Bekijk volle/desktop versie : Benfica tegen Manchester United : kom het hier even zien



Pagina's : [1] 2

08-12-2005, 14:01
kijk wat een wedstrijd wat een sfeer en wat voor doelpunten

wie gisteren Ajax gezien heeft die heeft heel wat gemist


[VIDEO]http://www.avozdaaguia.com/multimedia/videos/slb_manunited.wmv[/VIDEO]

08-12-2005, 14:16


mooie wedstrijd, en benfica heeft terecht gewonnen!!! christiano ronaldo mag wel een keer zn been breken ofzo niemand die zal treuren

08-12-2005, 14:19
hij stak zijn middelvinger op die loser hij had allang rood moeten krijgen voor natrappen lekker voor man.united
hee lg heb je link van arsenal-ajax ik heb die niet gezien

08-12-2005, 14:20

Citaat door youssef_uil:
mooie wedstrijd, en benfica heeft terecht gewonnen!!! christiano ronaldo mag wel een keer zn been breken ofzo niemand die zal treuren
heb je gezien hoe hij zijn middelvinger opstak richting Benfica supporters ?

08-12-2005, 14:22



Citaat door LaasteGeruchten:
heb je gezien hoe hij zijn middelvinger opstak richting Benfica supporters ?
jawel, egt een vieze mannetje is dat, daarom zal ik egt niet treuren als ie een dubbele beenbreuk oploopt

08-12-2005, 15:00
khad het gezien in de ochtend nieuws
man u hoe kunnen ze niet door gaan????

08-12-2005, 15:14
man utd speelde gister echt helemaal niet als een team, vooral die cronaldo irriteerde me.. Park verdient het om te spelen in zijn plaats

09-12-2005, 13:43

Citaat door youssef_uil:
jawel, egt een vieze mannetje is dat, daarom zal ik egt niet treuren als ie een dubbele beenbreuk oploopt
nou nou jalouzie is tegenwoordig ook een vak of niet

09-12-2005, 14:19

Citaat door honey101:
nou nou jalouzie is tegenwoordig ook een vak of niet
dit is geen jaloezie hoor, toen ie nog niet zo bekend was, gunde ik hem ook een grote top-club,maar sinds hij bij manchester speelt, denkt ie dat ie alles kan zeggen/doen omdat hij toch bij een topclub speelt, ewa dan mag je wel een keer je been breken ofzo

09-12-2005, 14:52
zkr man, Park is egt goed maar komt bijna niet tot spelen toe, alleen vind acties van Ronaldo wel kapot erg, maar Park speelt egt voor de team en Ronaldo juist niet

09-12-2005, 14:53

Citaat door youssef_uil:
dit is geen jaloezie hoor, toen ie nog niet zo bekend was, gunde ik hem ook een grote top-club,maar sinds hij bij manchester speelt, denkt ie dat ie alles kan zeggen/doen omdat hij toch bij een topclub speelt, ewa dan mag je wel een keer je been breken ofzo
je mag niemand dingen gunnen die je zelf ook niet wil meer wil ik er niet mee zeggen wat zou jij ervan vinden als jij een wedstrijd speelde waar alles van af hangt en het hele publiek ( van je eigen land ) is tegen je na een tijdje ben je het tog ook helemaal zat ik wil egt alleen zeggen dat je je ook een beetje in zijn situatie moet verplaatsen het gaat niet goed met hem de laatste tijd !!!
en niet alleen op voetbal gebied .... zn vader is dood gegaan een paar weken trug hij word beschuldigd van verkrachting er is 2 keer in 1 maand bij hem thuis ingebroken en het gaat op voetbal gebied ook niet goed !!!


en die englse pers moet die man eens met rust laten

09-12-2005, 15:14

Citaat door honey101:
je mag niemand dingen gunnen die je zelf ook niet wil meer wil ik er niet mee zeggen wat zou jij ervan vinden als jij een wedstrijd speelde waar alles van af hangt en het hele publiek ( van je eigen land ) is tegen je na een tijdje ben je het tog ook helemaal zat ik wil egt alleen zeggen dat je je ook een beetje in zijn situatie moet verplaatsen het gaat niet goed met hem de laatste tijd !!!
en niet alleen op voetbal gebied .... zn vader is dood gegaan een paar weken trug hij word beschuldigd van verkrachting er is 2 keer in 1 maand bij hem thuis ingebroken en het gaat op voetbal gebied ook niet goed !!!


en die englse pers moet die man eens met rust laten
ja je hebt wel gelijk, maar dat is de risico die je neemt als je prof-voetballer gaat worden, je weet dat de media hele tijd achter je aanzit, en je weet dat je je ook moet inhouden tijdens wedstrijden, hoe moeilijk je het ook hebt, nu risceert hij een schorsing/boete/waarschuwing omdat hij zich niet ff kon inhouden toen hij werd gewisseld

09-12-2005, 18:28



Citaat door raja_nador:
youssef_uil helemaal gelijk

wejoo honey_101 jij bent echt een kontelikker van c. ronaldo tering!!!!
daar ga ik niet op in

09-12-2005, 21:10
Krijg hier echt Kippenvel van (huil)

Die ene bal was duidelijk een penalty trouwens tegen Geovanni..

09-12-2005, 21:12

Citaat door honey101:
je mag niemand dingen gunnen die je zelf ook niet wil meer wil ik er niet mee zeggen wat zou jij ervan vinden als jij een wedstrijd speelde waar alles van af hangt en het hele publiek ( van je eigen land ) is tegen je na een tijdje ben je het tog ook helemaal zat ik wil egt alleen zeggen dat je je ook een beetje in zijn situatie moet verplaatsen het gaat niet goed met hem de laatste tijd !!!
en niet alleen op voetbal gebied .... zn vader is dood gegaan een paar weken trug hij word beschuldigd van verkrachting er is 2 keer in 1 maand bij hem thuis ingebroken en het gaat op voetbal gebied ook niet goed !!!


en die englse pers moet die man eens met rust laten
Binnenkort een straf tegen deze overloper...

Pagina's : [1] 2