Bekijk volle/desktop versie : Player 4 life



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

09-12-2005, 11:53
DOWNLOAD PLAYER FOR LIVE[/SIZE]

http://s65.yousendit.com/d.aspx?id=3E5KGBV1H3GKQ3MMPTZ37SEYQJ
[SIZE="5"]volgens mij wordt het om de zoveel dagen verwijderd.....blijf me eraan herinneren en ik zal het blijven updaten

Ik ben aan dit verhaal begonnen dinsdag, ik dacht effe lezen, ik was toch ziek had niks te doen.....het was eigenlijk voor de kertsvakantie bedoeld..maar jah...je raadt het al ik gind dooor en door en ik moest het verhaal uitlezen.....vannacht is het me gelukt...

Ik was nieuwsgierig naar elk alinea en elk alinea verder dacht ik shit nog een alinea dichter bij het einde.....ik droomde zelfs over de karakters......ik heb gehuild zelfs in de trein en soms schoot ik zo hard in de lach....ik kon schreeuwen naar men beeldscherm van frustraties ......zoveel emoties ( wat ik normaal gesproken alleen bij voetbal heb )

Nu heb ik vernomen dat de schrijver overleden was ( moge god hem het paradijs geven) en dat zijn broer het verhaal het verhaal verder is gaan uittikken en niet zelf is gaan schrijven, het verhaal was dus al klaar.....weet iemand alleen of het verhaal ook echt klaarr was of dat het dus niet af is gekomen door het overlijden van Wael ( de schrijver)

Dit verhaal hebben veel mensen al gelezen heb ik gemerkt in de laatste dagen en ik heb nu een hele lijst met mensen naar wie ik die op zal sturen.....weet iemand ook of er ooit stappen zijn ondernomen om het te publiceren??

waarom ik het hier plaats? dankzij jullie ben ik het gaan lezen en daar BEDANK ik jullie heel erg graag voor!!!

groetjes en

Nysha

ps wat een poppie van een dochter had hij he...ik kan me het kindje zooo voorstellen en ook zijn vrouw en eigenlijk alle personages.....

ik ben nog effe van slag

09-12-2005, 12:00


mag ik ook weten waar het over gaat. (en mooie schoenen trouwens)

09-12-2005, 12:03
Ik ga het vanavond lekker lezen in bad ikheb toch niks meer te lezen... Ben benieuwd....

09-12-2005, 12:04

Citaat door Nysha:
EY moderator, verplaatst dit NIET naar het onzinhoekje, maar laat het aub hier staan.....ik had dit eerder om 4 uur smorgens al geplaatst maar toen is het verplaatst )

hallo ladies.....

jah ik ben nog wakker..IK MOEST WEL..

Ik ben aan dit verhaal begonnen dinsdag, ik dacht effe lezen, ik was toch ziek had niks te doen.....het was eigenlijk voor de kertsvakantie bedoeld..maar jah...je raadt het al ik gind dooor en door en ik moest het verhaal uitlezen.....vannacht is het me gelukt...

Ik was nieuwsgierig naar elk alinea en elk alinea verder dacht ik shit nog een alinea dichter bij het einde.....ik droomde zelfs over de karakters......ik heb gehuild zelfs in de trein en soms schoot ik zo hard in de lach....ik kon schreeuwen naar men beeldscherm van frustraties ......zoveel emoties ( wat ik normaal gesproken alleen bij voetbal heb )

Nu heb ik vernomen dat de schrijver overleden was ( moge god hem het paradijs geven) en dat zijn broer het verhaal het verhaal verder is gaan uittikken en niet zelf is gaan schrijven, het verhaal was dus al klaar.....weet iemand alleen of het verhaal ook echt klaarr was of dat het dus niet af is gekomen door het overlijden van Wael ( de schrijver)

Dit verhaal hebben veel mensen al gelezen heb ik gemerkt in de laatste dagen en ik heb nu een hele lijst met mensen naar wie ik die op zal sturen.....weet iemand ook of er ooit stappen zijn ondernomen om het te publiceren??

waarom ik het hier plaats? dankzij jullie ben ik het gaan lezen en daar BEDANK ik jullie heel erg graag voor!!!

groetjes en

Nysha

ps wat een poppie van een dochter had hij he...ik kan me het kindje zooo voorstellen en ook zijn vrouw en eigenlijk alle personages.....

ik ben nog effe van slag
Precies hetzelfde als bij mij!! Ik heb hem in ongeveer 3/4 daagjes uitgelezen!!
Zó mooi

En ja inderdaad, er zit geen gesloten einde aan jammer genoeg.

09-12-2005, 12:04


vertel vertel

09-12-2005, 12:07
dames, het gaat over een jongeheer en zijn ervaingen met familie, liefde en zijn eigen gevoel......

ik heb het in word doc voor de nieuwsgierigen....

bunty, dank je wel, ik ben zelf ook helemaal trots op men pumps

oembibi....geloof me ik ben echt.....

09-12-2005, 12:08
waar kan ik die verhaal krijgen

09-12-2005, 12:09

Citaat door Nysha:
dames, het gaat over een jongeheer en zijn ervaingen met familie, liefde en zijn eigen gevoel......

ik heb het in word doc voor de nieuwsgierigen....

bunty, dank je wel, ik ben zelf ook helemaal trots op men pumps

oembibi....geloof me ik ben echt.....
ik wil ze ook zien ?



en vertel meer over die boek

09-12-2005, 12:10
hihi ik heb ze gezien , mooi hoor.

09-12-2005, 12:13

Citaat door Nysha:
dames, het gaat over een jongeheer en zijn ervaingen met familie, liefde en zijn eigen gevoel......

ik heb het in word doc voor de nieuwsgierigen....

bunty, dank je wel, ik ben zelf ook helemaal trots op men pumps

oembibi....geloof me ik ben echt.....
Kun je me m mailen? mounia682@hotmail.com

thx

09-12-2005, 12:16
Dat verhaal is zo ontzettend mooi, zielig, grappig en ga zo maar door!

Nadat ik heb gelezen dat de schrijver overleden is wilde ik het niet meer verder lezen, dus ik weet niet wat er verder nog is gebeurd met dat verhaal.......

Groetjes Loubna

09-12-2005, 12:21
kan je het naar mijn pm sturen, als het niet te veel tijd kost.

09-12-2005, 12:22


hey dames, email lukt me niet, maar je kunt het gewoon downloaden....

dit is de link http://s50.yousendit.com/d.aspx?id=1Z1DKU2JFAK6Z1SL9A09ZI26ZA

alleen het laatste stukje staat er niet op die kun je hier terugvinden:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?p=8412956#post8412956

maar het laatste stukje niet lezen he!!!

09-12-2005, 12:27
dank je dank je. maar ik ga het weer over je pumps hebben waar heb je zulke dingen gevonden.....

09-12-2005, 12:34
hahhaha ze zijn moooi he?

ik heb ze bij de TAngo gehaald voor 89,95.....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11