Bekijk volle/desktop versie : Rita bedankt!



Pagina's : [1] 2

09-12-2005, 21:35
-
















Ik wil geen haat kennen. Maar heel af en toe walg ik letterlijk van bepaalde personen. Zo een mens als Rita Verdonk. Menigte Nederland heeft een hekel aan haar. Per direct sluit ik me daar bij aan. Ach sommige van haar ideeen zijn zo verkeerd nog niet. Maar alles heeft zijn grenzen.

Iemand die zes en half jaar in Nederheeft gewoond. En niks anders kunnen en weten dan Nederland. Verdient niet om worden terug gestuurd worden. Naar hun eigen land. Waar ze alles hebben verloren. Hallo ze vragen geen asiel aan voor hun pretje. Niemand die wordt opeens wakker. En besluit om asiel te gaan vragen in een land kilometers verweg. Opeens heb je het je gaat asiel aanvragen? Zo ook een vriendin van mijn. Deze week kreeg ze een brief met een kort bericht. Dat ze uiterlijk volgende week al moet zijn vertrokken. Hoeveelheid tranen die ze heeft laten gaan. Maar niks helpt tranen overbodig. Per defentie doei vrijheid. Dat besef ze steeds meer en meer. Zij is nog een enkele voorbeeld. Nederland heeft menigte asielzoekers zonder pardon het land uitgezet. Die niks beter weten dan dat Nederland hun land is.

Wat mij ook zwaar irriteer zelfs woest maakt. Zijn de vele blunders/fouten van Rita verdonk en ons geliefde kabinet. Fouten maken is mensenlijk maar de kunst is om toe te geven. Ik zit fout. Wat zou ik graag deze woorden uit haar mond horen. Over het kwestie Congo praat ze over kleine foutjes. 11 Lijken op haar geweten. Ontkent ze het nog ook. Rita ach joh het zijn toch maar 11 doden. Was dat ook zo een ieniemienie piep kleine foutje?

Ondanks alles Rita verdonk wil ik je bedanken. Bedanken dat je me vriendin terug ga sturen naar een land waar ze geen toekomst heeft. Wil ik je bedanken dat het maar 11 lijken zijn. Bedanken dat je het maar hebt over kleine slordige foutjes. Bedanken dat je me keer op keer laat walgen.
Vriendelijke groeten,
((Een grote fan))

09-12-2005, 21:50


Ze willen haar nu wel uit het kabinet.. ;-)

09-12-2005, 21:52
naar welk land gaat zij jou vriending terug sturen??

09-12-2005, 21:54

Citaat door datisgeenstijl:
naar welk land gaat zij jou vriending terug sturen??

Afganistan jammer ze was een slim meid waar je ver mee kon komen.
CiaOO

09-12-2005, 21:56



Citaat door the_destiny:
Ze willen haar nu wel uit het kabinet.. ;-)
Ach te laat er zijn binnekort nieuwe verkiezingen maar ik geloof niet in nederland meer.
ciaoo

09-12-2005, 21:58

Citaat door Magrabia01:
Ach te laat er zijn binnekort nieuwe verkiezingen maar ik geloof niet in nederland meer.
ciaoo
Je weet maar nooit misschien schoppen ze VERDONK wel het land uit

09-12-2005, 22:02

Citaat door the_destiny:
Je weet maar nooit misschien schoppen ze VERDONK wel het land uit
Misschien in de wereld van dromen maar we willen gaan protesteren. We hebben al verschillende media bij betrokken. Maar we zoeken naar een idee dat echt aandacht gaat trekken. Jammer dat we zo wien ig tijd hebben
ciaOo

09-12-2005, 22:10

Citaat door Magrabia01:
Misschien in de wereld van dromen maar we willen gaan protesteren. We hebben al verschillende media bij betrokken. Maar we zoeken naar een idee dat echt aandacht gaat trekken. Jammer dat we zo wien ig tijd hebben
ciaOo
Het is natuurlijk heel erg dat jullie maar een weekje hebben.. SUCCES!!!

09-12-2005, 22:13
Bedankt ik denk dat het ook gaat mislukken. Ach maar het is het proberen waard. En wij willen laten zien hoe erg wij het vinden. Konden we maar de wetten van Rita boycotten
CiaOo

09-12-2005, 22:17
Veel sterkte meid!!! Wanneer willen jullie precies gaan protesteren? en welke media hebben jullie er allemaal bij gehaald?

09-12-2005, 22:22
Bedankt schat
Jeugdjournaal (haar boertje is 8 jaar), krant en we zijn bezig met onderhandelingen met een programa. Waar ik niet veel over kwijt kan
CiaOo

09-12-2005, 22:35
ik hoop dat jullie veel bekijks zullen trekken voor je vriendin en haar broertje veel succes meid zet hem op!!

10-12-2005, 00:12


Rita je bent de enige in de laatste kabinetten die de zaken daadkrachtig aanpakte, in navolging van het ingezette beleid van Cohen.............

Rita bedankt voor je inzet

10-12-2005, 00:50

Citaat door moorkop3:
Rita je bent de enige in de laatste kabinetten die de zaken daadkrachtig aanpakte, in navolging van het ingezette beleid van Cohen.............

Rita bedankt voor je inzet
De stofkam van de overheid is zeer grof.
Ik ben het enerzijds ermee eens dat het beleid wat scherper wordt, maar de keerzijde van de medaille is wel dat er mensen onmenselijk worden behandeld.
Het is een dilemma waar de nederlander vanuit zijn veilige positie weinig mee te maken hoeft te hebben, maar voor de betrokkenen is het het einde van het normale bestaan. Wees eerlijk, de algemene regel is soms misdadig indien geen uitzonderingen kunnen worden gemaakt.

10-12-2005, 12:29

Citaat door Lorenna:
ik hoop dat jullie veel bekijks zullen trekken voor je vriendin en haar broertje veel succes meid zet hem op!!
Bedankt schat
CiaOo

Pagina's : [1] 2