Bekijk volle/desktop versie : Studie farmacie studie



09-12-2005, 21:49

Citaat door amazigh_moslima:
salaam alaikomm allemaal,

ik heb een vraag, ik ben bijna afgestudeerde apothekersassistente (inshaAllah), en nou wil ik hierna verder studeren.....

wie weet welke opleidingen ik dan kan volgen.......
ik kon er niks over vinden op internet

alvast hartelijk dank
.

14-12-2005, 11:53


Salaam meid,

Mischien farmaceutische consulente maar het nadeel van deze opleiding is dat je het via internet volgt. Kijk op http://www.optimafarma.nl/OptimaFarma/optimafarmaindex.htm
Daarnaast zou je mischien een opleiding kunnen volgen in het ziekenhuis bijv laborante.

Ik weet niet wat je precies zoekt? Laat me weten dan kan ik je mischien verder helpen.

Je had nog een topic geopend over farmacunde maar je moet je wel realiseren bij deze opleiding dat je een soort van manager wordt dus gaat niet op geneesmiddelen in je weet bijv waar ze vandaan komen en zo.

groetjes faatje

14-12-2005, 16:49
Je kunt ernaar Farmakunde studeren..maar dat gaat dan meer richting bedrijfsvoering.
Als je meer richting farmacie wilt gaan zou ik voor farmaceutische consulente gaan, dat is een 3 jarige opleiding en lijkt me persoonlijk heel erg interessant!
Deze opleiding gaat al volgend jaar maart van start (voor de eerste keer).

Succes!

15-12-2005, 15:22

Citaat door smurfi:
Je kunt ernaar Farmakunde studeren..maar dat gaat dan meer richting bedrijfsvoering.
Als je meer richting farmacie wilt gaan zou ik voor farmaceutische consulente gaan, dat is een 3 jarige opleiding en lijkt me persoonlijk heel erg interessant!
Deze opleiding gaat al volgend jaar maart van start (voor de eerste keer).

Succes!
Alleen ik vind het jammer dat je het via internet moet volgen dat vind ik een beetje raar.

16-12-2005, 21:39


salaam smurfi

ik had effe een vraagje kun je me informatie verstreken over de opleiding waar het is enzo. het adres als het kan.

ik wil die opleiding ook gaan doen


ik zal je erg dankbaar zijn

marasalama

17-12-2005, 09:01

Citaat door salouaiseenscha:
salaam smurfi

ik had effe een vraagje kun je me informatie verstreken over de opleiding waar het is enzo. het adres als het kan.

ik wil die opleiding ook gaan doen


ik zal je erg dankbaar zijn

marasalama
Wat voor opleiding bedoel je? Farmaceutische consulente of Farmakunde...zijn namelijk 2 compleet verschillende studies

19-12-2005, 10:56
farmaceutische consulente


thanks

19-12-2005, 12:25

Citaat door salouaiseenscha:
farmaceutische consulente


thanks
Hieronder vind je meer info over de opleiding...onder de rubriek 'contact' vind je tel.nr. en adres

http://www.banencoach.nl/

20-12-2005, 11:36
UP !!!
Nog meer mensen die een van bovenstaande studies hebben gevolgd of het van plan zijn?

20-12-2005, 11:41

Citaat door smurfi:
UP !!!
Nog meer mensen die een van bovenstaande studies hebben gevolgd of het van plan zijn?
ben van plan om farmakunde te volgen maar dat wist je al of nie

21-12-2005, 10:33

Citaat door nadia_soennia:
ben van plan om farmakunde te volgen maar dat wist je al of nie
Yep

21-12-2005, 12:11
Ken wel mensen die farmacie gestudeerd hebben, maar dat is een univ. studie.

succes K.

21-12-2005, 14:04


Je kunt ook gewoon Farmacie studeren.. Zit in ieder geval in.. Is best wel leuk als ik mijn zus moet geloven. Alleen op wat voor niveau doe jij je opleiding? Dit is namelijk wo

22-12-2005, 20:35

Citaat door hija_ena:
Je kunt ook gewoon Farmacie studeren.. Zit in ieder geval in.. Is best wel leuk als ik mijn zus moet geloven. Alleen op wat voor niveau doe jij je opleiding? Dit is namelijk wo
Bovenstaande studies zijn allemaal op HBO niveau.
Als ik niet zo'n scheikunde klungel was had ik ook farmacie gestudeerd