Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk licht groene rok



Pagina's : [1] 2

08-12-2005, 11:32
hallo dames heb even jullie hulp nodig want het zit namelijk zo ik heb een rok gekocht die aan de bovenkant heel lichten hoe beneden het donkerder word dus beneden is ie licht groen, beetje groen dus niet donker groen. hij loopt dus heeel mooi over naar die kleur groen maar nu weet ik niet welke kleur truitjes hier mooi bij staan sooo geef me jullie ongezouten mening thanxxxxx

08-12-2005, 11:49


meid heb je hem toevallig van c & a gekocht?? een zigeunerrok?

bruin, zal er bij passen of bege of zelfde kleur groen

08-12-2005, 11:50
nee hij komt volgende week bij de schoenenreus en aangezien ik daar werk heb ik um alvast gekocht maar hijs is wel heel leuk maar wit zou er toch ook bij staan of niet

08-12-2005, 12:05
voor de rest niemand

08-12-2005, 14:38


En Hoe Duur Was Het Rok Ik Denk Dat Wel Een Witte Truitje Er Bij Zal Passen????

08-12-2005, 15:20
tuurlijk wit staat overal bij kan ook

08-12-2005, 15:23
Hmm Nee Ik Vind Wit Er Niet Bij Staan Dat Maakt T Zo Normaal En Simpel,
Je Moet Er Een Bruine Strakke Truitje Met Leuke Bruine Sieraden En Leuke Bruine Schoenen Of Laarzen....!
Je Kan HÉm Ook Combineren Met De Groen Dat Er In Zit Maakt Niet Donker Of Ietsje Lichter In Iedergeval Niet De Bovenste Kleurrr,
Succes Meid Hoor Nog Van Jeee Maar In Ieder Geval Geeeeeeeen Wittt!

08-12-2005, 15:25

Citaat door hananaa:
En Hoe Duur Was Het Rok Ik Denk Dat Wel Een Witte Truitje Er Bij Zal Passen????
ja wil ik ook weten...

08-12-2005, 17:34
je kan ook een zwart truitje er bij doen

08-12-2005, 17:39
# Ik vind net als eerder genoeg bruin heel leuk passen.

Met bruine laarzen & van die lange kettingen enzo je weet wel in goudkleurig of bruine. & Leuke bijpassende oorbellen.

.

08-12-2005, 22:34

Citaat door samy:
Hmm Nee Ik Vind Wit Er Niet Bij Staan Dat Maakt T Zo Normaal En Simpel,
Je Moet Er Een Bruine Strakke Truitje Met Leuke Bruine Sieraden En Leuke Bruine Schoenen Of Laarzen....!
Je Kan HÉm Ook Combineren Met De Groen Dat Er In Zit Maakt Niet Donker Of Ietsje Lichter In Iedergeval Niet De Bovenste Kleurrr,
Succes Meid Hoor Nog Van Jeee Maar In Ieder Geval Geeeeeeeen Wittt!
SHOEKRANNNNNNNNNNNNNNN, EN ALLE ANDERE DAMES OOK BEDANKT.


HIJ KOMT IN DE FOLDER VOOR 14.95 MAANDAG STAAT IE IN DE FOLDER

08-12-2005, 22:43
Ik zou inderdaad gaan voor een bruin strak truitje met een lange kralen ketting en bruine laarzen.

Je kunt eventueel ook een donkdergroen truitje erboven.

Maar bruin is denk ik mooier.

xx

09-12-2005, 11:01


thanxx girlzZ

09-12-2005, 21:21
Bruin Met leuke sieraden erbij ..

09-12-2005, 21:36
k zou zelf pumps halen,en dan een leuk gebroken wit truitje niet te wit in ieder geval.met bijpassende sieraden. Niet van die grote kettingen en zo.maar misgien een opvallende oorbellenset die wel opvalt maar er niet goedkoop uitziet, klasse dus
ik zou pumps dragen en die combineren met me sieraden truitje en handtas, bruin zou er leuk boven staan en gebroken wit een warme kleur maar eigenlijk moet je weten wat voor soort groen het is..gewoon passsen en dan kijken wat je zelf mooi smaken verschillen

Pagina's : [1] 2