Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Pijn in de onderbuik



Pagina's : [1] 2

08-12-2005, 17:30
Wie heeft hier ook last van,,nee t zijn niet de darmen,,maar me baarmoeder..en nee ben niet ongesteld...

08-12-2005, 18:36


ik ben serieuss hoor..waarom reageert niemand

08-12-2005, 22:15
ik heb ook last van me onderbuik.ik weet nou niet of het me darmen zijn of me baarmoeder is . ben weleens naar de dokter geweest maar hij stelde gelijk een inwendig onderzoek voor. nou je weet dat dat niet gaat.maar ik zou zeggen ga naar de dokter misschien zijn het wel je darmen

08-12-2005, 22:20
Ben je getrouwd en heb je gemeenschap gehad? Het kan ook daarvan komen. Verder was hier ook een topic waar je alle soorten vragen kon stellen ivm gyneacologie, dacht ik. Misschien kunnen ze je daar helpen.

Wassalaam.

09-12-2005, 00:30


Heb je het vaak? Het kunnen idd je darmen zijn, aangezien die ook in je onderbuik zitten. Maar het kan ook zijn dat je rond de ovulatieperiode zit. Dan kun je ook buikkrampen krijgen. Als je het niet vertrouwt, kun je het beste toch naar de dokter gaan. Dan ben je gelijk van je zorg af.

Sjafakillah!

09-12-2005, 09:22
ik denk dat het je blindedarm is zijn want ik heb de laaste tijd
ook last van m,n onderbuik.

09-12-2005, 09:28
Ik heb er ook last van, maar bij mij gaat het gepaard met witverlies. kben er al een paar keer voor naar de dokter geweest, maar er is niet veel aan te doen

09-12-2005, 09:32
meid weet het niet veel beterschap ik hoop dat het over gaat

09-12-2005, 12:13
Nou ik ben naar de dokter geweest..die heeft effe gevoeld,,volgens haar zijn het mij darmen..maar die pijn was echter in me onderbuik..niet me darmen dus...en uhmm nee ben nog niet getrouwt dus heb nog geen geslachtsgemeenschap gehad...en ze heeft me urine getest..dus heb geen blaasontsteking en volgens haar is er ook niks met mij vrouwelijke organen...mij vraag is aan jullie..kan ze door de urine te testen zien of er iets is met mij baarmoeder???

09-12-2005, 12:16

Citaat door islamicgirl3:
Heb je het vaak? Het kunnen idd je darmen zijn, aangezien die ook in je onderbuik zitten. Maar het kan ook zijn dat je rond de ovulatieperiode zit. Dan kun je ook buikkrampen krijgen. Als je het niet vertrouwt, kun je het beste toch naar de dokter gaan. Dan ben je gelijk van je zorg af.

Sjafakillah!
wat is ovulatieperiode????

09-12-2005, 12:17

Citaat door Magrebia:
Ik heb er ook last van, maar bij mij gaat het gepaard met witverlies. kben er al een paar keer voor naar de dokter geweest, maar er is niet veel aan te doen
Ow dus jij hebt die krampen ook terwijl je niet menstrueert?? En hoeveel dage heb je er last van..??

09-12-2005, 13:10

Citaat door yasmina888:
Ow dus jij hebt die krampen ook terwijl je niet menstrueert?? En hoeveel dage heb je er last van..??
dat duurt meestal een 3-tal daagjes. Soms is het zelfs zo erg dat ik pijn heb als ik stap, ik moet dan ook heel zachtjes gaan zitten anders doet het ook heel erg pijn

Trouwens, bij mij hebben ze ook een aantal tests gedaan, maar ze konden niets vinden. Ik moest me troosten met de gedachte dat er nog vrouwen zijn die dat hebben

09-12-2005, 21:41


ik heb er ook heel erg last van het is inderdaad onder me onderbuik en alleen maar aan 1 kant bij mij is het de rechter het doet ongeloofelijk veel pijn maar het gaat bij mij na 1 /2 dagen weer weg en aangezien ik het elke maand krijg probeer ik me zelf gewoon wijs te maken dat elke meisje dit heeft en gewoon hoort bij de maandelijke menstuatie hoort wel erg raar??

nou kwens je veder veel beterschap veder
veel liefss nassira

09-12-2005, 21:46

Citaat door dounia1989:
ik heb er ook heel erg last van het is inderdaad onder me onderbuik en alleen maar aan 1 kant bij mij is het de rechter het doet ongeloofelijk veel pijn maar het gaat bij mij na 1 /2 dagen weer weg en aangezien ik het elke maand krijg probeer ik me zelf gewoon wijs te maken dat elke meisje dit heeft en gewoon hoort bij de maandelijke menstuatie hoort wel erg raar??

nou kwens je veder veel beterschap veder
veel liefss nassira
Okee meid dankjewel..jij ook beterschap...

09-12-2005, 22:17

Citaat door yasmina888:
wat is ovulatieperiode????
Ovulatie=eisprong. Dat is meestel 2 weken voordat je ongesteld wordt. Dan kun je soms ook krampjes krijgen.

Pagina's : [1] 2