Bekijk volle/desktop versie : Chirac waarschuwt Sharon

Pagina's : 1 [2]

13-05-2002, 21:31
Dank you well Safira

PS: De boodschap is niet naar jou persoonlijk gericht, maar als krtiek op het toch naar mijn mening pro - israëlische bericht. Ik laat hiermee zien hoe, naar mijn mening, een simpel berichtje toch pro - israëlisch kan uitpakken. Zonder af te doen aan de feiten overigens.

Zij er nog meer reacties?

Groetjes.

13-05-2002, 21:47

Citaat:
Origineel gepost door brahim1969
Safira,
Ik mis je foto....waarom heb je het foto vervangen...je bent toch niet bang van mijn analyse...!!!!!!!
Ik heb die foto varvangen omdat er te veel mensen zeiken. Maar ik heb ook al gezegd dat als ik me 's verveel- dat ik 'm dan weer terugzet....dan heb ik wat te doen meteen

13-05-2002, 21:55
ff graag reageren op de topic en mijn mening. Zie boven. Er wel bijblijven hé!

13-05-2002, 23:30
Er moeten meer politieke leiders hun mening durven uiten
tov Sharon.

Chiraq durft wel, herinneren jullie zich zn staatbezoek
een tijdje terug aan Israel toen hij enkele Palestijnen
wou aanspreken en ze verboden het hem.
Toen werd hij erg kwaad en dreigde ermee de vliegtuig
terug te nemen richting La France
WHAT A MAN !

15-05-2002, 21:55

Helaas alleen maar politiek, politiek en nog eens politiek.
En helaas beperken de daden van het westen zich alleen maar tot inderdaad de politiek. De beslissing van Israël om de palastijnen geen eigen staat te geven is politiek.

16-05-2002, 19:21
scharon verdient een kogel dwars door zijn hoofd
en dan nog liefst door een kind van een vluchtelingenkamp
en met die hond praten bereik je toch niks dus de harde aanpak
zoals met die kale pim een kogel dwars door zijn hoofd da verdient die scharon ni een of ander waarschuwing van een pollitieker

16-05-2002, 22:01
salaam

op de vraag waarom is da heel simpel
de arabische regeringen staan onder een lijn met de usa
ze slijmen voor busch
ze heben zogezegt geen wapens en da komt gewoon omdat ze er geen krijgen
waarom ni gelijk sadam reageren en de olielijn breken
en niks meer aan de usa en israel verkopen
en dan nu de bevolking
wij de bevolking wij schreeuwen en betogen maar
maar heeft iedereen eens nagedacht van zie
de usa en israel leeft van hun economie awel wij kunnen daar ook iets aan doen
als wij gewoon al de moslims in europa al die vb:
cola fanta sprite
parfums waaronder boschen calvinen armani
kleding waaronder tommy hilfinger en levis en ga zo maar door
en al hun voeding elementen
daan gaan al die fabrieksbazen met hun landen eens gaan zitten praten want dan stijgt hun economie naar beneden
en dan moeten die busch en scharon naar hun luisteren
maar ja wij willen gewoon betogen en schreeuwen en rellen

17-05-2002, 01:14
Gaibar Gaibar Ya Yahuud
Jaiss Muhamed Sa Ya3ud!!

Verder je hebt gelijk is alleen politiek, paar mensen hebben de macht en kunnen doen en laten wat zij willen.Mensen gaan dood is normaal in deze tijd vooral kinderen,vrouwen en oudere mensen.
Joden hebben de macht over de wereld en wij als moslims moeten geduld hebben en bidden voor onze umma.
Wat we zeggen of doen 'zij' zijn er nooit mee eens want millat el kofrr wahida!
Israel grappig bestaat al meer dan 50 jaar?!!

See ya!

17-05-2002, 01:21
salaam
das een feit met die joden
dit probleem is al meer dan 50 jaar bezig
en zoals je zei effie geduld en bidden en zoveel mogelijk helpen
en inshallaah komt er een tijd dat de jood achter een rots verberg
en dat die rots hem gaat veraden
dus geduld ya broeders en zusters de tijd komt nog van de moslims in heel de wereld
en je weet wat ze zegen he geduld wordt beloont
alleen spijtig dat de joden denken dat moslim bloed goedkoop is en daar gaan ze nog spijt van krijgen

ps:safirawou je echt ni beledigen want die ander foto is echt knap en ik hoop dat we die spoedig mogen terug zien

30-09-2004, 17:39
Mensen, raak niet gedesorienteerd door de zogenaamd goede bedoelingen van meneer Chirac. Meneer Chirac houdt er net als alle leiders en met name de westerse leiders van om de macht te handhaven en zo nodig te versterken. Meneer Chirac stemde niet tegen de oorlog in Irak om stoicijnse redenen, meneer Chirac stemde tegen omdat hij eerder dan de VS de rijkdommen van Irak wou proeven, maar viking Bush was hem voor. Als Chirac echt zo was begaan met de Palestijnen, had hij de EU (waarvan Frankrijk een van de belangrijkse 3 of zelfs 2 is ) gemaand om voor de EU lichte handels-en wapenbeperkingen aan de joodse bevolking in Palestina op te leggen , die zeker effect zouden hebben gehad. Het is dus loos gepraat, niet bedoeld voor de vrede.

30-09-2004, 19:29
[QUOTE=maroc_master2]zo altijd graperig he die marokkanen er moet een palestijnse staat komen dan pas is frankrijk in tegen stelling tot andere europese landen is frankrijk goed bezig

[SIZE=4]Non , nada , whaloe, nothing , niets , zero.

FAITHLESS ( Is Marokkaan )

Pagina's : 1 [2]