Bekijk volle/desktop versie : Wielie fdihaa......!!



Pagina's : [1] 2

09-12-2005, 15:32
Mijn god, zit nu met een superrode kop achter mijn bureau!! Ik las vanmiddag die topic van Nysha over dat verhaal van Wael en dacht goh leuk, die ga ik ff uitprinten en rustig thuis lezen, nou wist ik wel dat het geen korte verhaaltje was.............................., maar de printer is nu al 25 min aan het draaien hier en iedereen vragen wie print er een hele tropisch regenwoud!!!! Printer stopte kwartier geleden en dacht phooeeeee eindelijk klaar!, maar nee hoor 'vul lade' kreeg ik te zien en hij is nog steeds bezig.........., ben ook te om printeropdracht te stoppen, maar mijn lichaamstemperatuur zakt er niet op, kortom flinke fdihaa en tip voor de ladies op t werk, niet printen als je niet alleen zit!

09-12-2005, 15:37





.:UcA:.

09-12-2005, 15:40
Ja zeg dat wel , soms ben ik ook echt een !

09-12-2005, 15:43

Citaat door dikratoen:
Mijn god, zit nu met een superrode kop achter mijn bureau!! Ik las vanmiddag die topic van Nysha over dat verhaal van Wael en dacht goh leuk, die ga ik ff uitprinten en rustig thuis lezen, nou wist ik wel dat het geen korte verhaaltje was.............................., maar de printer is nu al 25 min aan het draaien hier en iedereen vragen wie print er een hele tropisch regenwoud!!!! Printer stopte kwartier geleden en dacht phooeeeee eindelijk klaar!, maar nee hoor 'vul lade' kreeg ik te zien en hij is nog steeds bezig.........., ben ook te om printeropdracht te stoppen, maar mijn lichaamstemperatuur zakt er niet op, kortom flinke fdihaa en tip voor de ladies op t werk, niet printen als je niet alleen zit!
Op het werk is het inderdaad erg met al je collega's
Op school heb je het probleem dat je op je kop krijgt als je zoiets doet

09-12-2005, 16:31


haha moest wel lachen toen ik dit las

je hoeft niet lijdzaam te wachten tot deze klaar is met printen joh
gewoon je printopdracht wissen
kan je op het apparaat zelf doen of via je pc

maar ik neem aan dat tie inmiddels al klaar is anders is het inderdaad een compleet regenwoud wat verloren is gegaan aan marokko.nl hahaha

09-12-2005, 16:34
oohw was ik vergeten er bij te zeggen dat ie 426 pagina's telde bij word document?????

SORRYY

ik heb niet uitgeprint hahhahahha


09-12-2005, 16:38
!!


Zo voorschut. Daarom kijk ik altijd eerst hoeveel pagina's iets is voordat ik het hier tussen de collega's ga uitprinten.

09-12-2005, 17:17

Citaat door Nysha:
oohw was ik vergeten er bij te zeggen dat ie 426 pagina's telde bij word document?????

SORRYY

ik heb niet uitgeprint hahhahahha




gewoon stoppen die handel...je krijgt het dit weekend toch niet uitgelezen of wel

09-12-2005, 17:23
je kunt het wel uitlzen, maar daar moet je wel een junk voor zijn, ik ging elke nacht door half 4 en tijdens het eten , overal had ik men laptop bij me om te lezen...ik ben dinsdagavond begonnen en donderdagnacht klaaar

09-12-2005, 18:05
whahhahahaha idd een grote fdiha!ik hoop vor je dat ie nu klaar is met printen!de inkt zal wel leeg zijn!!!

09-12-2005, 18:09

Citaat door Nysha:
je kunt het wel uitlzen, maar daar moet je wel een junk voor zijn, ik ging elke nacht door half 4 en tijdens het eten , overal had ik men laptop bij me om te lezen...ik ben dinsdagavond begonnen en donderdagnacht klaaar
En was het leuk? Wil je aub de link hier plaatsen voor moi Ik ben namelijk ook zo'n lees junk

Alvast bedankt

09-12-2005, 18:17
kijk bij mijn topic...player 4 life....en dan effe scrollen en zie je het!

09-12-2005, 18:26


Hahaha grappig hee... nu zal je wel van je fouten geleerd hebben [/FONT]



[FONT="System"]Hee Nysha.. aparte pumps heb je, zijn ze van echt goud...

09-12-2005, 18:28
dat probleem heb ik ook een keer gehad op mijn werk. Ik kreeg een mailtje van mijn broertje, het ging over de wonder van de islam. Dat vond ik interresant en wil het meteen lezen, dus ik uitprinten want dat leest dan makkelijker....
Ik had niet naar aantal pagina's gekeken dus het bleef maar uitprinten dan was de papier op of zat de printer weer vast en elke keer kwam er wel iemand om zijn printje op te halen maar zijn/haar printje zat er niet bij... want het waren allemaal mijn printjes dus kreeg ik steeds te horen wie is er aan het printen?
Het ergste was dat de printer steeds vast liep en ik niet wist hoe ik het moest oplossen dus moest steeds een collega helpen.... Hij haalde een papier uit dat vast zat, hij keek en zag een plaatje van een plant, of bloemen ik weet niet meer hij keek verbaasd maar zei gelukkig niks....
Echt erg, na iets van 80 pagina's was het eindelijk klaar...

09-12-2005, 19:46

Citaat door Ighlaas:
Hahaha grappig hee... nu zal je wel van je fouten geleerd hebben [/FONT]



[FONT="System"]Hee Nysha.. aparte pumps heb je, zijn ze van echt goud...
nou het is geen 21 karaats goud .....

Pagina's : [1] 2