Bekijk volle/desktop versie : **is mijn leven nu gewoon voorbij?bedrog,ruzie,maar vooral liefde!**



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

09-12-2005, 17:41
hallo allemaal ik wil hier graag een nieuw verhaal zetten ik heb ook nog 2andere verhalen hier op maroc.nl.. Hier alvast De personen
hoofdpersoon:nada 14jr
beste vriendin:salma 14jr
kamal broer van nada:17jr
jongen die ze leert kennen:caram 14jr
voor de rest komen er de namen voor in het verhaaltje als niemand mijn verhaal leest dan ga ik het verhaaltje wel verwijderen

09-12-2005, 17:43


Ga door meid...

LEES OOK MIJN WAARGEBEURD VERHAAL.... ZWANGER EN WAAR IS HAKIM....

09-12-2005, 17:46
meid ik zal je een ding zeggen dat verhaal ken ik al en dat is skrs een mooi verhaal alleen best wel lang geleden dat ik em heb gelezen

09-12-2005, 18:06
Je kan begginennnnnnnn

koesich NOORA

09-12-2005, 18:14


zal ik ik heb nog maar 2 reacties.......??????

09-12-2005, 18:27
begin nouuuuu

09-12-2005, 18:31
zal ik doen maar vanavond rond 8ten soorry kusss miryam hvj allemaal

10-12-2005, 09:33
het begon allemaal zo we waren in marokko het waren nog de laaste 2 weken dat we daar bleven we zouden op een dag naar het strand gaan salma ging mee ook me broer kamal en zo te zien hadden salma en kamal het samen erg leuk ik had geen zin om te zwemmen duz dacht ik om maar te gaan zitten zonnen tot iemand tegen me begon te praten ehm hallo ik hoop niet dat ik stoor ik ben caram ik deed me ogen open en wist niet wat ik zou zien en hele mooi lichaaam twee mooie ogen gewoon niet te gelofen ik ben nada zij ik stotternd ik hoopte niet dat hij het merkte maar hij begon gelukkig over iets anders dat ik ben verbrand en hij vroeg of hij me mocht insmeren zodat het niet erger werd ik stemde toe en dat was niet het enege hij zat me gewoon te masseren zoiets lekkers had ik nog nooit gevoeld zulke lekkere zachte handen ik wist niet wat er met me gebeurde was ik nou gewoon verliefd het werd verstoord door zijn mobiel hij liep weg en binnen een minuut was hij weer terug hij was gelukkig ook nederlands duz verstond ik het ook beter hij vroeg of hij mijn nummer mocht en gaf hem het hij zou me meteen bellen nadat ik weer in nederland was ik kon niet wachten tot dat zou gebeuren ik en ja eindelijk over een dag zouden we weggaan en ja hoor voordat ik het wist waren we in nederland in de tussentijd is er niet echt zoveel gebeurd alleen dan dat kamal met salma heeft en dat ze heel veel van elkaar houden enzo er gingen dagen voorbij maar nog steeds geen telefoontje van hem tot op een dag me telefoon ging :
nada:ja hallo met nada
kamal:ik stoor toch niet
nada:nee nee
kamal: ow okey ik wou namelijk vragen of je zin hebt om iets leuks met mij te gaan doen ??
nada:ja heb ik wel zin in hoor
kamal:vandaag 's middags rond 3 en
nada:ik keek gauw ff naar de klok en zag dat het een uur is ik zij ja dan kan ik wel en we spraken af waar en waneer precies zo gingen dagen voorbij met caram ik had best wel een leuk tijdje met hem ik begon zelfs echt heel erg van hem te gaan houden gewoon echt te erg voor woorden niets of niemand zou nog tussen in komen salma beweerde dat ze hem weleens heeft gezien met een andere meisjes ik geloofde daar natuurlijk niets van zoals je weet liefde maakt blind en daardoor was de relatie tussen mij broer en salma ook verbroken het ging zoiezo niet goed tussen hun bijna altijd wel een ruzietje om de kleinste dingen en salma negeerde ik duz ook op school
willen jullie dat ik verder gaan ?nou mensen ik hoor het wel allemal van jullie kuss miryam mwah

10-12-2005, 13:34
je kan verder gaan liefie
je doet t goed

nora

10-12-2005, 17:44
vervolgje:
er gingen weken voorbij dat ik echt gewoone leuke weken heb gehad met caram tot op een dag ik met hem had afgesproken rond 1nen bij hem thuis ik besloot wat eerder te gaan zodat ik hem kon verassen en maakte me alvast op enzoo ik mis alleen nog wel dingen in me leven zoals salma met haar kon ik echt over alles praten maar ook met kamal hij doet de laaste tijd slechte dingen komt laat thuis drinkt scheld hij is al een paar keer opgepakt vanwege diefstal enzoo en drugshandel me ouders maken zich echt zorgen om hem okey het is nu rond 11en als ik snel ff wat kleren uizoek en dan ff een ontbijtje maak en dan ben ik net op tijd maar ik wist nog niet wat mij zou gebeuren..........??????

mensen ik ga gauw verder kusss miryam

10-12-2005, 19:22
ga snel weer verder

10-12-2005, 19:24
als je niks te doen hebt lees dan ook me andere verhaal verliefd maar hij zag mij nooit staan...!!
hij staat ergens tussen bldz 1 of2 ik ben nu toch bezig met een vervolgje

11-12-2005, 18:49



Citaat door noora:
ga snel weer verder
voor jou een vervolgje:ik kon niet wachten tot ik klaar was en dan mijn schatje weer zien oow wat is de liefde mooi en leuk yemma ik ga weg
yemma:waga beslema
ik fietste zo snel als ik kon naar caram zijn huis ik kon ehet echt niet meer volhouden ik zou en moest hem nu zien toen ik daar aankwam belde ik aan ik wachte een tijdje maar er deed niemand open totdat er een vrouw open deed een knap meisje eigelijk wat ze zit gewoon met caram te zoenen caram wat is dit zij ik hij schrok ik kon er niet meer tegen de tranen rolden over me wangen ik kon er echt niet meer tegen ik rende weg waar ik weet het niet als ik maar weg kon nee dit is niet waar had salma gewoon gelijk ik rende en rende tot ik ergens kwam en ging daar zitten op een bankje het leek wel een bos ik wist echt niet meer waar ik was?? iemand legde zen handen op mijn schouders ik keek om wie het was en het was?????.........
ik ga gauw verder soorry voor het kleine vervolgje

11-12-2005, 20:38
wjoooooooooooooooooooooooow ga snel verder meid

ps. nieuwe fann

12-12-2005, 12:30
thanx meid ik ga voor jou verder kusss miryam

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6