Amel Die Verlieft Was Op Een Nl'se jOngen tOtDat..!!



10-12-2005, 14:55
iiCk wil een Verhaal Plaatsen Over een MarOkaanse Meisjee Die Verlieft Is Op een Nedderlandse jOngen
Haar Ouders Gunde Haar Niks Ze slaan dr Altijd
ze Leefde Ongelukkig Nadat Ze Veel Had Meegemaakt ToCh een gelukkigg leventjee heeft


Mijn Vraag Was Aan Julliee Of Ik Deze Verhaal Hier mOcht Plaatsen??

kOesjjess Maatie xx

10-12-2005, 14:57


tuurlijk mag dat emidd ik ben benieuwd

hier is je eerste fan!!


10-12-2005, 15:02
welcOm cinderella.


Iick zal beginnen met de eerste stuk

10-12-2005, 15:16
niet dat ik iets tegen marokanen heb, maar deze 2 jongens kan ik wel schieten! al een half uur lopen ze achter mij aan
na school ben ik de stad in geweest stiekem natuurlijk anders word hetme dood als me vader het merkt het laatste stuk naar de bushalte op het pleintje ren ik zij ook en nu staan ze zogenaamd op de bus te w8en
onopvallend bekijk ik hen eens wat beter die ene schijnt zijn ogen niet van mij af te kunnen houden en die andere weet zeker van zich zelf dat ie lelijk is
de bus stopt ik stap snel in en loop door naaar de achterste bank als ik ga zitten zie ik de 2 jongens bij de halte staan dat valt weer mee ik was echt even bang dat ze me achter na zouden komen het is een kwartier met de bus naar het dorp waar ik woon eigenlijk ben ik overal liever dan thuis

ik heb moeilijkheden met me vader en mijnn moeder? ik doe niks verkeerds dus ik weet ook niet echt wat hun probleem is ik heb niet eens ooiit een vriendje gehad
dan mijn zus tima die verslijt jOngens! evengoed stiekem natuurlijk daaro zoekt ze altijd jongens uit die in arnhem of in nijmegen wonnen ze zal het mij trouwens nooit vertelle

alles wat ik weet heb ik van vriendinnen op school al is tima mijn zus ik vind haar een xxxx en zij vind mij zielig omdat ik nooit iets met jongens te maken wil hebben'

van de bushalte loop ik langzaam naar huis terwijl ik mijn jas uittrek groet ik mijn moeder Salaam moe3likoem jemma'
ze geeft geen antwoord terug dan zal ze weer cgaerijnig zijn zoals altijd behalve me moeder is er niemand thuis
ik heb honger zeg ik in het nedderlands
J hoor meteen is het mis PRAAT MAROKAANS JE BENT GEEN NEDDERLANDER schreeuwt ze!

ik heb honger zeg ik in het marokaans
er staat eten in de oven zegt ze
ik loop de keuken in en doe de oven aan zodat de pizza warm word

dan ga ik naar de kamer jemma doet alsof ik er niet ben ze zit op de bank.
paar uurtjes later komt me zus thuis ze loopt naar boven en ren naar me toe
AMEL AMEL!! ik heb zo een lekkere jOngen gezien niet normaal
amel : ja wie?
tima: zo een intaliaan
amel: Geen marokaan dus??
tima: dat maakt toch niks uit ik vind hem zo mooi
amel: maar het gaat niet alleen om demooiheid e tima
tima: ja ik weet het maar k heb zn nummer enal hij is echt aardig ik denkdat ik van hem begin te houden
amel: zo snel al?
tima: ja raar e
en ze loopt de kamer uit..

10-12-2005, 15:20


gO meidd praChtiigg!!

10-12-2005, 15:45
hOoii mOp..
Ga maar gauw verderr met jj verhaaltjje
Ik viind em tOp..!
Yalla saffii
Beslama..bOessa
Laiilax