Bekijk volle/desktop versie : Wie kan mij helpen? Bloeden bij ontmaagding...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

06-12-2005, 23:31
Hoi meiden,

Ik weet dat velen van jullie deze topic niet leuk zullen vinden en/of mij niet willen helpen, maar dat terzijde! Blijf dan gewoon liever weg, want daar heb ik niet om gevraagd.

Het punt is nu dat ik geen maagd meer ben, maar wel van de zomer ga trouwen Insha ALlah. Mijn verloofde denkt dat ik maagd ben en wil echt bloed zien op onze huwelijksnacht (en nee, ik kan er niet lang op doorgaan door te zeggen dat niet iedere vrouw bloed de eerste keer (heb ik ook niet gedaan overigens) want anders wordt het te verdacht)
Nu heb ik er voor gekozen om een maagdenvliescorrectie te ondergaan en wil ik met vrouwen in contact komen die deze operatie ook hebben gehad.
Ik wil weten of je na deze operatie er 100% zeker van bent te gaan bloeden.

Wie kan mij helpen....het is voor mij erg belangrijk aangezien ik hem echt niet kwijt wil, vooral niet om DÍT.
Ik ben echt aan het stressen dus alsjeblieft help mij!

Liefs,

x

07-12-2005, 00:54

als je hem echt niet kwijt wil wees dan eerlijk.
hoe dom kun je zijn om zo.n operatie te ondergaan.
wie denk je eigenlijk voor de gek te houden.
hoe zou jij je voelen als iemand jou op deze manier zou bedonderen?
als je vrijwillig je maagdelijkheid bent kwijtgeraakt.
wees dan ook groot genoeg om dit te vertellen, misschien maakt dit hem dan niet eens meer zoveel uit.

ik ben zelf ook zeker geen maagd.
maar zoiets zou ik nooit flikken!!
hoe kun je dan nog met jezelf leven, je hele huwelijk is dan gebaseerd op een leugen!

als je je groot genoeg voelt om seks te hebben wees dan ook groot genoeg om hier eerlijk over te zijn...

07-12-2005, 01:33

Citaat door justice21:
als je hem echt niet kwijt wil wees dan eerlijk.
hoe dom kun je zijn om zo.n operatie te ondergaan.
wie denk je eigenlijk voor de gek te houden.
hoe zou jij je voelen als iemand jou op deze manier zou bedonderen?
als je vrijwillig je maagdelijkheid bent kwijtgeraakt.
wees dan ook groot genoeg om dit te vertellen, misschien maakt dit hem dan niet eens meer zoveel uit.

ik ben zelf ook zeker geen maagd.
maar zoiets zou ik nooit flikken!!
hoe kun je dan nog met jezelf leven, je hele huwelijk is dan gebaseerd op een leugen!

als je je groot genoeg voelt om seks te hebben wees dan ook groot genoeg om hier eerlijk over te zijn...
Die afbeelding van een engel past niet echt bij jou,

Je hebt voor de rest wel gelijk. Je kan het beter zeggen, want eerlijkheid duurt het langst.
Meestal zijn juist de moeilijkste dingen in het leven die je moet verrichten ook tegelijkertijd de beste. Dat moet je wel onthouden.

07-12-2005, 03:12

Citaat door justice21:
als je hem echt niet kwijt wil wees dan eerlijk.
hoe dom kun je zijn om zo.n operatie te ondergaan.
wie denk je eigenlijk voor de gek te houden.
hoe zou jij je voelen als iemand jou op deze manier zou bedonderen?
als je vrijwillig je maagdelijkheid bent kwijtgeraakt.
wees dan ook groot genoeg om dit te vertellen, misschien maakt dit hem dan niet eens meer zoveel uit.

ik ben zelf ook zeker geen maagd.
maar zoiets zou ik nooit flikken!![/SIZE][/FONT]hoe kun je dan nog met jezelf leven, je hele huwelijk is dan gebaseerd op een leugen!

als je je groot genoeg voelt om seks te hebben wees dan ook groot genoeg om hier eerlijk over te zijn...
[SIZE="2"][FONT="Georgia"]Dus als je ouders besloten dat je met de man van hen keuze mee moet trouwen...ga je zeggen tegen hem'' hey ik ben niet maagd'' ofzo?
Ik zeg altijd'' Ga seks hebben met die gast waar je intersse in hebt en als het zo ver is who knows is hij wel je makteb''

07-12-2005, 04:05

Je bent een beetje laat met hulp vragen he?
Je huwelijk begint al met een leugen, ben benieuwd hoe het zal eindigen

07-12-2005, 12:37
lieve meid

wie wil je voor de gek houden maagd ben je voor allah en niet voor je man.
als allah wil wordt je alsnog voorschut gezet om de daden die je hebt gedaan al verberg je het zo goed


al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald zich wel

07-12-2005, 12:58
Hoi meid,

Eerlijkheid blijft het langst. Wees eerlijk tegen hem en zeg hem dat je ergens mee zit en dat er dingen in het verleden gebeurt zijn waar jij misschien spijt van hebt.
Eerlijk zijn is echt heeel belangrijk. Ga niet liegen om dingen die gebeurt zijn. Zeg hem gewoon wat er aan de hand is anders zul je er de rest van je leven ermee zitten of je nou getrouwt, kinderen hebt. Je denkt er nu misschien makkelijk over maar later dan merk je het. Dan ga je voelen hoe pijn het doet.

Maargoed als je als nog een operatie wil doen dan raad ik je aan om met je dokter of iemand van GGD bij jou in de buurt te gaan praten. Vraag advies, informatie, dit kan je trouwens ook annoniem doen.
Ieder lichaam is anders. Je kan hier wel om informatie vragen, maar uit eindelijk is het jou lichaam. Jou lichaam gaat erop reageren.

Ik kan je wel vertellen dat je nooit 100% weet of je gaat bloeden of niet. Dit geld voor als je ontmaagdt ben, maar ook voor maagd.

Vraag goed informatie en denk er dan goed over na. Het best is eerlijk zijn tegen hem. Dit is wat ik jou advieseer.

Heel veel sterkte.

Liefs Ouiam

07-12-2005, 13:11

Citaat door el_cheapo:
Dus als je ouders besloten dat je met de man van hen keuze mee moet trouwen...ga je zeggen tegen hem'' hey ik ben niet maagd'' ofzo?
Ik zeg altijd'' Ga seks hebben met die gast waar je intersse in hebt en als het zo ver is who knows is hij wel je makteb''
ik ben heel goed in staat zelf mijn partner uit te zoeken!!
en ja ik zal het gewoon zeggen natuurlijk.
ik bedoel 90% kans dat hij het ook niet is.
en trouwens iemand met een achterlijke denkwijze past sowieso niet bij mij.
en als je geen maagd meer bent kan dat zijn dat je alleen met 1 iemand bent geweest.
iedereen maakt fouten je maagdelijkheid verliezen is niet de ergste fout die je kan begaan.
er zijn veel ergere dingen in het leven!!
persoonlijk vindt ik eerlijkheid veel belangrijke.
waarom wil je de rest van je leven delen met iemand waar je niet eens eerlijk tegen kan zijn.
je weet op het moment dat je met iemand naar bed gaat waar je niet mee bent getrouwd dat je daar later verantwoording voor moet afleggen.
dus hou eens op met dat schijnheilige gedoe!!

07-12-2005, 13:23
wacht ff we gaan er allemaal van uit dat ze uit eigewil is ontmaagd.....
maar is dat so wel...ht kan natuurlijk wel dat ze er zelf voor gekoze heeft
maar ht kan net zo goed zijn dat ht niet zo is.....niet...????

07-12-2005, 14:13

Citaat door Ouiam22:
Hoi meid,

Eerlijkheid blijft het langst. Wees eerlijk tegen hem en zeg hem dat je ergens mee zit en dat er dingen in het verleden gebeurt zijn waar jij misschien spijt van hebt.
Eerlijk zijn is echt heeel belangrijk. Ga niet liegen om dingen die gebeurt zijn. Zeg hem gewoon wat er aan de hand is anders zul je er de rest van je leven ermee zitten of je nou getrouwt, kinderen hebt. Je denkt er nu misschien makkelijk over maar later dan merk je het. Dan ga je voelen hoe pijn het doet.
Maargoed als je als nog een operatie wil doen dan raad ik je aan om met je dokter of iemand van GGD bij jou in de buurt te gaan praten. Vraag advies, informatie, dit kan je trouwens ook annoniem doen.
Ieder lichaam is anders. Je kan hier wel om informatie vragen, maar uit eindelijk is het jou lichaam. Jou lichaam gaat erop reageren.

Ik kan je wel vertellen dat je nooit 100% weet of je gaat bloeden of niet. Dit geld voor als je ontmaagdt ben, maar ook voor maagd.

Vraag goed informatie en denk er dan goed over na. Het best is eerlijk zijn tegen hem. Dit is wat ik jou advieseer.

Heel veel sterkte.

Liefs Ouiam

07-12-2005, 14:20
ik zou die operatieshit echt niet doen he

je hebt er alleen jezelf mee....

vertel em dat gewoon en als hij genoeg van je houdt dan vergeeft hij t je

en bovendien moet je ook allah om vergeving vragen en belazer jezelf niet meid,dat is wat je nu doet en allah ziet toch alles.

je kan die operatie wel doen,maar wie zegt dat je huwelijk zal slagen door die ene operatie.

ma goed het beste lieve meid

ik hoop dat t goed komt met jou insha allah


liefs...

07-12-2005, 14:45

Citaat door sanskriet:
Tfú, you slúts make me sick. Ja, ik reageer. Stik maar!
''Moge Allah met je afrekenen'' Yek?

...met een grijs puntje ook doe wat je niet laten kunt meid!!!

Bedankt voor je reactie, Tschus!

07-12-2005, 14:47

De rest, bedankt voor de reacties....ik zal er goed over nadenken, en justice21....please shut the fuck off....als je 1 vinger wijst naar iemand...hoeveel wijzen er dan naar jou toe? Juist ja...4

Succes!

07-12-2005, 15:29

Citaat door help_me:
Hoi meiden,

Ik weet dat velen van jullie deze topic niet leuk zullen vinden en/of mij niet willen helpen, maar dat terzijde! Blijf dan gewoon liever weg, want daar heb ik niet om gevraagd.

Het punt is nu dat ik geen maagd meer ben, maar wel van de zomer ga trouwen Insha ALlah. Mijn verloofde denkt dat ik maagd ben en wil echt bloed zien op onze huwelijksnacht (en nee, ik kan er niet lang op doorgaan door te zeggen dat niet iedere vrouw bloed de eerste keer (heb ik ook niet gedaan overigens) want anders wordt het te verdacht)
Nu heb ik er voor gekozen om een maagdenvliescorrectie te ondergaan en wil ik met vrouwen in contact komen die deze operatie ook hebben gehad.
Ik wil weten of je na deze operatie er 100% zeker van bent te gaan bloeden.

Wie kan mij helpen....het is voor mij erg belangrijk aangezien ik hem echt niet kwijt wil, vooral niet om DÍT.
Ik ben echt aan het stressen dus alsjeblieft help mij!

Liefs,

x



stress em even hard op je huwelijksnacht en dan bloed je vanzelf wel.

07-12-2005, 15:32

Citaat door justice21:
ik ben heel goed in staat zelf mijn partner uit te zoeken!!
en ja ik zal het gewoon zeggen natuurlijk.
ik bedoel 90% kans dat hij het ook niet is.
en trouwens iemand met een achterlijke denkwijze past sowieso niet bij mij.
en als je geen maagd meer bent kan dat zijn dat je alleen met 1 iemand bent geweest.
iedereen maakt fouten je maagdelijkheid verliezen is niet de ergste fout die je kan begaan.
er zijn veel ergere dingen in het leven!!
persoonlijk vindt ik eerlijkheid veel belangrijke.
waarom wil je de rest van je leven delen met iemand waar je niet eens eerlijk tegen kan zijn.
je weet op het moment dat je met iemand naar bed gaat waar je niet mee bent getrouwd dat je daar later verantwoording voor moet afleggen.
dus hou eens op met dat schijnheilige gedoe!!


Nouhou dat weet ik nog zo zeker niet, je maagdelijkheid verliezen behoort tot een van de grootste zondes.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12