Bekijk volle/desktop versie : bachelor en Laws



08-12-2005, 11:54
Ik heb een vraagje aan de Mensen hier die aan de Hbo of universiteit studeren.
Wat houdt Bachelor en laws in.. Ik heb namelijk een presentatie over mijn vervolgopleiding en daarin komen deze twee dingen in voor.. En nu ik is het de probleem ik snap die woorden wel.. maar hoe moet ik die stelletjes debielen gaan uitleggen wat dat is.. In een beetje makkelijk taal gebruik

08-12-2005, 13:06


Haaj meid,

Ik studeer zelf geen Rechten..aan de uni of aan het HBO..Ik ben nl. nog maar 15..haha Maar ik kan je alsnog uitleggen wat dat is..!! De Bachelor of Laws houdt in dat je de driejarige Bacheloropleiding hebt afgerond in de Rechtsgeleerdheid. Ik hoop dat ik je nu een helpende hand geboden heb?? Wanneer je wenst nog meer informatie te willen, kun je het gerust vragen!!

Groeties Moi,

08-12-2005, 19:37

Citaat door Soelya:
Haaj meid,

Ik studeer zelf geen Rechten..aan de uni of aan het HBO..Ik ben nl. nog maar 15..haha Maar ik kan je alsnog uitleggen wat dat is..!! De Bachelor of Laws houdt in dat je de driejarige Bacheloropleiding hebt afgerond in de Rechtsgeleerdheid. Ik hoop dat ik je nu een helpende hand geboden heb?? Wanneer je wenst nog meer informatie te willen, kun je het gerust vragen!!

Groeties Moi,
heey 15 jarig meisje je hebt het goed!!!!!!!!
Hoe weet je dat??????????
Ik studeer rechten en heb dat vorig jaar toen ik begon ergens gelezen, maar jij ..... ben je zo slim weet je nog meer?????????????